Triumph Speed Triple topic deel 54

Best goedkoop. Dealers hier in de buurt zitten rond de 190 a 200 met losse velg aanleveren.

ik heb hier in de buurt (den helder) een adresje die het voor een tientje oplegt en balanceert. Bandjes haal ik uit dld. Ben dan 160 kwijt totaal.

Is een grote zaak die motobanden in massa aankopen. Dan kan het al iets goedkoper.
 
Ik denk dat als je de motor wegbrengt (dus geen losse velgen) dat je moet rekenen op €300 bij een goedkope garage tot €350 bij een (KTM) merkdealer.

Heb jij het dan over een bandenset, dus voor en achter of enkel achter zoals bij Jakkel?

Voor een bandenset incl. montage (geen losse velgen) vind ik 300 nog wel te pruimen. Als dat voor een enkel bandje is dan zeer zeker niet.
 
Gisteren een heerlijk rondje gereden................ik en een paar honderd andere motorrijders/fietsers/automobilisten over een mooi dijkje.
Kolere zeg wat was het druk, maar ook erg de moeite waard.
Wel een hoop onwennige motorrijders gezien. Zelf ook niet al te gek gedaan.
Zag er ook al eentje gaan liggen. Gelukkig op lage snelheid.

Voor de zekerheid de brommer wel afgespoten maar ik heb geen pekel gezien.

En mocht je in de buurt van Harderwijk wonen, dan heb ik eventueel nog een adres voor banden (leveren/monteren).
Voor mij scherpe prijs en toch netjes gemonteerd en geen houthakker-kwali.
 
Gisteren een heerlijk rondje gereden................ik en een paar honderd andere motorrijders/fietsers/automobilisten over een mooi dijkje.
Kolere zeg wat was het druk, maar ook erg de moeite waard.
Wel een hoop onwennige motorrijders gezien. Zelf ook niet al te gek gedaan.
Zag er ook al eentje gaan liggen. Gelukkig op lage snelheid.

Voor de zekerheid de brommer wel afgespoten maar ik heb geen pekel gezien.

En mocht je in de buurt van Harderwijk wonen, dan heb ik eventueel nog een adres voor banden (leveren/monteren).
Voor mij scherpe prijs en toch netjes gemonteerd en geen houthakker-kwali.
Gisteren ook lekker een stukkie 🏍gereden met wat vrienden 👊🏻
Iets rustiger stukkies opgezocht ( via wat drukte (fietsers,wandelaars, paarden etc...)af en toe.
Was weer heerlijk, ging op het laatst lekker vlot😋👍🏻
 
Ontloop de drukte eigenlijk altijd uitgezonderd gisteren.........maar dat had meer met de (eventuele) aanwezigheid van pekel te maken.

O ja, uiteraard kon men het ook niet laten om te laseren.
Nadat een twintigtal mede-motorrijders duidelijk gemaakt hadden dat er geflitst werd, viel bij mij ook het kwartje. 8-)
Mede-motorrijders: namens mij en mijn vrouw, DANKE :}
 
Ook eindelijk weer uit de winterslaap!! Ook gelijk even de nieuwe achtertas geprobeerd, fijn tassie heur 😇
DSC_2308.JPG

DSC_2310.JPG

Morgenmiddag klein rondje doen, kop weer ff leeg rijden🥰

Oowjaaa, ook even nieuwe dempers besteld😎 Kan niet wachten om ze erop te zetten en te horen 😍
Triumph_SpeedTriple1050_SC1M-Titanio_Dettaglio-m_m_y-Triumph-Speed-Triple-RS-2018.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag eindelijk met mijn vrouw haar S3 opgehaald. Gelijk daarna een rondje lage Vuursche gedaan.

De lockdown was goed besteed met het afstruinen van MP en het scoren van wat carbon goodies en zwarte hendels. Die zet ik er van het weekend even op. Verder zijn er inmiddels handvatverwarming, een Osco en een voedingskabel voor de TT ingebouwd voor ons.

Good times :]
V4&S3.jpg
 
Hoi beste mensen,
Na een jaar of 2 geen Speed te hebben gehad.
Gister de prachtige Speed van Cupra overgenomen .
Ben er erg blij mee ,en ben van plan weer wat actiever mee te lezen cq posten
Groeten EZ
Gaaf! Een veel mooiere/betere zul je niet snel vinden denk ik. Veel plezier ermee!
 
Zo vandaag eindelijk met mijn vrouw haar S3 opgehaald. Gelijk daarna een rondje lage Vuursche gedaan.

De lockdown was goed besteed met het afstruinen van MP en het scoren van wat carbon goodies en zwarte hendels. Die zet ik er van het weekend even op. Verder zijn er inmiddels handvatverwarming, een Osco en een voedingskabel voor de TT ingebouwd voor ons.

Good times :]
Bekijk bijlage 1599836
Mag ik je vrouw een compliment geven met haar smaak. :Y
Het contrast met die grijze in de achtergrond is dan ook erg groot. :9
 
Zo vandaag eindelijk met mijn vrouw haar S3 opgehaald. Gelijk daarna een rondje lage Vuursche gedaan.

De lockdown was goed besteed met het afstruinen van MP en het scoren van wat carbon goodies en zwarte hendels. Die zet ik er van het weekend even op. Verder zijn er inmiddels handvatverwarming, een Osco en een voedingskabel voor de TT ingebouwd voor ons.

Good times :]
Bekijk bijlage 1599836

Jullie ook gefeliciteerd!
 
Goeie ;) is mij wel eens vaker gebeurd |(
Och, wel eens goed wezen lunchen met mijn broer tussen de etappes. Kom ik terug uit restaurant... nergens mijn sleutel te vinden. Zoeken dus en weer terug restaurant in... om later bij de motor te komen waar de sleutel nog in zat... Was in Deventer in t centrum. Tsja of thuis in de tuin... Ze willen t ding gewoon niet hebben... ofzo :P tis geen BMW GS of GSXR :P
 
Voor een set. Ga toch geen €300 betalen voor één band?! 🤣
Ik had je dan ook voor gek verklaard xD.

Maar zonder dollen. Op een offerte die ik net heb ontvangen rekent de motorzaak een 289 euro voor de s22 achterband. Ze doen dan 30% vd prijs dus dan blijft er nog een dikke 200 over. En dan nog leuk bijna 40 eurootjes montage kosten. Vind het maar prijzig. Zijn er hier mensen die in omgeving amsterdam een degelijke tent weten die ook wat goedkoper is? @TomW86 misschien?
 
Ik had je dan ook voor gek verklaard xD.

Maar zonder dollen. Op een offerte die ik net heb ontvangen rekent de motorzaak een 289 euro voor de s22 achterband. Ze doen dan 30% vd prijs dus dan blijft er nog een dikke 200 over. En dan nog leuk bijna 40 eurootjes montage kosten. Vind het maar prijzig. Zijn er hier mensen die in omgeving amsterdam een degelijke tent weten die ook wat goedkoper is? @TomW86 misschien?
AFS motorparts in Purmerend, ook bekend hier op het motorforum
 
Och, wel eens goed wezen lunchen met mijn broer tussen de etappes. Kom ik terug uit restaurant... nergens mijn sleutel te vinden. Zoeken dus en weer terug restaurant in... om later bij de motor te komen waar de sleutel nog in zat... Was in Deventer in t centrum. Tsja of thuis in de tuin... Ze willen t ding gewoon niet hebben... ofzo :P tis geen BMW GS of GSXR :P

Hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan