Triumph Speed Triple topic deel 54

35F0DF85-19D3-4CBB-9453-CFE2EA872BC0.jpeg
_O-
 
Hey,
dacht vanavond effe aansluiting te maken voor druppellader, navi monteren/aansluiten en (:}) handvat verwarming, maar....wat is beste manier om bij de accu te komen, kan geen openingen vinden om door te voeren en moet ook nog paar meter kabel en connectoren van oa handvatverwarming kwijt. Wat is makkelijkste juiste manier?
 
Hey,
dacht vanavond effe aansluiting te maken voor druppellader, navi monteren/aansluiten en (:}) handvat verwarming, maar....wat is beste manier om bij de accu te komen, kan geen openingen vinden om door te voeren en moet ook nog paar meter kabel en connectoren van oa handvatverwarming kwijt. Wat is makkelijkste juiste manier?
DV_8_8537023_01_4c_DE_20180712094752.jpg


;)

kapje achter je balhoofd weghalen en je hebt je accu te pakken. Maar om een druppellader stekker goed weg te werken moet je (althans had ik gedaan) ja accu en tank ff los halen. Ik heb de druppelladerplug aan de rechterkant, tussen frame en throttlebody hangen. kan je net niet zien, wel net genoeg om em te pakken.

tussen je accubak en balhoofd zit wel wat ruimte om loze kabel, connectoren en zekering van je verwarming weg te moffelen :)
 
kapje achter je balhoofd weghalen en je hebt je accu te pakken. Maar om een druppellader stekker goed weg te werken moet je (althans had ik gedaan) ja accu en tank ff los halen. Ik heb de druppelladerplug aan de rechterkant, tussen frame en throttlebody hangen. kan je net niet zien, wel net genoeg om em te pakken.

tussen je accubak en balhoofd zit wel wat ruimte om loze kabel, connectoren en zekering van je verwarming weg te moffelen :)
[/QUOTE]
 
Nooit bij een motozaak je banden laten plaatsen. De prijzen bij grotere algemene bandencentrales zijn altijd veel beter.

nouja... dat los bestellen is leuk en aardig, maar ik ken tot op heden geen enkele motorzaak die dan de band erom wil leggen. Ik heb zelf de tools niet om mijn wielen 'ff' los te halen dus ik moet altijd mijn hele motor wegbrengen.

Bovendien, nu via AFS in Purmerend, daar is de achterband maar 20 euro duurder dan via de link die je net post. Dat verschil is dus best te overzien.
 
Ik denk dat Jakkel een motorzaak bedoelt als in algemene motorzaak die motoren verkoopt.
AFS is vnl een bandenboer, met dito prijzen die veel scherper zijn dan bij een algemene motorzaak.

Het kan altijd (of denkt men) goedkoper, maar het gaat er ook om of je tevreden bent en dat mag ieder voor zich weten.
Ik ben ook het type: aan komen rijden met oude banden en wegrijden met nieuwe banden (geen geklep of gepruts)
Die paar tientjes winst soms, is me de moeite niet waard en ga ik liever die tijd bijklussen........dan heb ik het ook verdiend.
 
Ik bedoel een zaak die vooral banden en kleine algemene vervangingen en reparaties uitvoert. Ik ga bijvoorbeeld bij Banden Ronnie in Ham. Is hier van heinde en verre bekend omwille van z'n scherpe prijzen en vakkennis. Ze zijn ook zeer bekend in het motowereldje. Want niet elke bandenboer weet hoe hij op een correcte manier een motowiel moet demonteren en monteren. Bij banden Ronnie hebben ze twee lijnen die enkel motorbanden doen. Ik bied een losse velg aan omdat het dan goedkoper is en ik het materiaal heb om het zelf te doen.

https://www.bandenronnie.be/
 
aah kijk, dan snap ik je. Dan is AFS vergelijkbaar met Banden Ronnie als ik het zo lees!

Ik ga trouwens op 17 april een circuit dag op Assen doen via racecracks. Toevallig hier nog gegadigden die dan ook van de partij zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan