Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.


Bedankt. Het is inmiddels gelukt. :Y Nadat ik mijn "nachtrust" (na mijn nachtdienst) tot 3 uur (11 uur wakker worden) heb beperkt :z ben ik gaan zoeken en bellen voor het juiste gereedschap. Gereedschap gehaald en aan de slag om de velgen te verwijderen. Half uurtje werk. Mijn nieuwe schoeisel is woensdagmiddag nog gebracht. :) Uiteindelijk in Culemborg geweest en voor 25 euro zijn de banden verwisseld en gebalanceerd. Voor morgen staat de Triple te trappelen. :]
 
Dank je voor je mailtje en zodra ik een beetje mooiere foto's heb gemaakt zal ik mijn avatar aanpassen :Y
En hij bevalt prima *D
Bij de volgende TT stel ik voor een 'European Parking Only' vak :P
Nu nog de avater aanpassen hè? Maar ook hier nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. En you've got mail.
 
:W Heb een vraagje voor Zoefzuki

Hoe ben je tot in Italie geraakt, met de triple tot daar gereden of op de aanhangwagen of met de trein of...

Ikzelf zou dolgraag ook eens tot in de Alpen gaan maar zie er enorm tegenop om die afstand te rijden over de autobaan. Ik weet ook wel dat het bijna niet anders kan maar wou weten of het mss toch nog is meegevallen :? En wat is jullie tempo zo dan ongeveer over de autobaan?

gtrz
 
Zo,

deze speedtriple is ook weer terug na 3800 zware alpenkm's. :] :] :]

Op de achtergrond de Mont Blanc.

Nu moet ik weer terug naar het streettriple forum :Y
full
 
Net op ebay gevonden:

gpr titan dempers COD.T 41 voor € 522 en verzending naar NL € 25,-
Dat scheelt bijna € 175 per de prijs die ik van GPR zelf kreeg.
Heb de ebayer een mail gestuurd en moet even kijken of het te vertrouwen is maar hij heeft voldoende postive reacties

http://cgi.ebay.nl/SCARICO-GPR-OMOL...photoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Dempers besteld. en betaald met paypal .Ze zijn de 3/9 verstuurd en vandaag 5/9 had ik ze al met de koerier binnen!!! Alles netjes in de originele verpakking helemaal compleet.
Ik zie nu ook dat ze gewoon rechtstreeks uit de fabriek van GPR verstuurd zijn. Er zit zelfs een factuur vcan GPR bij op mijn naam :?

Hoewel ik een beetje huiverig was om te bestellen via alles toch goed gekomen. De ebay verkoper schrijft heel slecht engels maar levert wel goede artikelen.
Het scheelt toch bijna € 175 met dezelfde bestelling uit de fabriek van GPR!!! en meer dan € 300 met een bestelling bij een NL dealer.

http://stores.ebay.nl/MACCASPORT is voor mij een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
:W Heb een vraagje voor Zoefzuki

Hoe ben je tot in Italie geraakt, met de triple tot daar gereden of op de aanhangwagen of met de trein of...

Ikzelf zou dolgraag ook eens tot in de Alpen gaan maar zie er enorm tegenop om die afstand te rijden over de autobaan. Ik weet ook wel dat het bijna niet anders kan maar wou weten of het mss toch nog is meegevallen :? En wat is jullie tempo zo dan ongeveer over de autobaan?

gtrz


Dag Robert,

Ik ben de laatste jaren al een aantal keren naar zuid- Frankrijk gereden en geen snelweg genomen.
Altijd de binnenwegen genomen, heel plezant rijden en je kan ook 800km op een dag doen.
Nadeel, het duurt iets langer.
Groot voordeel, de vakantie begint als je thuis vertrekt. :]

Baffie
 
De GPR’s bevallen me uitstekend. Ik wilde gewoon wat anders dan een ander.
Hoe ze klinken tov de Arrow’s weet ik niet maar de sound is super.
Langere ritten rij ik met db-killers, korte zonder. Een mooi zwaar rauw geluid zoals alleen een 3-pitter die kan geven.

Bij de dealer heb ik na enige tijd met de originele mapping te hebben gereden de “Arrow hoog + CAT + SAI” mapping erin laten zetten. Dit maakt de motor duidelijk voelbaar feller.
Helaas heb je dan wat minder backfire geplof bij gas los.
Kortom een aanrader.

Gerrit,

Heb jij een handleiding? Ik heb een aantal onderdelen in de doos maar geen handleiding.
Vertel me eens hoe die conische toeters er in moeten. Met de punt naar binnen (richting achterzijde van de motor) of juist naar buiten? Want dit zijn niet je db killers neem ik aan?


05092008063.jpg

Toeter

05092008065.jpg

Toeter naar buiten

05092008066.jpg

Toeter naar buiten met passtuk

05092008067.jpg

Toeter naar binnen?

05092008069.jpg

Achterzijde uitlaat met veerring (zijn dit de db killers?)


05092008064.jpg

Alles netjes in een doos bezorgd
 
Laatst bewerkt:
Gerrit,

Heb jij een handleiding? Ik heb een aantal onderdelen in de doos maar geen handleiding.
Vertel me eens hoe die conische toeters er in moeten. Met de punt naar binnen (richting achterzijde van de motor) of juist naar buiten? Want dit zijn niet je db killers neem ik aan?

Alles netjes in een doos bezorgd

Gewoon die toeters in de la laten liggen............ :)
Ik rij korte ritten zonder db-killer, en langere ritten met de standaard db-killer in het uiteinde van de demper.
Succes met de montage. (Ik heb die zwarte afstandsbusjes ingekort.)
 
Dag Robert,

Ik ben de laatste jaren al een aantal keren naar zuid- Frankrijk gereden en geen snelweg genomen.
Altijd de binnenwegen genomen, heel plezant rijden en je kan ook 800km op een dag doen.
Nadeel, het duurt iets langer.
Groot voordeel, de vakantie begint als je thuis vertrekt. :]

Baffie

...the real spirit Baaf!! :Y Zo doen wij het ook al een 15-tal jaren :]
 
:W Heb een vraagje voor Zoefzuki

Hoe ben je tot in Italie geraakt, met de triple tot daar gereden of op de aanhangwagen of met de trein of...

Ikzelf zou dolgraag ook eens tot in de Alpen gaan maar zie er enorm tegenop om die afstand te rijden over de autobaan. Ik weet ook wel dat het bijna niet anders kan maar wou weten of het mss toch nog is meegevallen :? En wat is jullie tempo zo dan ongeveer over de autobaan?

gtrz


Robert, er lopen zat wegen naar de Alpen, verleden jaar zijn we vanuit Rotterdam naar Limburg gereden en vandaar de snelweg af vanaf dat punt geen snelweg meer gehad.
1e stop was in het zwarte woud,( ongeveer 600km.) volgende dag rond de middag :Alpen Alpen en nog eens Alpen... :] :] :] :]
 
Gewoon die toeters in de la laten liggen............ :)
Ik rij korte ritten zonder db-killer, en langere ritten met de standaard db-killer in het uiteinde van de demper.
Succes met de montage. (Ik heb die zwarte afstandsbusjes ingekort.)
Dempers zitten erop. Ik zal vandaag die toeters eraf halen. Merk je veel verschil met die dingen eruit?.
Waarom heb je die buisjes ingekort en hoeveel mm zijn ze nu?
 
Laatst bewerkt:
:W Heb een vraagje voor Zoefzuki

Hoe ben je tot in Italie geraakt, met de triple tot daar gereden of op de aanhangwagen of met de trein of...

