Triumph Speed Triple topic deel 54

Kenniktochniebetalen.nl
Kenikooknietbetalen.cw

Ik ben al jaren aan het "down seizen" met mijn cross brommers. Van 650 naar 510 naar 450. Hoe kleiner de brommeert hoe sneller en beter ik er op ga rijden. De kans dat ik een 1200 speed koop is niet aanwezig. Dan ga ik voor de 785 street, die ik ook al niet betalen kan.

Persoonlijk denk ik dat de 1200 tegen gaat vallen op papier, de specs zeg maar. Maar ik ben wel benieuwd wat het gaat worden. Als ze een roulette groene uitbrengen zal ik deze post uit de geschidenis moeten wissen denk ik.
 
Zit er KVS in? Kettingolie? Ik heb werkelijk geen idee wat het is.:9
Vind het eigenlijk niet eens lelijk, zelf zou ik het overigens niet modden op die van mij.

Ik gok kvs. Maar waarom in godsnaam.
Tis lelijk, en als je per ongeluk je brommer uit je klauwen laat vallen kan je niet meer doorrijden.
 
Kom er net achter dat mijn ketting op is.
Staat niet overal even strak/slap.

Dat is normaal.

Kan je em van je achtertandwiel trekken, moet je em om de 200 km stellen, zijn de tandjes haaientanden geworden, of is het verschil tussen te slap en te strak te groot,

Dan issie pas versleten 😜
 
Dat is normaal.

Kan je em van je achtertandwiel trekken, moet je em om de 200 km stellen, zijn de tandjes haaientanden geworden, of is het verschil tussen te slap en te strak te groot,

Dan issie pas versleten 😜
Ik heb 2 weken geleden de ketting van de crossert doormidden getrokken. Dat stond nog niet in de planning. Dacht eerst dat ik de brommert in de vrij getrapt had met mijn grote lompe cross laarzen. Maar er waren in eens 5 neutrale versnellingen:(

De ketting is gaar/op als je in het midden van het tandwiel waar de de ketting loopt, daar de ketting van het tandwiel af kunt trekken. Dan ben je ook in de reserve tijd.
 
Ik heb 2 weken geleden de ketting van de crossert doormidden getrokken. Dat stond nog niet in de planning. Dacht eerst dat ik de brommert in de vrij getrapt had met mijn grote lompe cross laarzen. Maar er waren in eens 5 neutrale versnellingen:(

De ketting is gaar/op als je in het midden van het tandwiel waar de de ketting loopt, daar de ketting van het tandwiel af kunt trekken. Dan ben je ook in de reserve tijd.

Een ploatie ter verduidelijking

ABD74CBD-9347-4871-A53E-E7395C6DF5D5.jpeg
 
Ik kan op elke plek van de ketting wel een halve centimeter van het tandwiel trekken
Mijn monteur vertelde me ooit, als je met het trekken naar achter tussen het tandwiel en ketting kan kijken is hij aan vervanging toe.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan