Triumph Speed Triple topic deel 54

Ik heb beide proefgereden. Beide supermachines. Speed is bulliger, pakt wat trager op, koers vaster, is ontzettend mooi. Street speelser, pakt snel op, loopt makkelijker door, iets minder koers vast, is bijna net zo mooi. Verschil was mij echter geen bijna 4000 euro waard. Vandaar dat het verstand het gewonnen heeft van het gevoel.

Ja het zijn allebei hele fijne fietsjes!
 
Leuk dat dit even op komt. Ik heb eigenlijk altijd 10w40 er in van Castrol RS. Ik heb zelf het idee dat het schakelen wat soepeler zou kunnen. Raden jullie dan aan om over te stappen op 10w50?

Je moet sowieso de schakelpook wat nadrukkelijk bedienen, persoonlijk vind ik dat fijner dan wanneer je nauwelijks merkt dat je geschakeld hebt.
 
Wat moet je dan afstellen?
Wat precies weet ik niet, maar bij Triumph Moerdijk hadden ze toen ik de mijne net had wat dingetjes afgesteld omdat ie zo slecht schakelde, daarna was het beter.
Het werd echter nooit echt foutloos, maar wel nog beter met die Mobil 1 olie.
Valse neutraal tussen 3 en 4 en heel soms tussen 4 en 5 is nooit weggegaan. Regelmatig wat schrikmomenten gehad wanneer je aankomt en denkt terug te schakelen naar z'n 3 om ff lekker een snelle bocht te nemen en je er in z'n vrij doorheen moet :X
 
Wat precies weet ik niet, maar bij Triumph Moerdijk hadden ze toen ik de mijne net had wat dingetjes afgesteld omdat ie zo slecht schakelde, daarna was het beter.
Het werd echter nooit echt foutloos, maar wel nog beter met die Mobil 1 olie.
Valse neutraal tussen 3 en 4 en heel soms tussen 4 en 5 is nooit weggegaan. Regelmatig wat schrikmomenten gehad wanneer je aankomt en denkt terug te schakelen naar z'n 3 om ff lekker een snelle bocht te nemen en je er in z'n vrij doorheen moet :X


Jammer dat je het niet weet.
Valse neutraal heb ik nooit last van gehad.
 
Ff wat moois neer kwakken *D

20190514_125553.jpg
 
Wat moet je dan afstellen?
Wat ik gemerkt heb naast het olie verhaal;

ketting juiste spanning. als er te of erg voor staat dan is er winst te behalen.
de koppeling zorgen dat die vrije slag heeft maar zeker niet te veel.
meer aandacht geven aan het moment van schakelen.

@ lompje, dank u voor het nieuwe deel.
@ FD danku voor de diensten die u bedreven heeft voor ons.

Sua is nu in Hollanda maar heeft het freaking koud. Last van wintertenen en sneeuwballen.... Begin nu weer wat te functioneren.
 
Wat ik gemerkt heb naast het olie verhaal;

ketting juiste spanning. als er te of erg voor staat dan is er winst te behalen.
de koppeling zorgen dat die vrije slag heeft maar zeker niet te veel.
meer aandacht geven aan het moment van schakelen.

@ lompje, dank u voor het nieuwe deel.
@ FD danku voor de diensten die u bedreven heeft voor ons.

Sua is nu in Hollanda maar heeft het freaking koud. Last van wintertenen en sneeuwballen.... Begin nu weer wat te functioneren.
Welkom in Hollanda:W
 
Wat ik gemerkt heb naast het olie verhaal;

ketting juiste spanning. als er te of erg voor staat dan is er winst te behalen.
de koppeling zorgen dat die vrije slag heeft maar zeker niet te veel.
meer aandacht geven aan het moment van schakelen.

@ lompje, dank u voor het nieuwe deel.
@ FD danku voor de diensten die u bedreven heeft voor ons.

Sua is nu in Hollanda maar heeft het freaking koud. Last van wintertenen en sneeuwballen.... Begin nu weer wat te functioneren.

Nog even volhouden, je mag al bijna weer terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan