Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet er iemand hoe ik de pinkers kan los koppelen? Ik wil namelijk mijn carbon radiator covers installeren maar dan moet ik eerst aan de connectors kunnen.
je hoeft de tank er niet voor af te halen.
schroef je knipper los van de radiator-cover.
schroef het knipperglas eraf.
wip de spiegel eruit, je ziet dan 2 stekkertjes zitten.
trek die even los, dan kan je zo de knipperbehuizing verwijderen.
schroef de cover los.

voer de draad door de nieuwe cover, schroef die vast.
voer de draad door de knipperbehuizing, monteer de spiegel.
schroef glaasje erop, daarna de knipper op de cover ...

makkelijk en snel ;) ...
 
@ scheurneus :W , soms kan ik wel wat vervelend doen :9 . Ben mechanieker, en bij gebrek aan " technisch leesvoer" in eigen topic ( wegens te goede motoren 8-) ), ben ik erg nieuwsgierig naar de "kinderziektes" in jou topic. Noem het maar "beroepsmisvorming" :+ .
 
:P

Ik krijg m'n S3 pas over een week of twee maar ik kijk alvast een beetje rond in het S3-topic.

Bevalt me prima hier, en weinig offtopic-gel*l hier, dat leidt alleen maar af en daar hebben we dus geen tiet voor :z

Gelukkig heb ik nu nog tiet zat om te forumen tot de S3 gearriveerd is :+

duurt in iedergeval minder lang als een street triple
 
De Speed komt weer een stapje dichterbij :9 Vrijdagavond ff babbelen met een andere dealer of inruil, heb goede hoop aangezien ik er 2 weken een goede inruilprijs kreeg maar dan op een ander niet nader te noemen merk :+ *O*

je kan Blom in Leusden proberen, die maakte de keus voor voor mij wel erg makkelijk
 
je kan Blom in Leusden proberen, die maakte de keus voor voor mij wel erg makkelijk

Ben ik een tijdje geleden al geweest, aardige kerel maar we konden het niet eens worden over de prijs. Betrof toen wel een Daytona 675. Kan natuurlijk altijd ff bellen of het nu anders is :Y
 
duurt in iedergeval minder lang als een street triple

Nah, het wordt geen nieuwe maar een gebruikte 2005 dus eigenlijk geen wachttijd.

M'n vriendin hoor ik ondertussen wel verdacht veel over de Street Triple.. Zou wel een leuke combi zijn 8-)

Misschien maar's stiekum een proefritje voor haar regelen, weet ze meteen waar ze voor kan gaan sparen :+ Uitlevering van de volgende serie Streets ergens in september hoorde ik ergens? Pff, moet er niet aan denken zo lang te moeten wachten..
 
Laatst bewerkt:
Voor diegene die hem in het begin van het jaar besteld hebben. Als je nu nog moet bestellen, is de levering pas volgend jaar.


Juist,
want ik heb hem in februari besteld, en zou pas in september geleverd worden.

Maar voor mij is de lange levertijd geen probleem, ik rij nu zolang (en de vakantietrip) op de speed triple. :] :]
 
Laatst bewerkt:
ben trouwens net terug uit Cochem...de Eifel...prachtweek gehad...zonder ook maar één buitje...jaja geen regenpak aan hoeven trekken *O* *O* .

Overbodig fotos te plaatsen denk ik....we kennen allemaal wel de lekkere stuurweggetjes daar en in de Hunsrück vele mooie weggetjes.

Een kleine 2000 km erbij...en een voorband die nu echt op is...maar goed daar heb ik vandaaag weer een dagje voor overgewerkt.

Ga nu de PP 2CT eens laten monteren.....achterband vervangen zit er ook weer aan te komen .... nog maar een keer overwerken dan... :( :(
 
:W Ook weer terug van de Dolomieten. En wat stuurt dat ding geweldig! De SV gaat de deur uit...


he we zijn dezelfde week weggeweest....Dolomieten...staan ook nog op mijn verlanglijstje *D ..komt nog wel eens.
Mooi dat jullie ondanks wat regen en wat kou toch lekker hebben kunnen genieten van de S3, mooi verslag trouwens, aardig wat passen gepasseert....
Vorig jaar zijn wij naar de Alpen geweest en daar kon het boven in de mist inderdaad ook erg afkoelen....maar 't is er wel erg mooi rijden hoor.
 
ben trouwens net terug uit Cochem...de Eifel...prachtweek gehad...zonder ook maar één buitje...jaja geen regenpak aan hoeven trekken *O* *O* .

Overbodig fotos te plaatsen denk ik....we kennen allemaal wel de lekkere stuurweggetjes daar en in de Hunsrück vele mooie weggetjes.

Een kleine 2000 km erbij...en een voorband die nu echt op is...maar goed daar heb ik vandaaag weer een dagje voor overgewerkt.

Ga nu de PP 2CT eens laten monteren.....achterband vervangen zit er ook weer aan te komen .... nog maar een keer overwerken dan... :( :(
Heb je lekker weer gehad *O*
 
@Ruby: bedankt voor de tip, ik heb ze er net opgezet. Dit heeft me veel werk bespaard, want als je tank eraf haalt kun je er volgens mij nog niet goed bij.
 
Nah, het wordt geen nieuwe maar een gebruikte 2005 dus eigenlijk geen wachtijd.

M'n vriendin hoor ik ondertussen wel verdacht veel over de Street Triple.. Zou wel een leuke combi zijn 8-)

Misschien maar's stiekum een proefritje voor haar regelen, weet ze meteen waar ze voor kan gaan sparen :+ Uitlevering van de volgende serie Streets ergens in september hoorde ik ergens? Pff, moet er niet aan denken zo lang te moeten wachten..

leuk setje, moet je nog gaan oppassen
 
Dus: Speed Triple.....mannemotor, Street Triple........vrouwenmotor :+ . Wist wel dat ik een echte vent was 8-) .
full
 
je hoeft de tank er niet voor af te halen.
schroef je knipper los van de radiator-cover.
schroef het knipperglas eraf.
wip de spiegel eruit, je ziet dan 2 stekkertjes zitten.
trek die even los, dan kan je zo de knipperbehuizing verwijderen.
schroef de cover los.

voer de draad door de nieuwe cover, schroef die vast.
voer de draad door de knipperbehuizing, monteer de spiegel.
schroef glaasje erop, daarna de knipper op de cover ...

makkelijk en snel ;) ...
werkt alleen als je geen vaste draad in je nieuwe knipperlicht hebt... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan