Triumph sprint rs 955i 2000

Ferros1985

MF'er
23 jan 2022
38
8
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een versnellinghevel voor mijn triumph sprint rs 955i uit 2000.
Ik kan deze echt gewoon nergens vinden en hoop dat iemand iets weet of er mogelijk iets van imitatie is of dat er een van een ander merk ook past.
Alvast heel veel dank allemaal.
 
Ik heb de versnellingshevel en standaard gevonden.
Nu moet ik echter de kappen nog hebben voor de gehele voorkant.
Weet iemand misschien of de kappen van een st ook passen op die van een rs?
Of kan iemand mijogelijk helpen aan de juiste kappen.
Heel erg bedankt allemaal.
 
Nee zou ik ook niet willen. Vandaar ook mijn vraag of de kappen van een st zouden passen. Deze zijn net wat makkelijker te vinden en de kappen van een rs zijn niet om te betalen als ze al te vinden zijn dus vandaar.
 
Nee zou ik ook niet willen. Vandaar ook mijn vraag of de kappen van een st zouden passen. Deze zijn net wat makkelijker te vinden en de kappen van een rs zijn niet om te betalen als ze al te vinden zijn dus vandaar.
Voor de St zal je waarschijnlijk ok meerdere beugels erbij moeten hebben voor de zijkappen en onderkant
 
Geen idee of je nog zoekende bent


Screenshot_2023-01-11-08-48-07-90_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
 
Beste allemaal,
Jep ik bej nog steeds zoekende naar de kappen,
Ik heb er wel gevonden, maar vind ze veel te duur voor 2e hands kappen. Ik ben hier zo voor 2 kappen al ruim 300 kwijt. Weet iemand toevallig of er mogelijk nog andere alternatieven zijn hiervoor?
Ik hoor het graag.
 
Beste allemaal,
Jep ik bej nog steeds zoekende naar de kappen,
Ik heb er wel gevonden, maar vind ze veel te duur voor 2e hands kappen. Ik ben hier zo voor 2 kappen al ruim 300 kwijt. Weet iemand toevallig of er mogelijk nog andere alternatieven zijn hiervoor?
Ik hoor het graag.
En die rode vindt je te duur? Of zijn dat de verkeerde?
 
Hey Perry,
Helaas zijn die dus van de st en passen niet op de mijne.
Vandaar mijn vraag.
Sorry maar heel erg bedankt voor het meedenken.
 
Beste allemaal,
Jep ik bej nog steeds zoekende naar de kappen,
Ik heb er wel gevonden, maar vind ze veel te duur voor 2e hands kappen. Ik ben hier zo voor 2 kappen al ruim 300 kwijt. Weet iemand toevallig of er mogelijk nog andere alternatieven zijn hiervoor?
Ik hoor het graag.
Ik zeg: beter duur dan niet te koop....

Imitatie is er waarschijnlijk niet en meestal is de pasvorm daarvan ook om te huilen. En eerlijk gezegd, als ik twee nette gebruikte kuipdelen voor € 300,- kan kopen zou ik daar niet over twijfelen.
 
Beste allemaal,

Ik heb een mooie kappenset gevonden en ben dus weer voorzien. Is het mogelijk dit topic te sluiten?
Groetjes en bedankt allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan