Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen 10 km (uitlopen) gedaan. Morgen 5 km plus het normale programma van de training. Zaterdag voordat ik op de motor stap naar het overnachting adres in Duitsland nog 30 km lopen. Zondag 10 km enz. Trainen gaat overigens goed. Nog geen blessures. Moet alleen steeds meer eten om op gewicht te blijven....
kan ik mij voorstellen met die kilometers :Y
suc6 in ieder geval en veul plezier zaterdag *O* *O* *O*
 
Hello All,

Hele, hele, heeeeelllllleeeee tijd geleden hier aangemeld maar het ontbreekt mij aan tijd om regelmatig het motorforum te bezoeken (en vooral me te bemoeien met de discussies....)

Voel me dan ook een beetje bezwaard maar ach, een brutaal mens heeft de wereld....

Zit op dit moment in Italie (Dolomieten) en vermaak me opperbest met de speed op slechts een klein dingetje na. Voor de zoveelste keer heb ik last van trillende remmen.... Wederom ontstaan na twee dagen bijna onafgebroken regen.... Het is zo langzamerhand een patroon aan het worden. Overigens, als ik zeg trillende remmen dan omschrijf ik het beter als ik zeg stempelende remmen. Trillen zoals krom doen ze gelukkig (nog?) niet. Inmiddels aan mijn derde set schijven bezig waarbij de laatste keer gekozen is voor de 2011 schijven. Helaas, ook die kennen hetzelfde euvel. Gelukkig voor mijn portemonnaie alles onder garantie, wat dat betreft niets dan lof voor Triumph en mijn dealer. Maar na de derde lange trip op rij verziekt te hebben door dit euvel wil ik er nu permanent vanaf....!
Wie oh wie heeft de oplossing? Vervangen voor een ander merk? Doormodderen totdat de speed wordt ingeruild voor een verse brommer....?

Indien je de schijven vervangen hebt, voor welk merk dan? En hoeveel kilometers inmiddels gemaakt? En bij welke omstandigheden?

Ben benieuwd en alvast bedankt voor de reacties....

Andy
 
Hello All,

Hele, hele, heeeeelllllleeeee tijd geleden hier aangemeld maar het ontbreekt mij aan tijd om regelmatig het motorforum te bezoeken (en vooral me te bemoeien met de discussies....)

Voel me dan ook een beetje bezwaard maar ach, een brutaal mens heeft de wereld....

Zit op dit moment in Italie (Dolomieten) en vermaak me opperbest met de speed op slechts een klein dingetje na. Voor de zoveelste keer heb ik last van trillende remmen.... Wederom ontstaan na twee dagen bijna onafgebroken regen.... Het is zo langzamerhand een patroon aan het worden. Overigens, als ik zeg trillende remmen dan omschrijf ik het beter als ik zeg stempelende remmen. Trillen zoals krom doen ze gelukkig (nog?) niet. Inmiddels aan mijn derde set schijven bezig waarbij de laatste keer gekozen is voor de 2011 schijven. Helaas, ook die kennen hetzelfde euvel. Gelukkig voor mijn portemonnaie alles onder garantie, wat dat betreft niets dan lof voor Triumph en mijn dealer. Maar na de derde lange trip op rij verziekt te hebben door dit euvel wil ik er nu permanent vanaf....!
Wie oh wie heeft de oplossing? Vervangen voor een ander merk? Doormodderen totdat de speed wordt ingeruild voor een verse brommer....?

Indien je de schijven vervangen hebt, voor welk merk dan? En hoeveel kilometers inmiddels gemaakt? En bij welke omstandigheden?

Ben benieuwd en alvast bedankt voor de reacties....

Andy


is het geen chatter :?
 
@all, bedankt voor de berichtjes! tis gewoon een klote situatie.

Maar MCE komt mijn motor morgen al ophalen! En ze gaan er gewoon voor zorgen dat hij weer perfect wordt afgeleverd!!

Dus hopelijk kan ik binnekort weer nog ff fijn de laatste km van het jaar maken...
 
Zit je daar nu al om verlegen _O-
wil nog een 3 in 1 uutlaat van zard

triumph-tiger-latodx.jpg


:P
 
More info from MCN :
Good news for Triumph, UK sales figures for this year (to July):

Total of 5814 new Triumph's sold, that's more than Aprillia, Ducati and Suzuki combined
And total sales second only to Honda

Top 10 Adventure bikes
1) BMW 1200GS - 702
2) BMW 1200Adventure - 538
3) Tiger 800 - 515
4) Tiger 800XC - 385
5) Tiger 1050 - 314
6) Tiger 800 ABS - 282

Custom
1) Bonneville America - 283
2)..8) Various Harleys
9) Thunderbird 132

Naked
1) Street Triple - 505
2) Speed Triple - 474
3) Street Triple R - 461
4) Bonneville - 405
5) CB1000R - 365
6) Ducati Diavel - 364
7) Kwak ER6n - 294
8) Bonneville T100 - 267
9) Kwak Z1000 - 211

Sports Tourers
1) Kwak Z1000SX - 479
2) Kwak ER6f - 393
3)CBF1000 - 358
4) VFR1200 - 279
5) GSX1250FA - 237
6) Sprint 1050 - 204

Tourers
1) BMW R1200T - 428
2) BMW K1600GT - 248
3) BMW K1600GTL - 173
10) Rocket III Touring - 68

Ben benieuwd wat het cijfers voor Nederland zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan