Triumph Speed Triple topic deel 54

Heb je nieuwe kvs erin gedaan? Is je thermostaat nog goed? Doet je waterpomp het nog? (Laatste 2 kan je checken als je kvs gaat wisselen)
Ook bedankt voor het meedenken. Nee, oude vloeistof. Kan je kort uitleggen hoe ik die laatste 2 kan checken? (Bij mijn vorige motor (Speed Four) heb ik trouwens wel de kvs zelf vervangen.)
 
Ook bedankt voor het meedenken. Nee, oude vloeistof. Kan je kort uitleggen hoe ik die laatste 2 kan checken? (Bij mijn vorige motor (Speed Four) heb ik trouwens wel de kvs zelf vervangen.)
Heb je een werkplaatshandboek, gereedschap en 2 rechterhanden?
Kan het wel uitleggen, maar hoe je thermostaat te controleren staat in de manual :t
Mocht je die niet hebben kan ik em wel ff posten
 
Heb je een werkplaatshandboek, gereedschap en 2 rechterhanden?
Kan het wel uitleggen, maar hoe je thermostaat te controleren staat in de manual :t
Mocht je die niet hebben kan ik em wel ff posten
Heb een Haynes werkplaatshandboek, gereedschap en 2 handen (ben dan wel weer links).
 
Ben al weer even terug, maaar mannn wat was het weer fantastisch rijden in de Dolomieten! In 8 dagen 3250km gereden. Heen en terug reis slecht weer helaas, heel veel regen! M'n telefoon ook overleden, waardoor ik helaas bijna al m'n foto's van de reis kwijt ben.
Hierbij als nog een paar fijne kiekjes
 

Bijlagen

  • IMG_9306.JPEG
    IMG_9306.JPEG
    225,6 KB · Weergaven: 36
  • IMG_9388.JPG
    IMG_9388.JPG
    356,5 KB · Weergaven: 45
  • IMG_9521.JPG
    IMG_9521.JPG
    452,2 KB · Weergaven: 52
  • IMG_9493.JPEG
    IMG_9493.JPEG
    177,9 KB · Weergaven: 52
  • IMG_9486.JPG
    IMG_9486.JPG
    117,8 KB · Weergaven: 47
  • IMG_9483.JPG
    IMG_9483.JPG
    155 KB · Weergaven: 42
  • IMG_9460.JPEG
    IMG_9460.JPEG
    351 KB · Weergaven: 36
  • IMG_9433.JPEG
    IMG_9433.JPEG
    236,8 KB · Weergaven: 38
  • IMG_9430.JPEG
    IMG_9430.JPEG
    431,4 KB · Weergaven: 39
  • IMG_9424.JPEG
    IMG_9424.JPEG
    352,1 KB · Weergaven: 39
  • IMG_9377.JPEG
    IMG_9377.JPEG
    405,5 KB · Weergaven: 37
  • IMG_9346.JPEG
    IMG_9346.JPEG
    208,5 KB · Weergaven: 33
  • IMG_9324.JPEG
    IMG_9324.JPEG
    264,1 KB · Weergaven: 34
Ben al weer even terug, maaar mannn wat was het weer fantastisch rijden in de Dolomieten! In 8 dagen 3250km gereden. Heen en terug reis slecht weer helaas, heel veel regen! M'n telefoon ook overleden, waardoor ik helaas bijna al m'n foto's van de reis kwijt ben.
Hierbij als nog een paar fijne kiekjes
Wow! Wil er ook nog eens heen. Met de slaaptrein dan wel :+
 
@TomW86:
Lekker he, wij zijn sinds ruim 1 week terug van de Dolomieten en idd wat fantastisch rijden maar ook een fijne sfeer.
Vorig jaar Vercors wat ook fantastisch was, maar geef mij maar Italianen tov Fransen.
Wij hebben er voor gekozen om de motor (BMW GS) op een aanhanger te stallen en de heen- en terugreis met de auto te doen. Scheelt vierkante banden.
Des te meer respect dat jullie het op een Speed deden en ook nog eens in tentjes (wij verwende luxe-toerders zaten in een hotel)
De rijst is wel een weinig gezien gerecht in Italië, zekers met een telefoon er in.
 
