Triumph Speed Triple topic deel 54

Bijlagen

  • IMG-20221226-WA0004.jpeg
    IMG-20221226-WA0004.jpeg
    158,9 KB · Weergaven: 46
Ik ga jullie helaas verlaten binnenkort. Ik ga overstappen op een Speed Twin 1200 uit 2022. *O*
Jammer dat je uit dit Topic weggaat, maar wel begrijpelijke motor switch. Ik heb ook getwijfeld om de overstap naar de Speed Twin te maken, maar toen kwam de Speed Triple 1200 op mijn pad en heb ik daarvoor gekozen omdat ik een goede deal kon maken.

Veel plezier met je nieuwe motort!
 
Jammer dat je uit dit Topic weggaat, maar wel begrijpelijke motor switch. Ik heb ook getwijfeld om de overstap naar de Speed Twin te maken, maar toen kwam de Speed Triple 1200 op mijn pad en heb ik daarvoor gekozen omdat ik een goede deal kon maken.

Veel plezier met je nieuwe motort!
Thanks!
 
Ik ga jullie helaas verlaten binnenkort. Ik ga overstappen op een Speed Twin 1200 uit 2022. *O*

Ik heb nog wel wat spullen liggen die weg mogen voor weinagh.

Haynes WPHB, 20,- ex verz. (ZGAN, voor alle speedies, tigers en sprints van 2005 tot 2015: Werkplaatsboek Triumph 1050 Sprint ST, Speed Triple en Tiger 05-13 | mPartz.nl)

enkelzijdige achterbok. stevig fijn ding, goede staat. 40,- ex verzenden

Triumph werkplaats handboek Speedy 2011-2015 (geprint, incl her en der een vette vinger): mag weg voor verzendkosten.

Brembo remlicht schakelaar (microswitch incl stekker. passend op de '11 tm '15) doet het nog goed, gelukkig nooit nodig gehad. mag weg voor verzendkosten.

bij interesse kan ik foto's sturen.
Gefeliciteerd met de overstap. Veel plezier gewenst met de nieuwe Triumph!
 
Terug
Bovenaan Onderaan