Ikzelf zou dolgraag ook eens tot in de Alpen gaan maar zie er enorm tegenop om die afstand te rijden over de autobaan. Ik weet ook wel dat het bijna niet anders kan maar wou weten of het mss toch nog is meegevallen :? En wat is jullie tempo zo dan ongeveer over de autobaan?

gtrz

Tsja, dan moet ik je teleurstellen. Ik ben een beetje lui en ben dus met de trein gegaan. Volle drie weken genieten in Italië is ook best leuk :9 . Ik heb er geen moeite mee om snelweg te rijden en kan constant 150 km/u goed volhouden, maar met de trein vind ik erg relaxed. Je stapt 's avonds op de trein en 's morgens sta je midden in de Dolomieten :] Met mooie ronde banden })
 
Tsja, dan moet ik je teleurstellen. Ik ben een beetje lui en ben dus met de trein gegaan. Volle drie weken genieten in Italië is ook best leuk :9 . Ik heb er geen moeite mee om snelweg te rijden en kan constant 150 km/u goed volhouden, maar met de trein vind ik erg relaxed. Je stapt 's avonds op de trein en 's morgens sta je midden in de Dolomieten :] Met mooie ronde banden })


Kost een paar cent, maar dan heb je ook wat....................... ;)






Ritje met die Ktm wil er maar niet van komen. :')
Leuk filmpje btw, ziet er goed uit daar. :9~
 
Laatst bewerkt:
Tsja, dan moet ik je teleurstellen. Ik ben een beetje lui en ben dus met de trein gegaan. Volle drie weken genieten in Italië is ook best leuk :9 . Ik heb er geen moeite mee om snelweg te rijden en kan constant 150 km/u goed volhouden, maar met de trein vind ik erg relaxed. Je stapt 's avonds op de trein en 's morgens sta je midden in de Dolomieten :] Met mooie ronde banden })

Ik heb geen idee wat dat kost, reizen met de moto op de trein. Is dat niet vrij duur?
Enorme voordeel is dat je achterband idd optima forma blijft...
 
Ik ben zelf nog niet verder geweest dan het Zwarte Woud, toen reden we ook tot ginds zonder autobaan maar de Alpen is toch weer ne tree verder. Nu geraken ga ik er toch, tis alleen de vraag hoe, binnendoor *O* en en dag langer rijden -O- of die saaie autobaan -O- en een dag langer in de Alpen *O* . Heb nog een wintertje om er over uit te raken.

bedankt voor jullie reacties
 
Ik heb geen idee wat dat kost, reizen met de moto op de trein. Is dat niet vrij duur?
Enorme voordeel is dat je achterband idd optima forma blijft...

Ik heb het een keer opgezocht en ik dacht dat dat tussen de 400 en de 500 € ergens zat. Vind ik persoonlijk te duur, maar het is klinkt natuurlijk wel super-relaxt.
 
Ik heb het een keer opgezocht en ik dacht dat dat tussen de 400 en de 500 € ergens zat. Vind ik persoonlijk te duur, maar het is klinkt natuurlijk wel super-relaxt.
Hoeveel kost het autobaanrijden je aan benzine, afschrijving, banden, etc.?

Wij gaan met de aanhanger, is echt superrelaxt, en ik denk ook dat het de voordeligste oplossing is.

Autobaanrijden is niet leuk, maar binnendoor het hele stuk ook niet echt, wordt toch veel kilometers maken om ergens te komen, plus dat je vooral in de Alpen/Dolomieten wilt rijden, daar gaat je vakantie toch om, en niet zozeer om de Eifel en het Zwarte Woud.
 
Hoeveel kost het autobaanrijden je aan benzine, afschrijving, banden, etc.?

Wij gaan met de aanhanger, is echt superrelaxt, en ik denk ook dat het de voordeligste oplossing is.

Autobaanrijden is niet leuk, maar binnendoor het hele stuk ook niet echt, wordt toch veel kilometers maken om ergens te komen, plus dat je vooral in de Alpen/Dolomieten wilt rijden, daar gaat je vakantie toch om, en niet zozeer om de Eifel en het Zwarte Woud.

Jullie oplossing is idd wel de meest voordelige....................moet je de aanhanger wel vaker gebruiken, anders is het nog een dure oplossing (met jullie als Ringverslaafden issie er allang uit). ;)
 
Jullie oplossing is idd wel de meest voordelige....................moet je de aanhanger wel vaker gebruiken, anders is het nog een dure oplossing (met jullie als Ringverslaafden issie er allang uit). ;)
aanhanger huren is ook nog voordeliger, volgens Plastic Power :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan