Triumph Speed Triple topic deel 54

Heeft er iemand ervaring met een hyperpro streetbox?

Van de winter wil ik de voorveren aanpakken. Nou kwam ik zo’n streetbox tegen, en dat is incl achterdemper. Is die upgrade de moeite waard, of qua achterdemper wachten op een 2e hands volwaardigere achterdemper?
 
Heeft er iemand ervaring met een hyperpro streetbox?

Van de winter wil ik de voorveren aanpakken. Nou kwam ik zo’n streetbox tegen, en dat is incl achterdemper. Is die upgrade de moeite waard, of qua achterdemper wachten op een 2e hands volwaardigere achterdemper?
Die achterdemper is voor de meeste rijders echt wel dikke prima en sowieso beter dan het origineel. De voorveren had ik ook in m'n Speed en dat is ook echt een wereld van verschil. Voor het geld is zo'n streetbox een prima keuze :)
 
Die achterdemper is voor de meeste rijders echt wel dikke prima en sowieso beter dan het origineel. De voorveren had ik ook in m'n Speed en dat is ook echt een wereld van verschil. Voor het geld is zo'n streetbox een prima keuze :)

Dan word dat het winterproject. Samen met de geronselde onderkuip :}
 
Heeft er iemand ervaring met een hyperpro streetbox?

Van de winter wil ik de voorveren aanpakken. Nou kwam ik zo’n streetbox tegen, en dat is incl achterdemper. Is die upgrade de moeite waard, of qua achterdemper wachten op een 2e hands volwaardigere achterdemper?
Inderdaad, de streetboxis een enorm verschil! Echt een aanrader. Gelijk ook de keerringen vervangen voor non-sticky type maakt ook veel uit.
 
Te veel lettertjes te weinig plaatjes!
IMG_20190910_221520_596.jpg

IMG_20190915_230952_495.jpg


Aanstaand weekend schijnt het ook weer mooi weer te worden *O* :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan