Triumph Speed Triple topic deel 54

Heeft iemand hier toevallig nog een knipperlicht of knipperlichtglaasje liggen voor een standaard knipperlicht van een Speed Triple 1050 uit 2012?

Het gaat om linksvoor (als je erop zit).

Mijn knippert heeft helaas wat schade opgelopen...:(

Dank!
 
Heeft iemand hier toevallig nog een knipperlicht of knipperlichtglaasje liggen voor een standaard knipperlicht van een Speed Triple 1050 uit 2012?

Het gaat om linksvoor (als je erop zit).

Mijn knippert heeft helaas wat schade opgelopen...:(

Dank!

Deze?
 

Bijlagen

  • 7D21206E-3C6A-4723-B6CA-D86DA60406C7.jpeg
    7D21206E-3C6A-4723-B6CA-D86DA60406C7.jpeg
    111,6 KB · Weergaven: 6
Ikke 1.84 maar zat ook niet lekker. Inmiddels ook verstelbare voetsteunen én een direct schakelpootje op de as gemonteerd. Werkt top.
Maar het zadel vind ik ook ruk, ben ook op zoek naar een goed adres om het te laten aanpassen (want te smal en teveel met het zaakje naar voren tegen het oplopende deel naar de tank).
Heb mijn zadel laten ophogen bij Kommer motors en heb mijn stuur nu verhoogd. Ik zit nu een stuk prettiger/relaxter en het stuurt nog super! Aanrader!!
 
Hoeveel heb je je stuur verhoogd ? , Zit er ook aan te denken om hem omhoog te brengen.
 
Heren, even een vraagje. Ik heb nog mijn "oude" zadeltassen van mijn 2005 speedy. Op die speed had ik alleen een low-mount demper, dus de tassen kwamen never nooit in de buurt van de hete demper. Op mijn 2011 speedy heb ik nog de originele dempers zitten en ik ben bang als ik die zadeltassen achterop gooi, dat die tassen gaan smelten en de dempers onder de smurrie zitten. Hoe hebben jullie dit opgelost?

(zadeltassen liggen overigens bij moeders thuis in Noordwijk en ik woon in Duitsland even ophalen is dus geen optie)
 
Heren, even een vraagje. Ik heb nog mijn "oude" zadeltassen van mijn 2005 speedy. Op die speed had ik alleen een low-mount demper, dus de tassen kwamen never nooit in de buurt van de hete demper. Op mijn 2011 speedy heb ik nog de originele dempers zitten en ik ben bang als ik die zadeltassen achterop gooi, dat die tassen gaan smelten en de dempers onder de smurrie zitten. Hoe hebben jullie dit opgelost?

(zadeltassen liggen overigens bij moeders thuis in Noordwijk en ik woon in Duitsland even ophalen is dus geen optie)

Zo hoog mogelijk "knuppen" en zo ver mogelijk naar voren.
Had het bij mijn originele ook, incl. passagier.......en dat ging goed. (helaas geen foto)
Zorgen voor zoveel mogelijk afstand tussen de tassen en dempers.......het zijn de uitlaatgassen die het heetst zijn (of je komt heel dichtbij de dempers)
 
Hai mede speedie rijders

Vandaag een mapje geschoten in de speed (2010) volgens de aangegeven gebruiksaanwijzing.
De volgende vraag zijn er mensen bij wie het groene TPS blokje ook niet gaat branden. Op een of andere manier krijg ik het blokje niet groen.

Volgens andere forums komt dit omdat er op deze speed geen O2 sensor zit. Klopt dit???
 
Even een vraag: ben vandaag wezen rijden en als ik in de derde versnelling of hoger in 1x vol gas geef, schiet de toerenteller 2000 toeren omhoog en je merkt het ook aan de motor. Het lijkt wel een boost..Kan iemand mij vertellen of dit normaal is?! Alvast bedankt.
 
Hai mede speedie rijders

Vandaag een mapje geschoten in de speed (2010) volgens de aangegeven gebruiksaanwijzing.
De volgende vraag zijn er mensen bij wie het groene TPS blokje ook niet gaat branden. Op een of andere manier krijg ik het blokje niet groen.

Volgens andere forums komt dit omdat er op deze speed geen O2 sensor zit. Klopt dit???

Heb ik ook...
Vaak als je het contact na de tijd stationair draaien uit zet en dan weer aan is hij wel groen.
 
Heb jij een O2 sensor????


Bij ander bikes geen last van gehad. verder rijd hij prima en ook geen foutmeldingen of iets dergelijks.
Nu geloof ik wel, in het verleden ook zonder gereden. Maakte geen verschil.
Staat ook een stukje op de site van tune ecu dat sommige niet meewerken..
 
Zo hoog mogelijk "knuppen" en zo ver mogelijk naar voren.
Had het bij mijn originele ook, incl. passagier.......en dat ging goed. (helaas geen foto)
Zorgen voor zoveel mogelijk afstand tussen de tassen en dempers.......het zijn de uitlaatgassen die het heetst zijn (of je komt heel dichtbij de dempers)

Ik denk dat ik met die tassen er echt tegenaan kom. -O-

En anders moet ik maar een low-mount demper aanschaffen :+ laatst nog een mooie van sc-projects gezien en die heeft ook nog eens een tüv goedkeuring. Dus geen gezeik hier in Duitsland.
 
Een 2008 - 2010 heeft standaard een O2 sensor :Y Modellen daarvoor en daarna ook trouwens, alleen de plaats in de uitlaat is anders, waardoor de sensor soms komt te vervallen als je een andere uitlaat monteert.
Ik merkte zelf geen verschil op mijn 2008 met sensor aan of uit, dus heb ik 'm altijd gewoon aan gelaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan