Triumph Speed Triple topic deel 54

Wachten op de nieuwe bandjes...
IMG_20190520_185720.jpg
 
Is het standaard zadel waar een rode bies onder gemaakt is. Ik vind het zelf ook erg geslaagd. 
 

Bijlagen

  • IMG_20190521_212521.jpg
    IMG_20190521_212521.jpg
    113,6 KB · Weergaven: 17
Sinds gisteren-avond staat hij weer op de bandjes.
Zitten te twijfelen over welke bandjes ik zou kiezen maar de aktie van Pirelli heeft me over de streep geholpen.
Er zit nu een setje Pirelli Angel GT II onder.


Gisteren ook meteen de faktuur doorgestuurd.
 
Sinds gisteren-avond staat hij weer op de bandjes.
Zitten te twijfelen over welke bandjes ik zou kiezen maar de aktie van Pirelli heeft me over de streep geholpen.
Er zit nu een setje Pirelli Angel GT II onder.


Gisteren ook meteen de faktuur doorgestuurd.

Laat ff weten hoe ze bevallen tzt ben ik wel benieuwd naar.
 
Sinds gisteren-avond staat hij weer op de bandjes.
Zitten te twijfelen over welke bandjes ik zou kiezen maar de aktie van Pirelli heeft me over de streep geholpen.
Er zit nu een setje Pirelli Angel GT II onder.


Gisteren ook meteen de faktuur doorgestuurd.
Hmmm, worden vandaag net GT1's op m'n KTM gelegd :')
Wat overigens topbanden zijn!
 
15w50 erin, geen last meer... ook niet met files en stadsverkeer 😬

Zal niet zozeer aan de viscositeit hebben gelegen maar meer aan bepaalde dopjes in de olie die met (jouw) koppeling niet lekker samen gaan.

Ik heb dit vroeger met een kawa icm castrol olie gehad. Verse olie of zelfs een half litertje bijvullen betekende bijna niet meer kunnen schakelen. Afhankelijk van hoeveel erin was gegaan ging het met een aantal ritjes weer over.

Er is overigens ook een modificatie te vinden op het net over het vergroten van de olie toevoer naar de koppelings platen.
De koppeling staat best droog als je de platen bekijkt..

Ik heb stalen platen met putjes erin, zat er niet origineel. Dan blijft er iets meer olie tussen wat het plakken verminderd:)

Maar mooi dat het (zo simpel) is opgelost! 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan