Triumph Speed Triple topic deel 54

Thanks! Dit overtuigd me er nog meer van om hem te gaan halen.

Voordat een goede vriend van me vertelde over de Triumph Speed en Street triples, had ik het niet eens een gedachte gegeven om een Triumph te kopen. Na een goed gesprek toch besloten om eens te gaan testrijden alvorens ik iets anders zou gaan kopen. Dit beviel eigenlijk wel heel goed :+..

Inmiddels is het 2 jaar geleden dat ik de Speed triple heb gekocht en ben er erg tevreden over. Tot op heden ook nog geen vervelende rare defecten gehad, enkel wat standaard onderhoud.
 
Ik heb toen ook op een Tuono als naked gedacht en proefgereden.
Ondanks dat het beide nakeds zijn, zijn het 2 totaal verschillende motoren.
De Speed is een heerlijke en mooie allrounder, terwijl de Tuono alleen maar wil gaan terwijl die toch niet zo'n lange adem heeft.
Sturen was ook super.

Ik werd wel gek van die omgewisselde claxon en richtingaanwijzer........bij elke rotonde/afslag was het TOETTTTT, })
 
Een paar jaar geleden had ik een S3 uit 2006. Had hier nog wat pech mee. Veelal electronisch. Uiteindelijk was ik het zat en heb toen een betrouwbare Z1000 gekocht.
Na hier een tijdje op rondgereden te hebben kwam toch het gevoel dat dit niet helemaal de motor was die Ik graag wilde.
Ik miste iets van karakter...
Nu heel erg blij met mijn S3 uit 2012.
Dat 3 cylinder karakter is gewoon verslavend.
 
Iemand nog geïnteresseerd in een setje standaard uitlaat dempers van een '08-'10 model? Overblijfsel van m'n vorige bike.
 
Even voorstellen hier.

Ciko uit Nieuwegein. 30 jaar. Sinds afgelopen weekend eigenaar van deze 1050! Eindelijk, een Triumph! Erg lang uitgesteld, je moet toch blijven dromen. Maar aangezien we toch thuis blijven deze zomer toch maar de stap genomen. En het voelt goeeeeed *D
 

Bijlagen

  • IMG_20200529_200916266_HDR.jpg
    IMG_20200529_200916266_HDR.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 8
Even voorstellen hier.

Ciko uit Nieuwegein. 30 jaar. Sinds afgelopen weekend eigenaar van deze 1050! Eindelijk, een Triumph! Erg lang uitgesteld, je moet toch blijven dromen. Maar aangezien we toch thuis blijven deze zomer toch maar de stap genomen. En het voelt goeeeeed *D

Welkom hier en heel veel plezier met je Speed de deze zomer *O*
 
Even voorstellen hier.

Ciko uit Nieuwegein. 30 jaar. Sinds afgelopen weekend eigenaar van deze 1050! Eindelijk, een Triumph! Erg lang uitgesteld, je moet toch blijven dromen. Maar aangezien we toch thuis blijven deze zomer toch maar de stap genomen. En het voelt goeeeeed *D
Welkom en heel veel plezier met de speed *O**O**O*
 
Even voorstellen hier.

Ciko uit Nieuwegein. 30 jaar. Sinds afgelopen weekend eigenaar van deze 1050! Eindelijk, een Triumph! Erg lang uitgesteld, je moet toch blijven dromen. Maar aangezien we toch thuis blijven deze zomer toch maar de stap genomen. En het voelt goeeeeed *D
Goede keuze, welkom :]
 
Thanks! Meteen een vraagje. Zoals jullie kunnen zien is hij vrij standaard. Vind ik eerlijk gezegd ook erg mooi. Er zijn wel een aantal kleine dingen die ik wil aanpassen. Zo komen er bar end Mirrors op en wil ik graag een goudkleurige velgsticker op zetten. Zie bijlage wat ik bedoel. Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden? Ik vind ze ongeveer in alle kleuren behalve goud.
 

Bijlagen

  • 2.JPG
    2.JPG
    285,5 KB · Weergaven: 9
 
Laatst bewerkt:
Even voorstellen hier.

Ciko uit Nieuwegein. 30 jaar. Sinds afgelopen weekend eigenaar van deze 1050! Eindelijk, een Triumph! Erg lang uitgesteld, je moet toch blijven dromen. Maar aangezien we toch thuis blijven deze zomer toch maar de stap genomen. En het voelt goeeeeed *D
Welkom! Mooie machine, veel plezier ermee!:t
 
Voordat een goede vriend van me vertelde over de Triumph Speed en Street triples, had ik het niet eens een gedachte gegeven om een Triumph te kopen. Na een goed gesprek toch besloten om eens te gaan testrijden alvorens ik iets anders zou gaan kopen. Dit beviel eigenlijk wel heel goed :+..

Inmiddels is het 2 jaar geleden dat ik de Speed triple heb gekocht en ben er erg tevreden over. Tot op heden ook nog geen vervelende rare defecten gehad, enkel wat standaard onderhoud.

Inmiddels heb ik hem voor de deur staan, die Speed Triple. Wat een gaaf ding. Foto volgt!
 
Voorheen was mijn 2007 Speed Triple roulette green, maar heb eindelijk een zwarte tank + kappen set kunnen kopen.
Hierna heb ik de seat cowl en het fly screen laten spuiten en de lampen gewrapped met gele folie.

Zie hier het resultaat (wil iemand deze foto a.u.b. in de OP zetten?):

Custom_Triumph_Speed_Triple_1050.jpg


Het volgende is aangepast:
- Hyperpro voor en achter vering
- Diverse Rizoma spullen (oa Spiegels en valblokken)
- Hyperpro Stuurdemper
- Brembo Remklauwen
- Brembo Radiale Rempomp
- Bos uitlaatdempers
- Gear indicator
- Verkorte kentekenplaathouder
- Knipperlichten geïntegreerd in het achterlicht
- Nieuw type koplamp
- 2x USB poort
- Seat cowl
- Fly screen
 
Terug
Bovenaan Onderaan