M'n asfalt exceem video. Kleinstukje. ff snel de glijer gepakt.
heb er zelf ook problemen mee gehad, lag toen aan het vastkomen te zitten van de zuigertjes in de remklauwen. heb toen onder waarborg nieuwe zuigertjes (donkergrijze moddel 2007) laten monteren en probleem was opgelost en is dat nog steedsHoe zijn jullie te spreken over de remmerij van de S3Als ik een tijdje ermee gereden heb ben ik er wel aan gewend. Maar als ik net van de Blade afkom, vind ik ze sponzig en moet je echt door knijpen voordat er echt wat gebeurd Zittten ook al stalen remleidingen op, dus daar kan het niet aan liggen. Originele blokken zitten er ook nog op. Tips iemand
Hoe zijn jullie te spreken over de remmerij van de S3Als ik een tijdje ermee gereden heb ben ik er wel aan gewend. Maar als ik net van de Blade afkom, vind ik ze sponzig en moet je echt door knijpen voordat er echt wat gebeurd Zittten ook al stalen remleidingen op, dus daar kan het niet aan liggen. Originele blokken zitten er ook nog op. Tips iemand
Hoe zijn jullie te spreken over de remmerij van de S3Als ik een tijdje ermee gereden heb ben ik er wel aan gewend. Maar als ik net van de Blade afkom, vind ik ze sponzig en moet je echt door knijpen voordat er echt wat gebeurd Zittten ook al stalen remleidingen op, dus daar kan het niet aan liggen. Originele blokken zitten er ook nog op. Tips iemand
Misschien is het gewoon wel zoals bij alle S3's, ik vind het alleen minder dan op m'n Blade. Ik zal eens bij Roké informerenIs het nog steeds niet goed? Ongelofelijk want zelfs een onderpoot is toen onder garantie vernieuwd en er is een revisiesetje in de remtangen gezet.
Ik zou anders toch weer contact opnemen met Roké hierover, zij kennen jouw motor!
Is niet echt fading, maar gewoon een stuk sponziger dan m'n Blade.Had niet echt last van fading, maar wel dat je het remhendel helemaal tegen het stuur kon trekken......................bij stilstaan dan.
Had er tijdens rijden geen last van, ook niet op circuits, alleen de marshalls vonden het bij de keuring wat minder.
Heb toen een modificatie laten doen, maar nu zit het hendel eigenlijk net iets te ver voor mij.
Een goede mogelijkheid, zal eens informeren.Een zwaardere rempomp steken.
Een goede mogelijkheid, zal eens informeren.
En waar zijn die dempers dan??na het monteren van de mad-docter achterlichtunit is het mij duidelijk.
het wordt een enkelzijdige demper ipv 2 high mounts.
misschien kan ik hier iemand blij maken met een bos adapterset voor de speed triple.
[afbeelding]
[afbeelding]
aan te sluiten op de orginele bochten, ipv 2x 35mm lopen er nu 2x 51mm buizen.
met aansluiting voor de lambda sonde.
richtprijs 150 euro
heb dit zonder dempers gekocht omdat ik 2 akra's wilde monteren.En waar zijn die dempers dan??
daar heb je wel gelijk in, orginele buisen zijn wat aan de dunne kant. vindt het een slim gedachtheb dit zonder dempers gekocht omdat ik 2 akra's wilde monteren.
met dit setje kan je wat makkelijker andere slip-ons aan de triple hangen
dan aan de standaard aansluiting (die is zo klein).
Heb vanmiddag even met Roké gebeld, en volgende week gaat ie er heen voor de 10.000km beurt. Kunnen ze eens rustig naar de remmerij en voorvering kijken, volgens Roké moet en zal het helemaal goed komenIs het nog steeds niet goed? Ongelofelijk want zelfs een onderpoot is toen onder garantie vernieuwd en er is een revisiesetje in de remtangen gezet.
Ik zou anders toch weer contact opnemen met Roké hierover, zij kennen jouw motor!
Heb Roké wel genoemd dat jullie dat adviseerden als mogelijke oplossing. Maar moet niet nodig zijn volgens hun. Ga er nu dus maar van uit dat ze er voor zorgen dat ie straks super remt.De pomp van de D675 is een goeie en goedkopeoplossingverbetering.
Voor 160 eus bij de Triumph dealer te bestellen en binnen 7 dagen leverbaar. (Mijn dealer besteld op zaterdag. De woensdag erop in huis.)
Help het je hopenhet is zover, mijn triple heeft de geest gegeven. dacht dat het startprobleem zou opgelost met de nieuwe updatenu slaat de starter soms door en maakt dan een luid klakkend geluid. dat wordt morgen een duwstart en dan richting dealer. motor is nu 2 dagen uit waarborg maar dar zal wel geen probleem geven denk ik , beter gezegd hoop ik.
het is zover, mijn triple heeft de geest gegeven. dacht dat het startprobleem zou opgelost met de nieuwe updatenu slaat de starter soms door en maakt dan een luid klakkend geluid. dat wordt morgen een duwstart en dan richting dealer. motor is nu 2 dagen uit waarborg maar dar zal wel geen probleem geven denk ik , beter gezegd hoop ik.
Wat eenhet heeft niet mogen zijn. triple vanmorgen laten ophalen.is sirieus iets mis mee. motor is bij mij dealer afgezet en waarschijnlijk starter of de koppeling ervan naar de bliksem. er moet nog een akkoord aangevraagd worden bij triumph om motor wel of niet nog in garantie te kunnen herstellen. ( 4 dagen uit garantie!!!) morgen weet ik normaal of het mij geld gaat kosten of triumph zelf. [afbeelding]
het erge aan de zaak is dat ie vorige week nog geen klakkend geluid maakte. moest toen wel zeer lang starten, zeker meer als 10sec peer keer en dat soms 5 a 6 keer. heb ik nu de starter gewoon stuk gestart ? .weet het zelf niet. of het nu garantie is of niet , daar zal ik morgen meer van weten. zullen we ook weten hoe goed de klantendienst is bij triumph in't algemeen.Wat eenhet heeft niet mogen zijn. triple vanmorgen laten ophalen.is sirieus iets mis mee. motor is bij mij dealer afgezet en waarschijnlijk starter of de koppeling ervan naar de bliksem. er moet nog een akkoord aangevraagd worden bij triumph om motor wel of niet nog in garantie te kunnen herstellen. ( 4 dagen uit garantie!!!) morgen weet ik normaal of het mij geld gaat kosten of triumph zelf. [afbeelding] uitlaten.
Maar stel dat Triumph zegt helaas, dan verwacht je toch van je dealer wel dat ie er iets aan doet heEn waarom zeggen ze niet, dat je het vorige week al had gemeld, maar dat je er nog niet eerder aan toe gekomen was om 'm te brengen
het erge aan de zaak is dat ie vorige week nog geen klakkend geluid maakte. moest toen wel zeer lang starten, zeker meer als 10sec peer keer en dat soms 5 a 6 keer. heb ik nu de starter gewoon stuk gestart ? .weet het zelf niet. of het nu garantie is of niet , daar zal ik morgen meer van weten. zullen we ook weten hoe goed de klantendienst is bij triumph in't algemeen.