Ferros1985
MF'er
- 23 jan 2022
- 38
- 8
Even wat logica. Al hij de motor niet gestart krijgt, hoe kan hij dan achterhalen of de spanningregelaar juist werkt?Ik heb dit wel eens gehad op mijn honda met een kapotte spanningsregelaar. Doet die van jou het nog?
Ik heb zo snel geen idee.Ik heb dit wel eens gehad op mijn honda met een kapotte spanningsregelaar. Doet die van jou het nog?
ik ben nog geen enkel voertuig tegen gekomen waarbij de startmotor een zekering heeft.Trek eens de hoofdzekering van de startmotor los
Zou de standaard dingen even nalopen, massa punten idd, maar ook de bobines of deze niet leg zijn. Heb zelf een keer gehad dat mijn 4 cilinder een 3 cilinder was geworden wegens vocht in de bobine/sparkplugbougie.
Allemaal aandacht punten maar dan draait de startmotor toch nog steeds
Ja, maar dan bied je blok meer weerstand als je een cilinder mist, if als er vocht in zit, water kan je niet echt samendrukken dus dan heeft je startmotor ook problemenAllemaal aandacht punten maar dan draait de startmotor toch nog steeds
Missed the point…Allemaal aandacht punten maar dan draait de startmotor toch nog steeds
Zit toch een 30A zekering in het relais circuit? Als je die trekt kun je op’t knopje drukken zonder dat de spanning het relais doet opkomen. Dan mag’t dashboard ook niet afvallen. Dan kun je een deel van het circuit uitsluiten.ik ben nog geen enkel voertuig tegen gekomen waarbij de startmotor een zekering heeft.
die zekering dient voor alles, niet alleen het startrelais en noemt de hoofdzekering. geen zekering is nergens spanning, ook niet naar het dashboard.Zit toch een 30A zekering in het relais circuit? Als je die trekt kun je op’t knopje drukken zonder dat de spanning het relais doet opkomen. Dan mag’t dashboard ook niet afvallen. Dan kun je een deel van het circuit uitsluiten.
Heb m’n opmerking aangepast.die zekering dient voor alles, niet alleen het startrelais en noemt de hoofdzekering. geen zekering is nergens spanning, ook niet naar het dashboard.