Triumph Speed Triple topic deel 54

Yep ik ook. Top service, snelle verzending

Deze middag was het pakketje er al.
Meteen gemonteerd. Al honderden fietskettingen en enkele brommerkettingen vervangen maar nog nooit een motorketting, bij deze dus de eerste keer.
Ziet er bling bling uit., helemaal m'n ding. 8-)

Nog een klein vraagje, ik heb het conserveringsvet er zoveel mogelijk afgeveegd. Nu best inspuiten met kettingspray?

MkwT9GZ.jpg
 
Deze middag was het pakketje er al.
Meteen gemonteerd. Al honderden fietskettingen en enkele brommerkettingen vervangen maar nog nooit een motorketting, bij deze dus de eerste keer.
Ziet er bling bling uit., helemaal m'n ding. 8-)

Nog een klein vraagje, ik heb het conserveringsvet er zoveel mogelijk afgeveegd. Nu best inspuiten met kettingspray?

MkwT9GZ.jpg
Zou gewoon een rondje rijden, dat ie mooi warm is. Dan inspuiten 👍
 
Heb vandaag eindelijk m'n R&G crash protectors binnen gekregen na een paar maand, maar ik loop ff te kutten met de montage.

Er staat dat ik de radiateur onderaan los moet maken en naar voren moet trekken om vervolgens de spacers te plaatsen, zoals op het plaatje is te zien.

Ik heb de boutjes eruit, maar krijg de radiateur met geen mogelijkheid naar voren.

De crash protectors zelf plaatsen is geen probleem, maar zonder die spacers komen de radiateur kapjes er tegenaan.

Iemand hier die ze wel eens heeft gemonteerd en me op weg kan helpen??

Gaat om een 2008 Speed Triple.

Screenshot_20221102-190445.png
 
Deze middag was het pakketje er al.
Meteen gemonteerd. Al honderden fietskettingen en enkele brommerkettingen vervangen maar nog nooit een motorketting, bij deze dus de eerste keer.
Ziet er bling bling uit., helemaal m'n ding. 8-)

Nog een klein vraagje, ik heb het conserveringsvet er zoveel mogelijk afgeveegd. Nu best inspuiten met kettingspray?

MkwT9GZ.jpg
Ik moet hier een beetje om lachen, ik heb het conserveringsvet er af gehaald, welk conserveringsvettigheid zal ik er nu op doen? :+
 
Iemand interesse in een nieuwe Hyperpro progressieve achterveer? Voor Speed Triple bj 2005-2010.

€85,- inclusief verzenden.
PXL_20221104_184827571.jpg
PXL_20221104_184859623.jpg
 
Ik moet hier een beetje om lachen, ik heb het conserveringsvet er af gehaald, welk conserveringsvettigheid zal ik er nu op doen? :+

M'n kettingspray is toch duidelijk van een andere samenstelling dan de 'vettigheid' die er op zit als ie uit de verpakking komt. Heel lachwekkend vind ik dat nu niet meteen...
 
Ik bedoelde het niet naar :)

M.i. is die vettingheid die er op zit perfect om te laten zitten tot de rollen gaan glimmen de eerste keer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan