Triumph Speed Triple topic deel 54

Mijn ervaring met plastidip was ook een ramp. Op m'n eerste motor, Yamaha FZ6-N, besloten m'n tank te dippen. Na eerste ritje met tanktas (magneet) en tanken al gelijk beschadigd, ook van m'n knieën.
Vervolgens laten stralen en coaten, kreeg ik een mooi mat zwart tank terug met aan beide kanten flinke deuken. Haha het even 'snel' opleuken van de motor viel even anders uit:')|(

Een tank poedercoaten :?
 
Vraag tussen door, hoe koppel je de benzine slang los van de tank?
Ik ben nog een kraan gewend dus dit is nieuwerwets voor mij.
En als het lukt loopt de tank dan niet leeg?
 
Vraag tussen door, hoe koppel je de benzine slang los van de tank?
Ik ben nog een kraan gewend dus dit is nieuwerwets voor mij.
En als het lukt loopt de tank dan niet leeg?

zit een soort van anti drip connector. Geheel anti drip is het niet, doekje erbij houden
 
Mag deze in de OP?

IMG20200517171324.jpg
 
Dat ben ik deels met je eens. En het scheelt ook in welke situatie of leeftijd jezelf zit.
Ook ik probeer zoveel mogelijk te doen, maar zoals gezegd wel met de rem erop.
In mijn geval minder hard/sportief rijden, meer en duidelijk afstand houden (ook in verkeer).

Het probleem is dat als men zich niet aan de regels houdt en er een nieuwe golf komt of verhoging van de covid-cijfers, er daardoor weer strengere regels komen.
Ergo, de mensen die zich niet aan de regels houden of er "grijs" mee omgaan, het ook voor mij verpestten.
Wij mogen in Nederland echt veel in vergelijking met veel landen in de rest van Europa. Laten we niet onze eigen glazen ingooien.

Dat blijft lastig, mensen die met een wat minder gedempte pijp rondrijden zorgen voor strengere regels. Ik houd mij misschien niet altijd aan de voorgeschreven snelheid, dat is ook niet goed. Als je je tussen overige verkeersdeelnemers een beetje rustig gedraagt en hen de ruimte geeft ben je al aardig goed bezig volgens mij, zeker in deze tijd.
 
Mondeling gereserveerd, niets aanbetaald. We gaan daar elk jaar heen, dus komt vanzelf goed. Een voucher in dit geval was voor mij geen probleem geweest!
Gelukkig maar en hopen dat dit soort horeca de kop boven water houden.

Gisteravond nog even wezen toeren maar vond het voor een zaterdagavond bijna druk op de weg... alles komt langzaamaan weer op gang nu.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200517-225802_Gallery.jpg
    Screenshot_20200517-225802_Gallery.jpg
    135,8 KB · Weergaven: 7
Gelukkig maar en hopen dat dit soort horeca de kop boven water houden.

Gisteravond nog even wezen toeren maar vond het voor een zaterdagavond bijna druk op de weg... alles komt langzaamaan weer op gang nu.

Zeker, hoewel deze specifieke uitbater ook nog een varkensboerderij heeft, zal hij het naar waarschijnlijkheid wel een tijdje uitzingen. Ik ga er in ieder geval van de zomer met moeke ook nog een keer heen om een klein beetje eurobonds te brengen!

Ja het wordt weer druk, de mooie tijden zijn voor bij 🤠
 
955i op de brug. Scheelt echt weinig qua techniek met de 1050’s
 

Bijlagen

  • C97803D6-8A45-4158-929F-0A26E0E0F325.jpeg
    C97803D6-8A45-4158-929F-0A26E0E0F325.jpeg
    103,8 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan