Triumph Speed Triple topic deel 54

of eentje van 2009
 

Bijlagen

  • speed.jpg
    speed.jpg
    188 KB · Weergaven: 7
Ik mag me sinds vandaag ook in deze groep melden. Iemand geïnteresseerd in een carbon flyscreen? Ben op zoek naar een glanzend zwarte. 05-07 versie

Bekijk bijlage 1531029
Hier ligt er 1 tussen. Pagina 7/13 achter de witte.
Blz 11/13 ligt er ook 1

 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd en fijne km's gewenst.
Ennuh, post eens een betere foto.......... ;)
Bedankt! Het ging alleen om het schermpje maar hier dan even eentje van gisteravond. Vandaag te warm om motor te rijden.

IMG-20200807-WA0004.jpg


Hier ligt er 1 tussen. Pagina 7/13 achter de witte.
Blz 11/13 ligt er ook 1

Scherp! Bedankt
 
Gisteren topdag gehad op Assen met KNMV bochten & circuittraining. Voor het eerst op een circuit met de motor...Whaaaa wat vet om te doen *O* 8-)!! Ochtend bewolkt en lekker briesje, in de middag zonnig en dus behoorlijk warm. Banden Metzeler Roadtec01 verrassend goed gehouden!
De Speed, ik wist het al lang natuurlijk, maar wat een heerlijke machine :9~😍🥰
Bekijk bijlage 1531929
Bekijk bijlage 1531930
Pas je wel op😎‼️
Tis verslavend 😘💪🏼
 
Hoi mensen.

Wegens omstandigheden heb ik mijn XSR900 verkocht en een auto gekocht.

Ik heb al een street triple gehad maar wil toch een speed proberen nu. Heb een auto moeten kopen voor werk dus wil ik een motor voor erbij.

Mijn vraag is off het verschil tussen het 2008 model en het 2011 model echt enorm verschilt (uiterlijk staat mij beide aan).

Lees dat het nieuwe model iets betere koppelverdeling heeft en de gewicht verdeling wat anders is.

Laat ik het zo stellen. Zou het een meerprijs van 2k waard zijn in jullie ogen?

Budget is max 7k op dit moment.

En indien mogelijk ga ik testrijden op beide natuurlijk.
 
Hoi mensen.

Wegens omstandigheden heb ik mijn XSR900 verkocht en een auto gekocht.

Ik heb al een street triple gehad maar wil toch een speed proberen nu. Heb een auto moeten kopen voor werk dus wil ik een motor voor erbij.

Mijn vraag is off het verschil tussen het 2008 model en het 2011 model echt enorm verschilt (uiterlijk staat mij beide aan).

Lees dat het nieuwe model iets betere koppelverdeling heeft en de gewicht verdeling wat anders is.

Laat ik het zo stellen. Zou het een meerprijs van 2k waard zijn in jullie ogen?

Budget is max 7k op dit moment.

En indien mogelijk ga ik testrijden op beide natuurlijk.
Je zegt het zelf al. Test rijden.
 
Gisteren topdag gehad op Assen met KNMV bochten & circuittraining. Voor het eerst op een circuit met de motor...Whaaaa wat vet om te doen *O* 8-)!! Ochtend bewolkt en lekker briesje, in de middag zonnig en dus behoorlijk warm. Banden Metzeler Roadtec01 verrassend goed gehouden!
De Speed, ik wist het al lang natuurlijk, maar wat een heerlijke machine :9~😍🥰
Bekijk bijlage 1531929
Bekijk bijlage 1531930
Via wie is deze dag georganiseerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan