Triumph Speed Triple topic deel 54

En schoner...
Ook weer nat door de regen.
IMG20220917121905.jpg
IMG20220917121857.jpg
 
Is hier iemand bekend met het aansluiten van handvatverwarming op een '06 Speed Triple?
Ik zag dat Daytona een mooi setje heeft wat onder de 12v helemaal niet werkt, maar deze rechtstreeks op de accu aansluiten is dat mogelijk?
Of moet dit via een relais, schakelaar of ergens van afgetapt worden?

Ik ga over 2 weken naar Noorwegen en dan is het wel erg fijn lijkt mij, of is het met 12 graden zonder handvatverwarming nog goed te doen?
 
Is hier iemand bekend met het aansluiten van handvatverwarming op een '06 Speed Triple?
Ik zag dat Daytona een mooi setje heeft wat onder de 12v helemaal niet werkt, maar deze rechtstreeks op de accu aansluiten is dat mogelijk?
Of moet dit via een relais, schakelaar of ergens van afgetapt worden?

Ik ga over 2 weken naar Noorwegen en dan is het wel erg fijn lijkt mij, of is het met 12 graden zonder handvatverwarming nog goed te doen?
Oxford is het bekendst en zie je vaak. Deze sluit je aan direct op de accu en is makkelijk te installeren. Handvatverwarming is niet zaligmakend, maar je kun daarmee iets langer en fijner met dunne lente-/herfst-handschoenen doorrijden in koud weer. Of met zomerhandschoenen op een koude ochtend. Voor echte kou in de vroege ochtend hartje winter kun je beter verwarmde handschoenen kiezen.
 
Oxford is het bekendst en zie je vaak. Deze sluit je aan direct op de accu en is makkelijk te installeren. Handvatverwarming is niet zaligmakend, maar je kun daarmee iets langer en fijner met dunne lente-/herfst-handschoenen doorrijden in koud weer. Of met zomerhandschoenen op een koude ochtend. Voor echte kou in de vroege ochtend hartje winter kun je beter verwarmde handschoenen kiezen.
Monteer dan ook gelijk een paar van die crosskappen voor op het stuur.
Zitten je hand ook mooi uit de wind en water.
 
Rustig hier.
Even buiten geweest om te kijken hoe het draait en de motor nadat de ventilator draait de motor 12 minuten laten draaien.
 
ik zie m net op marktplaats, je heb er wel een mooi klusje aan gehad:)
Ja, ik heb nog geen andere foto's gemaakt dus ik dacht dan doe ik het klus gedeelte maar.
Alleen de balhoofd lagers nog (had ik eerder moeten doen), merk het niet tijdens het rijden.
Wel bij stilstand als ik de rem inknijp.
 
De mijne (2012) wordt erg heet bij langzaam rijden bij warm weer. Iemand een idee?
 

Bijlagen

  • IMG-20220726-WA0001.jpg
    IMG-20220726-WA0001.jpg
    139 KB · Weergaven: 33
Terug
Bovenaan Onderaan