Triumph Speed Triple topic deel 54

Ja, dat klopt. :Y
Ik had de tip gekregen van de vorige eigenaar van mijn Speed triple die er naartoe wilde gaan.
 
Hey speedy's, heeft er toevallig iemand een set passagiers voetsteunen liggen voor een speed triple uit 2009 die er vanaf wilt?
 
Zoals beloofd, nog een foto van de nieuwe aanwinst. 8-)
 

Bijlagen

  • 3C803EE8-D5A4-453B-8991-830965D49AEB.jpeg
    3C803EE8-D5A4-453B-8991-830965D49AEB.jpeg
    468,6 KB · Weergaven: 68
Ik heb vandaag proefrondje op de nieuwe speed triple 1200 gereden....en er meteen maar een besteld 😀
Wow vet😎Zekers niet te vergelijken met eentje uit 2008😬Volgend jaar eens kijken voor iets anders.Maar heb nog geen idee.Zit te denken aan een snelle allroad.Krijg op de Speedy steeds vaker en sneller last van m’n heup😬Als ik dat niet had,dan wist ik het wel S3 1200rs👊🏻
 
Dank allen.
Ja ik heb een grijze besteld. Na 2 zwarte speed triples maar eens wat anders.

Ps. over het snelle beslissen: Mike, mn dealer, vertelde me dat er nu een aantal zijn...en als die verkocht zijn komen de volgende pas in september... en dan is er weer zo goed als een seizoen voorbij dus dat hielp wel mee om snel de knoop door te hakken zegmaar..
 
Dank allen.
Ja ik heb een grijze besteld. Na 2 zwarte speed triples maar eens wat anders.

Ps. over het snelle beslissen: Mike, mn dealer, vertelde me dat er nu een aantal zijn...en als die verkocht zijn komen de volgende pas in september... en dan is er weer zo goed als een seizoen voorbij dus dat hielp wel mee om snel de knoop door te hakken zegmaar..

Zeker een goeie keuze de nieuwe 1200! 👍
Daar ga je vast en zeker een hele hoop plezier aan beleven !
 
Terug
Bovenaan Onderaan