@TomW86:
Lekker he, wij zijn sinds ruim 1 week terug van de Dolomieten en idd wat fantastisch rijden maar ook een fijne sfeer.
Vorig jaar Vercors wat ook fantastisch was, maar geef mij maar Italianen tov Fransen.
Wij hebben er voor gekozen om de motor (BMW GS) op een aanhanger te stallen en de heen- en terugreis met de auto te doen. Scheelt vierkante banden.
Des te meer respect dat jullie het op een Speed deden en ook nog eens in tentjes (wij verwende luxe-toerders zaten in een hotel)
De rijst is wel een weinig gezien gerecht in Italië, zekers met een telefoon er in.
Jaa echt top, 3 jaar geleden ook geweest! Hèhè snap ik, is wel wat comfortabeler (hotel en aanhanger). Maar zo is het ook wel een mooi avontuur. De eerste en laatste 2 nachten zaten wij ook heerlijk in hotels vanwege het slechte weer. Kon alles mooi opdrogen. Qua banden valt het mee, tijdens de 100.000 bochten rij je ze wel weer rond ;) Haha tjaa de rijst heeft helaas niet geholpen.
 
Wow! Wil er ook nog eens heen. Met de slaaptrein dan wel :+
Dolo,s zijn echt 🔝Zijn in 2019 een weekje in juni geweest.Nog nooit zo gaaf motor gereden als daar.Van pas op pas af knallen.Heel veel bergpassen liggen dicht bij elkaar,waardoor je alleen maar passen aan het rijden bent.

We hebben toen een aanhanger gehuurd en motor opgeladen.Lekker met de auto erheen gereden.En je kan extra set kleding en spullen mee sjouwen.

Ga je zeker geen spijt van krijgen een weekje motor Walhalla😉
 

Bijlagen

  • 0463F21F-2089-4573-8E43-B28359B9FD79.jpeg
    0463F21F-2089-4573-8E43-B28359B9FD79.jpeg
    239,4 KB · Weergaven: 28
Dolo,s zijn echt 🔝Zijn in 2019 een weekje in juni geweest.Nog nooit zo gaaf motor gereden als daar.Van pas op pas af knallen.Heel veel bergpassen liggen dicht bij elkaar,waardoor je alleen maar passen aan het rijden bent.

We hebben toen een aanhanger gehuurd en motor opgeladen.Lekker met de auto erheen gereden.En je kan extra set kleding en spullen mee sjouwen.

Ga je zeker geen spijt van krijgen een weekje motor Walhalla😉
Nou precies dat ja! Aan een gesloten prachtige wegen en fantastische uitzichten! Voor ons nu 2de keer daar, in 2019 ook geweest. Hopelijk snel weer een keer die kant op, misschien dan wel met auto en aanhanger
 
Nou precies dat ja! Aan een gesloten prachtige wegen en fantastische uitzichten! Voor ons nu 2de keer daar, in 2019 ook geweest. Hopelijk snel weer een keer die kant op, misschien dan wel met auto en aanhanger
Zou zeker doen😉Komt relaxed aan,en je heb geen vierkanten banden.Zodat je lekker kan gummen in de 🏔 Ik vond de Sella ronde het mooist👌🏻
 
Iemand interesse in een koplamphouder van een Street triple r. Ik had deze op mijn Speed om de koplampunit lager te zetten.
Prijs € 50,- excl. Verzendkosten of afhalen in Arcen (bij Venlo)

1e foto is met lage koplampen
2e foto is origineel.
 

Bijlagen

  • 20221009_104447.jpg
    20221009_104447.jpg
    268,6 KB · Weergaven: 19
Iemand interesse in een koplamphouder van een Street triple r. Ik had deze op mijn Speed om de koplampunit lager te zetten.
Prijs € 50,- excl. Verzendkosten of afhalen in Arcen (bij Venlo)

1e foto is met lage koplampen
2e foto is origineel.
Geen gekke prijs. Zijn 80,- nieuw. (Heb er al 2 versleten. Thanks eend)
 
Kijk ff bij jos smit, die heeft doorgaans de beste prijs. Regina, DID, het maakt allemaal niet zo gek veel uit. Als ie maar onderhouden word.

Bedankt voor de tip!

Edit:
Blijkt inderdaad vrij goed te zijn met z'n prijzen.
Meteen een setje besteld. Van DID, de versterkte versie met gouden ketting. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan