Triumph Speed Triple topic deel 54

Enige baankennis lijkt deze meneer wel te hebben... en dat op een naked. Dikke nek zal ie ook wel hebben...

In de oto kent hij ook 'aardig' de weg... :/ :/




Enne..., op de motor..., das 'n hele beste hellingshoek !!

hellingshoek....JPG
 
Altijd grappig die Ring filmpjes :Y

Enne..., ik heb natuurlijk een ENORM GROOT Mini hart :Y :Y :Y en dan blijft dit filmpje van Achim in zijn Mini Van natuurlijk 1 van de amusantste.
Vind ik... ;)

...de binnenspiegel die in de bochten van links naar rechts (en andersom) mee gaat, en hoe ook de sleutelbos in het contactslot ook soms bijna horizontaal hangt... :+

Een filmpje (filmpje 1) uit 2001 alweer.


1)



Jaaaaaaren later zie je dan Achim in zijn Mini Van terwijl een (duidelijk te zacht gedempte...) ALPINA op z'n bumper zit.
En op die bumper dan weer een rappe Golf 6R (filmpje 2) :t

...we starten het filmpje in bij iets in de 5 minuten, als de Achim zijn Mini Van in beeld komt...

2)
 
Altijd grappig die Ring filmpjes :Y

Enne..., ik heb natuurlijk een ENORM GROOT Mini hart :Y :Y :Y en dan blijft dit filmpje van Achim in zijn Mini Van natuurlijk 1 van de amusantste.
Vind ik... ;)

...de binnenspiegel die in de bochten van links naar rechts (en andersom) mee gaat, en hoe ook de sleutelbos in het contactslot ook soms bijna horizontaal hangt... :+

Een filmpje (filmpje 1) uit 2001 alweer.


1)



Jaaaaaaren later zie je dan Achim in zijn Mini Van terwijl een (duidelijk te zacht gedempte...) ALPINA op z'n bumper zit.
En op die bumper dan weer een rappe Golf 6R (filmpje 2) :t

...we starten het filmpje in bij iets in de 5 minuten, als de Achim zijn Mini Van in beeld komt...

2)
Dit is Touristenfahrt, dus Achim had best gewoon eventjes volgens de etiquette plaats mogen maken voor zowel de BMW Alpina als de Golf.
 
Heb ik eens uitvoerig test gereden. Samen met de MV Agusta Brutale 800 één van de leukste nakeds die ik ooit gereden heb. Wel belachelijk bruut.
En dan is er ook nog de KTM 890 Duke (R). Ik heb de 790 Duke een paar keer gereden, die vond ik al geniaal. Dat blok loopt echt als een heerlijke naaimachine, terwijl er uit de uitlaat een geluid komt alsof je op een ééncilinder rijdt. En het weegt ook niks :D
 
Langs opzij achter vind ik 'm geslaagd. De koplampen vind ik te hard duiken en net iets te boos kijken. Doet me wat denken aan het front van de Kawasaki Z1000. Lijkt frontaal van ver wat op zo'n booster scooter, vind ik maar niks.

Ik vind dat dus juist wel mooi dat die koplampen wat dieper staan.
Heb ik op mijn 2011 ook aangepast met een bracket van een street triple r.
 
Ik vind dat dus juist wel mooi dat die koplampen wat dieper staan.
Heb ik op mijn 2011 ook aangepast met een bracket van een street triple r.
Wouk net zegge..., als de lampen hoog zitten 'moeten' ze naar benee..., en dan zitten ze benee..., en dan is het van 'ze zitten wel heel naar benee...':+ :+
 
En dan is er ook nog de KTM 890 Duke (R). Ik heb de 790 Duke een paar keer gereden, die vond ik al geniaal. Dat blok loopt echt als een heerlijke naaimachine, terwijl er uit de uitlaat een geluid komt alsof je op een ééncilinder rijdt. En het weegt ook niks :D

Kan ik best geloven. De lichtere modellen rijden meestal wat leuker door hun mindere gewicht. Net hetzelfde met de Speed vs. de Street.
 
Wouk net zegge..., als de lampen hoog zitten 'moeten' ze naar benee..., en dan zitten ze benee..., en dan is het van 'ze zitten wel heel naar benee...':+ :+

Mijn koplampen op m'n 2012 staan nog origineel hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom sommige mensen die naar beneden willen. Ik vind naar mijn mening dat de wat forse look van een Speed daardoor wat verloren gaat.
 
Ik heb enkele jaren terug een Street RS gereden. Ik vond die makkelijker en vlotter sturen dan m'n Speed. Maar de Speed ziet er naar mijn mening zoveel mooier, forser uit. En ik hou wel wat van 'werken' op een moto.

YoTc9RF.jpg
Ik heb ook op een Street gereden voor de SPEED...
69605BAB-27A0-4A62-92B1-6457B99EB081.jpeg

Inderdaad makkelijker :]rijden ,maar het bullige 🐃van de SPEED, dat bevalt mij ook beter...💪🏼😘👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Zooo dan, wat een beest!! Moet dat een feest zijn om op te rijden! Met het flyscreen vind ik hem wel heel Nice! De twee kleuren van het blok iets minder, maar goed. Prijs valt ook mee, zelfde als de laatste 1050 RS. Helaas heb ik niet op de plank liggen
 
Ik was eerder erg sceptisch, maar inderdaad nu de officiële versie met flyscreen best aardig.
Persoonlijk vind ik wel heel erg jammer van de pijp laag ipv de hoe uitlaten.
Maar, de prijs... meer dan 20k.
Ik denk niet dat ik snel mijn 2016 versie zou inruilen, die vind ik toch mooier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan