Triumph Speed Triple topic deel 54

D08D6725-C709-4DEC-9D5A-C13DB6522FA2.jpeg
Vandaag lekker gereden :]*O**O**O*saam met een monoploffer :t
 
Hai beste triple rijders.

Nu het rijd weer weer op komst is wil ik graag wat modden aan mijn koplampen.
nu is het zo ( heb ik gelezen ) dat de koplampen van de speed wat lager kunnen ( persoonlijk vind ik dit wat mooier)
Nu heb ik ook begrepen dat je dit het makkelijkst kunt doen door de bracket te wisselen met die van een STREET triple. Nu heb ik heel internet afgestruind maar nu niet echt gevonden of dit ook werkelijk past op mijn 2010 model. Dusssss mijn vraag hier is het mogelijk om de koplampen iets te verlagen met een andere bracket van een street triple en zijn er hier mensen die dat al eens gedaan hebben??????????
 
Toch wel mooi al die nieuwere speeds. Het gaat bijna aan mij trekken. Bijna. Die oude beer van mij doet het nog steeds. Begint er nu echt wat ongelikt uit te zien. Straat exceem op het chroom van de koplampen, stickers veranderen weer van kleur door de zon. Mijn digitale tellers zijn intussen kompleet onleesbaar geworden door die lieve zon. Maar die heb je toch niet nodig hier. De toeren teller dioe zwiept er nog rustig op los. Ik heb waar mijn knieen het frame raken net onder de tank, het frame kaal gepolijst. Mijn rem rotors voor beginnen wel erg te zweven. Afijn allemaal aandenkens van 12 jaar gebruik. En toch houd ik van dat die ding!
Niet zo gelikt maar gaat nog om de bocht als een malle. driften op twee wielen is nou mijn ding aan het worden. Ben denk ik toe aan wat tranquilizers of nieuwe paint.

Maar dat groen dat doet iets met mij. Trouwens dat gaat niet kapot door de zon. Sterke kleur. Mooiste kleur (op een speed)
Jij rijdt tegenwoordig op je speed alsof je op je crosser rijdt :P
 
Hai beste triple rijders.

Nu het rijd weer weer op komst is wil ik graag wat modden aan mijn koplampen.
nu is het zo ( heb ik gelezen ) dat de koplampen van de speed wat lager kunnen ( persoonlijk vind ik dit wat mooier)
Nu heb ik ook begrepen dat je dit het makkelijkst kunt doen door de bracket te wisselen met die van een STREET triple. Nu heb ik heel internet afgestruind maar nu niet echt gevonden of dit ook werkelijk past op mijn 2010 model. Dusssss mijn vraag hier is het mogelijk om de koplampen iets te verlagen met een andere bracket van een street triple en zijn er hier mensen die dat al eens gedaan hebben??????????

Past alleen op de 2011 en oudere modellen @MrProper heeft het op zijn Triple zitten weet ik toevallig.
 
Tijdje geleden viel mij op dat de nieuwe modellen Speed mooiere bouten hebben voor de ophanging van het blok.
Compleet setje 2de hands bouten gekocht en past zonder problemen.

20200315_112239.jpg


20200315_112256.jpg
20200314_160850.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook een stuk(je) gereden en het was superweer.
Was ook de enigste "verantwoorde hobby" in deze corona-omstandigheden.

De regen van de laatste weken heeft alle pekel weggespoeld, want ik rij niet met pekel (als ik het weet)...........maar ik had er geen rekening mee gehouden dat ze dit weekend weer zijn wezen strooien omdat het -2 werd. |(
Dus maar weer naar huis en de motor met koud water afgespoeld.
 
ik heb een 2011 street koplamp beugel op mijn 2011 speed gezet. was 1 op 1.
ik weet niet of deze vlieger ook op gaat voor de eerdere modellen.

Maar 1 manier om er achter te komen.

😄 zie te zien is deze een tikje anders en weet niet 100% of de bout gaten op het balhoofd overeen komen.
Nu heb ik de originele afgezaagd en ben van aluminium een mooi hulpstuk aan het maken. Nu maar hopen dat het mooi uitkomt😁
 
Ziet er erg gelikt uit. Ben wel liefhebber van SC P.
(Maar verwacht er niet al teveel demping van)

Heb je ook een totaalshot van het geheel?
 
Mooi pijpje!

Zit er nog een demper onder het blok of is dit de enige demper?
Als het de enige is ben ik bang dat het wel een heel enthousiast pijpje is 😋
 
Klinkt lekker en ziet er kek uit. Welke uitvoering is dit van sc? Standaard uitlaatbochten, neem ik aan? Ben wel benieuwd naar wat dat met de prestaties doet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan