Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
ME TOO!!!

*O* *O* *O* *O* *O*

over een kwartier... :X

Een betere economie begint bij jezelf!
morgen brommer kopen en vakantie boeken :P
Dan heb je nu al een kwartier vakantie *O*

Doe je goed :}
Onze vakantie beperkt zich deze keer tot een paar dagen Sauerland. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, dan plakken we er nog een paar dagen Eifel achter aan :]
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal,

na een aantal keer op het forum wat opgezocht te hebben en af en toe mee te lezen in dit topic, heb ik me dan nu ook maar aangemeld.

Ik ben Leon de Beer, 32 en woonachtig in Best.
Vorig jaar de knoop doorgehakt om ook mijn A te halen , na jaren jaloers te zijn geweest op broer/vrienden die lekker op de motor weg gingen
Gelukkig alles in 1x gehaald, dus in oktober kon het A-tje erbij op het roze pasje

Sinds april dit jaar ben ik de trotse bezitter van een Triumph Speedtriple 955i uit 2000.
Ondertussen al de nodige km's gemaakt en wat is het toch geweldig!! om motor te rijden. Had er veel eerder aan moeten beginnen.
full



Groeten Leon.
 
Hallo iedereen,
Hierbij het de beloofde foto van mijn Speed. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar wat aardiger is :-)
Groeten en een fijn weekend,
Dinant
985100
 
Goedenavond allemaal,

na een aantal keer op het forum wat opgezocht te hebben en af en toe mee te lezen in dit topic, heb ik me dan nu ook maar aangemeld.

Ik ben Leon de Beer, 32 en woonachtig in Best.
Vorig jaar de knoop doorgehakt om ook mijn A te halen , na jaren jaloers te zijn geweest op broer/vrienden die lekker op de motor weg gingen
Gelukkig alles in 1x gehaald, dus in oktober kon het A-tje erbij op het roze pasje

Sinds april dit jaar ben ik de trotse bezitter van een Triumph Speedtriple 955i uit 2000.
Ondertussen al de nodige km's gemaakt en wat is het toch geweldig!! om motor te rijden. Had er veel eerder aan moeten beginnen.
[afbeelding]


Groeten Leon.
Welkom hier op het forum. :W
 
Goedenavond allemaal,

na een aantal keer op het forum wat opgezocht te hebben en af en toe mee te lezen in dit topic, heb ik me dan nu ook maar aangemeld.

Ik ben Leon de Beer, 32 en woonachtig in Best.
Vorig jaar de knoop doorgehakt om ook mijn A te halen , na jaren jaloers te zijn geweest op broer/vrienden die lekker op de motor weg gingen
Gelukkig alles in 1x gehaald, dus in oktober kon het A-tje erbij op het roze pasje

Sinds april dit jaar ben ik de trotse bezitter van een Triumph Speedtriple 955i uit 2000.
Ondertussen al de nodige km's gemaakt en wat is het toch geweldig!! om motor te rijden. Had er veel eerder aan moeten beginnen.
[afbeelding]


Groeten Leon.
Welkom kerel *O*
mooi model speed ook :} :} :} :}
fery nais :Y
 
Goedenavond allemaal,

na een aantal keer op het forum wat opgezocht te hebben en af en toe mee te lezen in dit topic, heb ik me dan nu ook maar aangemeld.

Ik ben Leon de Beer, 32 en woonachtig in Best.
Vorig jaar de knoop doorgehakt om ook mijn A te halen , na jaren jaloers te zijn geweest op broer/vrienden die lekker op de motor weg gingen
Gelukkig alles in 1x gehaald, dus in oktober kon het A-tje erbij op het roze pasje

Sinds april dit jaar ben ik de trotse bezitter van een Triumph Speedtriple 955i uit 2000.
Ondertussen al de nodige km's gemaakt en wat is het toch geweldig!! om motor te rijden. Had er veel eerder aan moeten beginnen.
[afbeelding]


Groeten Leon.
*O* *O* *O* *O* *O*


Welkom !!!!! Nice bike !!!!
 
Hoi!

Vandaag reed ik met mn t509 op de snelweg (a50 richting oss) en opeens hield ie er mee op..
Dus.. vluchtstrook op.. starten.. niets meer..

Toen viel me op dat de temp. meter helemaal naar rechts gedraaid stond.. (ver voorbij het rodegebied.)
Dus ik dacht.. overhit? (koelvloeistof in orde.. olie vorige week nog bijgevuld..) fan sloeg niet aan..

Ondertussen ander vervoer regelen etc. maar de temp meter ging niet meer terug..

Nu net thuis.. en even verder zitten kijken... ik denk dat de computer niet meer is of iets.
Licht brand niet meer.
Als ik de verlichting uit doe.. gaat de toerenteller naar 1500 rpm
En wanneer ik de rode knop gebruik om de motor uit te zetten.. komt er gezoem achter bij de computer ergens vandaan...

Iemand enig idee hoe erg dit is en wat dit kan zijn? volgensmij allemaal niet erg best..
Morgen maar eens contact met de motorzaak..
 
Hoi!

Vandaag reed ik met mn t509 op de snelweg (a50 richting oss) en opeens hield ie er mee op..
Dus.. vluchtstrook op.. starten.. niets meer..

Toen viel me op dat de temp. meter helemaal naar rechts gedraaid stond.. (ver voorbij het rodegebied.)
Dus ik dacht.. overhit? (koelvloeistof in orde.. olie vorige week nog bijgevuld..) fan sloeg niet aan..

Ondertussen ander vervoer regelen etc. maar de temp meter ging niet meer terug..

Nu net thuis.. en even verder zitten kijken... ik denk dat de computer niet meer is of iets.
Licht brand niet meer.
Als ik de verlichting uit doe.. gaat de toerenteller naar 1500 rpm
En wanneer ik de rode knop gebruik om de motor uit te zetten.. komt er gezoem achter bij de computer ergens vandaan...

Iemand enig idee hoe erg dit is en wat dit kan zijn? volgensmij allemaal niet erg best..
Morgen maar eens contact met de motorzaak..
sorry zou het zo niet weten :N
wel balen zoiets :X
 
@ The Hermenator

Have fun morgen als joe de neue brummert goat hoalen !!!
 
@ The Hermenator heel veel plezier morgen op je Tiger. Het weer is in ieder geval goed .. ben benieuwd wat er allemaal door je aan verbouwd gaat worden.

Stond nog een leuk uitlaat systeem te koop ... een laser systeem met uitlaten aan beide kanten, dacht hier op het forum ook ergens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan