Triumph Speed Triple topic deel 54

Ik heb eindelijk een foto weten te maken van de Speed voorzien van hoge Arrow uitlaten. Het is even wennen, zowel qua aanzicht, geluid en rijden. Hopelijk went het snel.

20190821_194151.jpg
 
Goedemorgen,

Zal me even voorstellen hier, Jordy 29 jaar oud.
Ik kom uit het Westland. En ben op zoek naar een leuke speed triple.
......
Vorige motoren zijn onder andere een Hornet 600 uit 2008, een SV650s 2001 en een VTR1000f Firestorm uit 1998.
Gezien dit ritje zou het meest logisch zijn om een Triple uit 1997 te kopen. Gezien ik altijd terug in de tijd ga.

Groet,
Jordy :W

Welkom hier Jordy! Zie nu je berichtjes hier pas! Je zei in de app al dat je op zoek was...
Zoals je in mijn avatar kan zien... ook VTR rijder (nog steeds) maar toch vooral S3 rijder nu :]
 
Paar weken terug een oer Triple bij Louis in Tilburg gezien en ik was op slag verliefd.. Aangezien die fiets blijft spoken zal ik hier misschien wel vaker te vinden zijn..
Heeft het '96-98 model specifieke aandachtspunten?
 
Paar weken terug een oer Triple bij Louis in Tilburg gezien en ik was op slag verliefd.. Aangezien die fiets blijft spoken zal ik hier misschien wel vaker te vinden zijn..
Heeft het '96-98 model specifieke aandachtspunten?
Bel eens met KAT motoren in Noordwijkerhout. Hans heeft er zelf een stuk of 5 in zijn eigen verzameling en heeft er volgens mij ook nog een paar te koop staan. Als iemand je iets over de oer triple kan vertellen, is hij het wel. Je moet alleen wel wat tijd en geduld hebben, want Hans stottert een beetje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan