Triumph Speed Triple topic deel 54

Deze week nieuwe banden gekocht ben voor de Bridgestone S22 gegaan. Ongeveer 120 km gereden maar nu al een zeer fijne band heel veel grip en stuurt zeer strak een hele verbetering met de Continental road attack die eronder zaten.
Ga over 2 weken naar Duitsland dan gaan we echt ff kijken wat ze kunnen.

20190609_122821.jpg
 
Deze week nieuwe banden gekocht ben voor de Bridgestone S22 gegaan. Ongeveer 120 km gereden maar nu al een zeer fijne band heel veel grip en stuurt zeer strak een hele verbetering met de Continental road attack die eronder zaten.
Ga over 2 weken naar Duitsland dan gaan we echt ff kijken wat ze kunnen.

Bekijk bijlage 1399986
Heb er road attack 3 onder zitten. Niks mis mee.
 
Deze week nieuwe banden gekocht ben voor de Bridgestone S22 gegaan. Ongeveer 120 km gereden maar nu al een zeer fijne band heel veel grip en stuurt zeer strak een hele verbetering met de Continental road attack die eronder zaten.
Ga over 2 weken naar Duitsland dan gaan we echt ff kijken wat ze kunnen.

Bekijk bijlage 1399986
Heb zelf de S21 een fijne band moet ik zeggen
 
Ik ben momenteel wel onder de indruk va de Pirelli Angel GT II.
Heb deze er nu ongeveer 300 km onderliggen.
Eigenlijk al vanaf het begin veel vertrouwen in de band.
Laat zich ook erg gemakkelijk insturen.
 
Het schroefje was een M5. Lengte ongeveer 30mm.


Heeft er iemand nog interesse in een LSL xl fatbar? Of rizoma handvatten? Dat van mij gaat de deur uit. Ik wil terug naar de originele handvatten en stuur. Vind ik toch prettiger rijden. Laat maar weten :W

Een stuur zal niet vast zitten met m5 boutjes. Bedoel je wel de klemmen die het stuur zelf vast houden?
 
de kogel is door de kerk , ben op zoek naar een speedtriple , het liefst vanaf 2008 maar een mooie van 2006/2007 mag ook .
is er hier iemand die van plan is om zijn speed te verkopen , ben geinteresseerd.
 
Heeft er iemand nog tank grip stickers te koop?
Het liefst voor een 2007 Speed triple 1050.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan