Triumph Speed Triple topic deel 54

Toch jammer dat die kentekenplaat erop moet -O-
PSX_20210322_144912.jpg
 
Toch jammer dat die kentekenplaat erop moet -O-
Bekijk bijlage 1610309
merk je niets van als je erop rijdt hoor... Zie je alleen als je van de motor af bent gestapt (al dan niet vrijwillig). :P

Maar goed, na paar jaar heb ik dat spuuglelijke ding nog steeds niet vervangen bij de street dus heb totaal geen recht van spreken en zeg dit slechts om mijzelf beter te voelen en mijn gebrek aan handelen te verbloemen :o
 
Thanks aan iedereen die hier AFS Motorparts uit Purmerend tipte. Vandaag S22 voor en achter laten monteren, keerring vervangen bij de voorvork en achterremblokken laten plaatsen. Alles voor 427 piek.
854 euro dus. Vind ik nog aardig aan de prijs.

194 euro dus. Dat valt reuze mee!!!

vind AFS (frank dacht ik) een aardig vent, leuke zaak en niet duur. Maar ooit eens 3 uur daar op een tuinstoel gewacht op een stagiair die mn whitewalls had geplaatst. Daarbij ook mn kilometer teller kabel verkracht. Nog een paar keer achteraan moeten bellen voor een nieuwe. Uiteindelijk gekregen maar niet van harte. 😬
 
Laatst bewerkt:
Iemand een tip waar ik de originele inbusbouten kan krijgen voor het stuur? Zat namelijk zo’n navigatie houder/plaatje op met lange zwarte bouten en busjes, maar die ga ik niet gebruiken. Ziet er nou niet zo mooi uit. Heb even gegoogled maar kwam er zo snel geen wijs uit.
 
Euh, ik lees "alles voor 427 piek" ..........dat vertaal ik precies zoals het er staat en niet per band of 2 keer dat bedrag.
 
Nou ik mag mij hier ook toevoegen :P Na 2 Street Triples en heel wat andere motoren te hebben gehad nu een keer gegaan voor een Speed Triple R van 2012. Eens kijken hoe lang deze het uithoud.

Voor een zeer schappelijke prijs op de kop kunnen tikken met alles erop en eraan ( betere foto's komen nog wel een keer).

Akra
Quikshifter
Carbon
Comfort Seat met zo'n triumph tasje en een seatcover als optie
PVM wielen


En nog heel wat andere prullaria.

Erg blij mee, de akra's zijn mij te still dus die killers gaan eruit, of ze worden verkort. De street maakte wat meer herrie met killers is.
20210326_185456.jpg

20210326_233019.jpg
 
Nou ik mag mij hier ook toevoegen :P Na 2 Street Triples en heel wat andere motoren te hebben gehad nu een keer gegaan voor een Speed Triple R van 2012. Eens kijken hoe lang deze het uithoud.

Voor een zeer schappelijke prijs op de kop kunnen tikken met alles erop en eraan ( betere foto's komen nog wel een keer).

Akra
Quikshifter
Carbon
Comfort Seat met zo'n triumph tasje en een seatcover als optie
PVM wielen


En nog heel wat andere prullaria.

Erg blij mee, de akra's zijn mij te still dus die killers gaan eruit, of ze worden verkort. De street maakte wat meer herrie met killers is.
Bekijk bijlage 1612001
Bekijk bijlage 1612002

Gefeliciteerd!
 
Da's nog is een lekkere fiets, leuk gedaan zo met alle details. Had ik ook met mijn XSR gedaan, miereneuken met alle kleine dingen die men vaak niet eens opvalt. Top man! Details matter!
Thanks! Ja heerlijk om mee bezig te zijn. Geniet daar net zoveel van als van 't rijden😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan