Triumph Sprint ST 955i '99

Strikermax

MF'er
10 mrt 2008
114
0
Dordrecht
Omdat ik mijn hand verbrijzeld heb bij een ongeluk (niet met de motor overigens) moet ik met pijn in mijn hart/hand afscheid nemen van mijn Triumph Sprint ST 955i, omdat het berijden te pijnlijk is en ik op zoek ga naar een alternatief (waarschijnlijk een automaat '( ).

De gegevens van de motor:

Triumph Sprint ST955i
955cc driecilinder
Bouwjaar: 1999
Km-stand: 67.000 km
Opties: Triumph sportuitlaat (originele uitlaat is ook aanwezig), Triumph kofferset (top + zijkoffers), K&N luchtfilter, "double bubble" ruitje (ook nog een hoge toerruit aanwezig, zie laatste foto).

De motor is in prima conditie, ketting, tandwielen en achterband zijn vrijwel nieuw. Remblokken en -vloeistof zijn deze week vervangen. Op de koffers zitten wat krassen.

Prijs: 3.000 euro.

DSC_0320.jpg

DSC_0322.jpg

DSC_0321.jpg

DSC_0323.jpg

DSC_0324.jpg

sprint1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je interesse om hem te ruilen tegen mijn Yamaha X-City?
Mijn motor staat ook te koop op dit forum: link.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik dacht omdat je schreef dat je automaat wil gaan rijden.
Maar je bedoeld een auto?
Misschien hoor je dan nog van me als ik mijn motor verkocht heb, en anders succes met de verkoop.
 
Ik bedoelde wel een automaat-motorfiets. Zonder scooters is de keuze dan helaas erg beperkt: Honda VFR-1200d (duur), Yamaha FJR1300AS (duur) of Aprilia Mana (sloom).

Als je wilt komen kijken voor de Triumph hoor ik het wel. Jij ook succes met de verkoop ;).
 
Ik bedoelde wel een automaat-motorfiets. Zonder scooters is de keuze dan helaas erg beperkt: Honda VFR-1200d (duur), Yamaha FJR1300AS (duur) of Aprilia Mana (sloom).

Als je wilt komen kijken voor de Triumph hoor ik het wel. Jij ook succes met de verkoop ;).


ohja, die optie heb je natuurlijk ook nog |(
Wel veel minder aanbod als in het motorscooter segment.
Al eens gereden op een T-Max? Zijn veel motorrijders vol lof over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan