Triumph Speed Triple topic deel 54

Het gemak waarmee je een leuke route maakt is een echt pluspunt................de moeite waard om nader te bekijken. ;)
 
En de foto
 

Bijlagen

  • IMG_20190614_172215830_HDR.jpg
    IMG_20190614_172215830_HDR.jpg
    251,3 KB · Weergaven: 34
Kan iemand mij helpen aan de aanhaalmomenten van de voorwielasmoer en de veerpootklem/kroonplaat.
Alvast bedankt!
IMG_20190615_190136.jpg
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met tune ecu , is er misschien een how to met Nederlandse handleiding ?
 
Ik heb ooit ook ergens 65nm gelezen, maar nu ik het terug kijk staat er voor het eerste model 1050 dus 110nm in het wphb..

Nouja hij komt in ieder geval lekker makkelijk los op 65 :+
 
Hai beste mede forumers.

Korte vraag tussendoor over de map MIVV-GP-20540.
Moet er met deze map nu wel of geen luchtfilter aanpassing zijn.
Dus de inlaatsnorkels er uit of er aan??????

Alvast bedankt
 
Ik heb ooit ook ergens 65nm gelezen, maar nu ik het terug kijk staat er voor het eerste model 1050 dus 110nm in het wphb..

Nouja hij komt in ieder geval lekker makkelijk los op 65 :+
[/QUOTE
Mijn wph is voor een 11-15 speed.ik zou die 65Nm dus gebruiken en 22Nm voor de bouten die de as borgen.
 
Hai beste mede forumers.

Korte vraag tussendoor over de map MIVV-GP-20540.
Moet er met deze map nu wel of geen luchtfilter aanpassing zijn.
Dus de inlaatsnorkels er uit of er aan??????

Alvast bedankt

Het is sowieso altijd de vraag hoe goed de mapping op jouw motor werkt.
Ik heb wel eens een map van een op de bank afgestelde speed geladen, waarbij ik merkbaar flink vermogen miste.

Kwestie van proberen en testen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan