Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je let ff niet op en er is alweer een nieuw deeltje door onze OER(oude)Triple eigenaar geopend.
 
  • Onderwerp starter
  • #7
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #9
bookmark aangepast, 't ging goed vooruit ineens
Als ik morgen het puin uit m'n garage krijg kan ik de triple nog eens uitlaten
Laatste stukkie ging inderdaad behoorlijk hard!

Ik hoop voor jou dat je morgen goed weer hebt om effe te rijden , en hoop dat het hier ook goed weer is ......tot nu toe pas 1 dag op m'n nieuwe gereden!
 

Nee, het was gewoon dat ik niet oplette, Pina..... of eigenlijk was ik er gewoon niet om je voor te zijn


Deeltje 4

Maar nu ga ik toch lekker naar mijn bedje toe, met heerlijke dromen over mooie motoren
Tot morgen
 
Laatst bewerkt:
Hoop wel dat dat piccie in de OP binnenkort door een zonnigere variant wordt vervangen

Iemand nog naar de demo-dag bij Salland motoren in Zwolle morgen? Wij toch maar niet ...
 
Zo ik ben al een tijdje wakker. Eenmaal wakker kon ik de slaap niet meer vatten.

Hé Swifty, ik dacht ik ga ook nog ff naar Salland motoren en tref ik jou ook nog eens. En nu ga je niet Ik weet ook nog niet zeker of ik ga. Kijken hoe ik terugkom vanuit Lisse
 
veel plezier
 


Haal jij nou maar eerst eens die "oude" Triple op. ...........................veel plezier ermee iig.
 

Veel plezier vandaag Zoef, maar dat komt helemaal goed als ik zo naar buiten kijk !
 
Haal jij nou maar eerst eens die "oude" Triple op. ...........................veel plezier ermee iig.
Ze heeft 'm in ieder geval opgehaald! ......en nu maar hopen dat ze de hele weg terug met 'n grote smile op dat "oude ding" heeft gezeten
 
En ik ben weer terug en ga zo ook weer. Moet noodgedwongen op de KTM
Wat ben ik een blij mens Hij rijdt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hier de eerste dan, moest gelijk tanken toen ik thuis kwam
Mooiere piccies komen nog vanavond
 
YES!! ........blij dat je er blij mee ben!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.