tripleklus
MF veteraan
De wielen op het plaatje van ..ron.. zijn heel anders dan die op het plaatje van skarpknight, de uitlaat trouwens ook.Weet het ook nog niet.
Lijkt erop dat er oud type wiel inzit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De wielen op het plaatje van ..ron.. zijn heel anders dan die op het plaatje van skarpknight, de uitlaat trouwens ook.Weet het ook nog niet.
Lijkt erop dat er oud type wiel inzit
Kom net dit filmpje tegen.Dus wel interessant voor mede S3 rijders.De oude RS doet het anders nog prima
Enige baankennis lijkt deze meneer wel te hebben... en dat op een naked. Dikke nek zal ie ook wel hebben...
Dit is Touristenfahrt, dus Achim had best gewoon eventjes volgens de etiquette plaats mogen maken voor zowel de BMW Alpina als de Golf.Altijd grappig die Ring filmpjes
Enne..., ik heb natuurlijk een ENORM GROOT Mini hart en dan blijft dit filmpje van Achim in zijn Mini Van natuurlijk 1 van de amusantste.
Vind ik...
...de binnenspiegel die in de bochten van links naar rechts (en andersom) mee gaat, en hoe ook de sleutelbos in het contactslot ook soms bijna horizontaal hangt...
Een filmpje (filmpje 1) uit 2001 alweer.
1)
Jaaaaaaren later zie je dan Achim in zijn Mini Van terwijl een (duidelijk te zacht gedempte...) ALPINA op z'n bumper zit.
En op die bumper dan weer een rappe Golf 6R (filmpje 2)
...we starten het filmpje in bij iets in de 5 minuten, als de Achim zijn Mini Van in beeld komt...
2)
Heb ik eens uitvoerig test gereden. Samen met de MV Agusta Brutale 800 één van de leukste nakeds die ik ooit gereden heb. Wel belachelijk bruut.Eens. Vind de voorkant beetje vreemd, niet echt een mooi aansluitend geheel met de rest van de motor.
Doe dan toch maar deze hahaha
En dan is er ook nog de KTM 890 Duke (R). Ik heb de 790 Duke een paar keer gereden, die vond ik al geniaal. Dat blok loopt echt als een heerlijke naaimachine, terwijl er uit de uitlaat een geluid komt alsof je op een ééncilinder rijdt. En het weegt ook niks :DHeb ik eens uitvoerig test gereden. Samen met de MV Agusta Brutale 800 één van de leukste nakeds die ik ooit gereden heb. Wel belachelijk bruut.
Langs opzij achter vind ik 'm geslaagd. De koplampen vind ik te hard duiken en net iets te boos kijken. Doet me wat denken aan het front van de Kawasaki Z1000. Lijkt frontaal van ver wat op zo'n booster scooter, vind ik maar niks.
...U bent veel te kritisch in deze...Dit is Touristenfahrt, dus Achim had best gewoon eventjes volgens de etiquette plaats mogen maken voor zowel de BMW Alpina als de Golf.
Wouk net zegge..., als de lampen hoog zitten 'moeten' ze naar benee..., en dan zitten ze benee..., en dan is het van 'ze zitten wel heel naar benee...'Ik vind dat dus juist wel mooi dat die koplampen wat dieper staan.
Heb ik op mijn 2011 ook aangepast met een bracket van een street triple r.
Vind hem eigenlijk wel heel tof, hoop alleen dat ze ook een uitvoering hebben met een compleet zwart blok en subframe.Heel gaaf. Alleen word ik er niet ‘echt’ warm van. Vind een aangeklede oude gaver.
Bekijk bijlage 1587496Bekijk bijlage 1587497Bekijk bijlage 1587498
En dan is er ook nog de KTM 890 Duke (R). Ik heb de 790 Duke een paar keer gereden, die vond ik al geniaal. Dat blok loopt echt als een heerlijke naaimachine, terwijl er uit de uitlaat een geluid komt alsof je op een ééncilinder rijdt. En het weegt ook niks :D
Wouk net zegge..., als de lampen hoog zitten 'moeten' ze naar benee..., en dan zitten ze benee..., en dan is het van 'ze zitten wel heel naar benee...'
Leuker???Kan ik best geloven. De lichtere modellen rijden meestal wat leuker door hun mindere gewicht. Net hetzelfde met de Speed vs. de Street.
Ik heb enkele jaren terug een Street RS gereden. Ik vond die makkelijker en vlotter sturen dan m'n Speed. Maar de Speed ziet er naar mijn mening zoveel mooier, forser uit. En ik hou wel wat van 'werken' op een moto.Leuker???
Grappig, ik wou bijna 'zoek de verschillen' gaan doenIk heb enkele jaren terug een Street RS gereden. Ik vond die makkelijker en vlotter sturen dan m'n Speed. Maar de Speed ziet er naar mijn mening zoveel mooier, forser uit. En ik hou wel wat van 'werken' op een moto.
HahahaGrappig, ik wou bijna 'zoek de verschillen' gaan doen
Ik heb ook op een Street gereden voor de SPEED...Ik heb enkele jaren terug een Street RS gereden. Ik vond die makkelijker en vlotter sturen dan m'n Speed. Maar de Speed ziet er naar mijn mening zoveel mooier, forser uit. En ik hou wel wat van 'werken' op een moto.
Ik heb ook op een Street gereden voor de SPEED...
Inderdaad makkelijker rijden ,maar het bullige van de SPEED, dat bevalt mij ook beter...
Ik zit beter op de 2011-2015-model SPEED TRIPLEDie motor ziet er klein uit als jij erop zit .
Iedereen die de mogelijkheid heeft, zet alvast de site open
1200RS Release!