Triumph Speed Triple topic deel 54

Als we dan toch mondkapjes foto's gaan posten 😂

IMG-20200701-WA0025.jpg


Dit was in juni Duitsland onderweg met m'n Tesla naar Oostenrijk. De 4 motoren stonden op een aanhanger achter een V-klasse. Vanwege de Corona maatregelen mochten we niet met z'n 4en in 't busje.

IMG-20200620-WA0004.jpg


Lunch in Oostenrijk de volgende dag met mondkapjesplicht 😂
 
Eind september een weekje Oostenrijk gepland maar als ik overal een mondkapje moet dragen ga ik er niet heen , kijk volgend jaar dan wel weer.
 
Eind september een weekje Oostenrijk gepland maar als ik overal een mondkapje moet dragen ga ik er niet heen , kijk volgend jaar dan wel weer.
Ga je er niet heen omdat je geen risico wil lopen met Corona of bedoel je dat je niet af en toe een mondkapje wil opzetten of een buff over je neus en mond wil doen?
 
Eind september een weekje Oostenrijk gepland maar als ik overal een mondkapje moet dragen ga ik er niet heen , kijk volgend jaar dan wel weer.
Om de mondkapjes zou ik het niet laten. Je draagt ze eigenlijk amper, alleen in winkels en restaurants. (Tenzij je uren in musea gaat rondbrengen).
In het hotel en restaurants droegen we ze alleen bij het naar binnen lopen. Aan tafel mogen ze weer af.

Op de foto hebben we ze alleen opgedaan om even de blits te maken met onze geprinte en veuls te dure kapjes O-)
 
oke , hopen dat het met 1,5 maand niet strenger is geworden , we zullen het zien.
 
Ziet er goed uit, bedankt voor het delen.

Heb je die rondrit punt voor punt zelf uitgezet?
Meestal maak ik luie routes in Kurviger. })
RR, opties aanvinken en genereren........komen verbazingwekkend leuke routes uit.
Veel leuker dan ik eerder in BC voor elkaar kreeg, dat viel soms tegen.

De rondrit, langs Piesport en Nordschleife heb ik zelf gedaan ja. Ik kies dan gewoon een punt uit op de map en dan selecteer ik dat 'ie via dat punt moet gaan. En zo doe ik dat dan een aantal keer. Niet al die 200 punten overigens, die hoeveelheid genereert 'ie bij het exporteren.

De RR optie heb ik ook gebruikt voor een backup route.

Luxenburg mond kapje op in restaurant, café. Als je 1 keer zit mag het af. Beetje hetzelfde als Duitsland, daar ook in de tankstations mondkap op.

Doe je dan bij een tankstation je helm af, mondkapje op, afrekenen, en dan weer vise versa?? Kan je toch gewoon je helm ophouden 8)7
 
De rondrit, langs Piesport en Nordschleife heb ik zelf gedaan ja. Ik kies dan gewoon een punt uit op de map en dan selecteer ik dat 'ie via dat punt moet gaan. En zo doe ik dat dan een aantal keer. Niet al die 200 punten overigens, die hoeveelheid genereert 'ie bij het exporteren.

De RR optie heb ik ook gebruikt voor een backup route.



Doe je dan bij een tankstation je helm af, mondkapje op, afrekenen, en dan weer vise versa?? Kan je toch gewoon je helm ophouden 8)7
Was het maar zo gemakkelijk, veel benzinestations daar moet de helm juist af. Maar als dat alles is, heb in plaats van mondkapje zo'n col trek ik dan over de mond en neus,
 
Hallo, naast mijn Speed Twin denk ik aan een Speed Triple 1050 van 2005/6.
Zijn er echt zwakke punten waar ik op moet letten bij de koop?
Alvast dank voor de info :)
 
Inderdaad
Dit staat beter dan een spijkerbroek en jasje;)
Hoe bevalt de helm?
Moet zelf een andere.
Ik zie dat ik nu de zelfde handschoenen heb, afgelopen weekend gekocht, zien erg fijn
Klopt, maar met de zomerse temperaturen is jeans en vest/jas toch wel lekker! Zijn overigens ook gewoon voor de motor, dus inclusief bescherming etc.

Ja helm bevalt prima! Zit goed en windruis vind ik ook echt meevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan