Triumph Speed Triple topic deel 54

Mijn monteur vertelde me ooit, als je met het trekken naar achter tussen het tandwiel en ketting kan kijken is hij aan vervanging toe.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Da's op zich ook logisch.
Nog meer speling en de ketting loopt er spontaan af.
 
C7A2C4BC-E83B-4016-8D6C-ED3938DB7E2F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Kan inderdaad leuk worden zo,n 1200 Speed !
PK,s maakt eigenlijk niet zoveel uit; of er dat nou 160 worden of 170 ?
(Leuk voor in de kroeg zo ongeveer....j
Het koppel , bij een zo laag mogelijk toerental, vind ik zelf interessanter !
En als het totaalgewicht dan ook nog relatief laag is...👍
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de afbeelding van de nieuwe Speed 1200 RS ook al aan mijn vrouw laten zien.
Aan haar blik te zien rij ik voorlopig nog op mijn huidige Speed.... _O-

Gewoon je vrouwtje mee uit eten nemen.
Vlak daarvoor rij je nog even langs de Triumph dealert alwaar de 1200 staat te pronken met waarschijnlijk een aantal oogverblindende opties...
( de dealert ligt “ toevallig “ op de weg naar het restaurant.... )
De rest komt vanzelf.

Oja, en de prijs van dat Michelinster etentje krijg je bij de dealert wel eraf geluld....
😌
 
Ik moet zeggen dat ik niet zo gecharmeerd ben van de nieuwe Speed... kzou liever het nieuwe blok in mijn 2008 model lepelen 😬
 
Ik moet zeggen dat ik niet zo gecharmeerd ben van de nieuwe Speed... kzou liever het nieuwe blok in mijn 2008 model lepelen 😬
Ik ook, maar dan in mij 2016 versie, al ben ik ook nog steeds beetje gek op de 2008-2010 modellen ;)
Maar wellicht valt de "echte" versie wel mee, nog heel even geduld...
 
Gewoon je vrouwtje mee uit eten nemen.
Vlak daarvoor rij je nog even langs de Triumph dealert alwaar de 1200 staat te pronken met waarschijnlijk een aantal oogverblindende opties...
( de dealert ligt “ toevallig “ op de weg naar het restaurant.... )
De rest komt vanzelf.

Oja, en de prijs van dat Michelinster etentje krijg je bij de dealert wel eraf geluld....
😌

jij kent mijn vrouw niet.... 😂
 
Zo op de plaatjes ziet de nieuwe speed er goed uit, gewoon wel een echt mooie motor :Y
Zou mooi staan naast m'n speed 2005, dan hou ik die om lekker te kunnen sleutelen.
 
Hoi...... ik rij zelf op dit moment een Street Triple RS 2020.
Lees hier ook wel mee. Ben ook wel in de markt voor een Speed Triple.
Ik mis een beetje het koppel op de Street, maar rijdt verder super.
Ik heb vernomen dat de nieuwe speed 180 pk en 125 nm koppel gaat krijgen en 20 kg minder als het vorige model.
Zijn toch mooie spec's.......nu nog even geduld hebben.
 
Hoi...... ik rij zelf op dit moment een Street Triple RS 2020.
Lees hier ook wel mee. Ben ook wel in de markt voor een Speed Triple.
Ik mis een beetje het koppel op de Street, maar rijdt verder super.
Ik heb vernomen dat de nieuwe speed 180 pk en 125 nm koppel gaat krijgen en 20 kg minder als het vorige model.
Zijn toch mooie spec's.......nu nog even geduld hebben.
20kg minder, geloof je het zelf?! De huidige Speed RS is al geen dikzak met 189kg, heb hem gereden. En die is nog euro4, de 2021 euro5 dus 293837 katalysatoren aan boord dus die zal vast niet schokkend lichter zijn.

Allemaal geruchten en speculaties, de 26e weten we het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan