Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
omgerekend zon 7100 euro.
had al even gerekend, vind het een hele gave fiets!
oja, de brembo's voor KTM zijn precies hetzelfde, maar zwart. passen ook. denk niet dat ze gespoten zijn bij deze speed.
netjes, hoe komt hij aan ZWARTE brembo's????
heeft hij ze overgespoten?, zoja met wat... heb ik weer ff wat voor de winter :)
wat zou hij kosten in euro's? wat doet de pond?? (nee geen kilo's :) :) )


Hij heeft ze door een kennis laten spuiten, ze zijn oorspronkelijk van een Aprilia en waren goud, KTM brembos zijn Matt Zwart ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een verlengstukje die je op het ventiel draait, geen problemen meer.

En het ritje op de KTM ging ook niet door vandaag. Het werd uiteindelijk een Aprilia RSVmille. (Ja die van PP, Rummer). De KTM had er vandaag ook geen zin in. Accu helemaal leeg.
Dan heb je twee vrij nieuwe motoren in de schuur staan en die doen het gewoon niet :( en de appie uit 2002 met 73.000 km geeft geen krimp :]
_O- Gaat lekker :N -O-

Waar hebben jullie dat verlengstukje vandaan, is een leuke optie :Y
 
Nee nog niet. Had eigenlijk morgen moeten gaan maar heb afgebeld omdat ik toch liever eerst mijn veering wil laten doen. Kan me geld toch maar 1 x uitgeven en vind dit belangrijker.

Iemand nog suggesties?? Ik zit te denken aan een hyperpro setje.
Als dat de keuze is, zou ik voor andere vering gaan :Y
 
was niet te merken, je volgde aardig zaterdag :] })
je was regelmatig de enige Speed/Street die ik zag achter me...

smorgens trouwens :W
Ach goed voorbeeld doet goed volgen he ;) Kan je nagaan hoe ik het doe als de bandjes goed zijn })
 
_O- Gaat lekker :N -O-

Waar hebben jullie dat verlengstukje vandaan, is een leuke optie :Y

Heb ik van een collega gekregen en volgens mij heeft er niet meer liggen :/
Hij is nu met vakantie anders zou ik vragen waar hij ze vandaan heeft. Ik heb ff gegoogled en dan komen wel wat hits. Als hij terug is, kan ik het alsnog vragen als je dat wilt?
 
:^ same here...

leuk ritje gehad? Bleef nog wel aardig droog geloof ik. Heeft iemand de routebescrijving toevallig. Ga nog wel eens die kant op en leuke stuurweggetjes zijn welkom :Y

@104 congrats! Mijn fietsie komt er ook vandaan :Y

Heb wel een tracklog....maar heb geen idee hoe ik die moet opslaan op de pc :$
 
Heb ik van een collega gekregen en volgens mij heeft er niet meer liggen :/
Hij is nu met vakantie anders zou ik vragen waar hij ze vandaan heeft. Ik heb ff gegoogled en dan komen wel wat hits. Als hij terug is, kan ik het alsnog vragen als je dat wilt?
Ik ga op zoek, ik denk dat een automaterialenzaak deze wel zal hebben ;)
 
ook weer terug uit Duitsland, nog op tijd om Robertd8 te feliciteren met zijn verjaardag!

Mandy beterschap met je pols, hoe waren de foto's?

weer een paar nieuwe erbij: welkom!

het ritje van zaterdag was ook geslaagd, heb ik begrepen

en Pina, heb je je koffiedame een een stevig bakkie gegeven bij thuiskomst?
 
ook weer terug uit Duitsland, nog op tijd om Robertd8 te feliciteren met zijn verjaardag!

Mandy beterschap met je pols, hoe waren de foto's?

weer een paar nieuwe erbij: welkom!

het ritje van zaterdag was ook geslaagd, heb ik begrepen

en Pina, heb je je koffiedame een een stevig bakkie gegeven bij thuiskomst?

Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]
 
Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]

In ieder geval fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden *O* *O*
Heel veel succes met het verdere herstel :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan