Triumph Speed Triple topic deel 54

Vandaag de heftafel voor 't eerst gebruikt😁
Bekijk bijlage 1578575
Olie, filters, bougies vervangen. Alleen nu brandt 't motormanagementlampje. Staat me iets van bij dat je 'm 3x moet starten, dat ie dan uit gaat. Maar dat is dus niet 't geval, en kan zo snel ook niks op 't forum vinden.
Lekker "klushok" :t
En mijn dank is groot dat je niet meer in beeld brengt van die lampinstallatie op de voorgrond..... de voorvork staat buiten, denk ik :o
 
Lekker "klushok" :t
En mijn dank is groot dat je niet meer in beeld brengt van die lampinstallatie op de voorgrond..... de voorvork staat buiten, denk ik :o
Is de schuur bij m'n ouders. Prima beunen zo idd. Die lampinstallatie is van de trike van m'n vader:P
 
Leuk klusje! 2 uurtjes bezig geweest. Alleen het naaldlager van de shock zelf was nog wat vettig. De andere was het vet een soort kunststof geworden wat er uit te pulken was. Boutjes waren ook wat roestig. Eigenlijk vreemd dat dat zo in elkaar gezet word.
Maargoed, we kunnen er weer tegenaan. :)

Bekijk bijlage 1578494
Bekijk bijlage 1578495
Bekijk bijlage 1578496
Bekijk bijlage 1578497
Bekijk bijlage 1578498
Uhhh Bas, volgens mij heb je de kunststof lagerkooi eruit zitten peuteren 😮
Je kwam zeker voor het mooie ook wat naaldjes te kort om hem rondom te vullen?
 
Uhhh Bas, volgens mij heb je de kunststof lagerkooi eruit zitten peuteren 😮
Je kwam zeker voor het mooie ook wat naaldjes te kort om hem rondom te vullen?

Uhhhh nee. Het was te zacht om echt van kunsstof te zijn. En qua ruimte viel het mee, naar mijn mening was het uitgehard vet.

Ik heb ze droog, toen al het spul er tussenuit was, nog goed rondgedraaid door mn vinger erin te steken. Ik kreeg niet het idee dat het raar liep, of dat er naaldjes scheef gingen.
 
Uhhh Bas, volgens mij heb je de kunststof lagerkooi eruit zitten peuteren 😮
Je kwam zeker voor het mooie ook wat naaldjes te kort om hem rondom te vullen?

Je bracht me wel even aan het zweten 😰

Ik heb de dogbone er net snel even tussenuit gepeutert, want het zat me tocht niet lekker.
Even gevoeld met een fitting schroevendraaier, er zit amper speling tussen de naaldjes. Dus het was geen lagerkooi. Daarvoor was het materiaal ook te zacht. Soort klei, echt uitgehard vet.

BDFFBEB2-D98A-4593-9CEA-4AA758F78C37.jpeg
 
Uhhh Bas, volgens mij heb je de kunststof lagerkooi eruit zitten peuteren 😮
Je kwam zeker voor het mooie ook wat naaldjes te kort om hem rondom te vullen?
Nee geen kunststof ik heb van de zomer precies hetzelfde gehad met mijn lagers. Troep ertussenuit en naalden weer terug alles paste weer perfect.
Zit nu lagervet in van kwaliteit dus zo zal het er niet meer uit gaan zien ;)
 
Nee geen kunststof ik heb van de zomer precies hetzelfde gehad met mijn lagers. Troep ertussenuit en naalden weer terug alles paste weer perfect.
Zit nu lagervet in van kwaliteit dus zo zal het er niet meer uit gaan zien ;)

Thx georg!

Naalden zaten trouwens bij mij opgesloten. Alleen de naalden van het lager in de shock konden eruit. Dus dogbone 2x en het lager in de brug.
 
Je bracht me wel even aan het zweten 😰

Ik heb de dogbone er net snel even tussenuit gepeutert, want het zat me tocht niet lekker.
Even gevoeld met een fitting schroevendraaier, er zit amper speling tussen de naaldjes. Dus het was geen lagerkooi. Daarvoor was het materiaal ook te zacht. Soort klei, echt uitgehard vet.

Bekijk bijlage 1578761
Haha gelukkig maar!
Lekker vet gebruikt triumph dan :x
 
Terug
Bovenaan Onderaan