Triumph sprintst1050 achterlicht+Kentekenverlichting defect?

Stinkname

MF veteraan
19 jan 2007
2.067
488
Oudeschoot
Ik heb helaas sinds afgelopen vrijdag een probleempje met mijn Triumph Sprint st1050 uit 2005. Op donderdag avond kwam ik thuis was er nog niks aan de hand, geparkeerd afgelosten en de volgende ochtend weer gepakt... Helaas branden mijn achterlicht ( Led ( geen bolletjes)) niet en tevens mijn kentekenverlichting niet. Remlicht geprobeerd omdat die volgens mij werkt met diezelfde letjes... En die werkt wel. Helaas motor laten staan en dan maar met de auto. Nu had ik vandaag pas tijd om er naar te kijken maar helaas ben ik zelf nogal A technische. Geprobeerd tot nu toe: Alle zekeringen er uitgehaald en na gekeken, niks aan op te merken, en gekeken tot waar ik de kabel/verbindingen kon zien ( Geen multimeter dus niks te controleren helaas..), en alles zag er goed uit ( niet geoxideerd).. Iemand nog tips voor mij behalve naar een garage?
 
Weet het niet zeker, maar ik denk dat het led er niet standaard op zit.

Je kan in ieder geval eens kijken of er wel spanning op zit.
Zo ja, dan is er ergens wat in de print kapot en dan kan jij dat wss beter niet zelf proberen te repareren.
Zo nee, dat kan je de kabel boom terug volgen en bij elke stekker kontroleren of de spanning nog wel doorkomt. Zo nee -> schoon maken.
Bij een kabelbreuk moet je de kabel solderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan