Triumph Street Triple 10! : Wie niet weg is is gezien ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar heb je mijn motor zien staan :?

Jij hebt toch die blauw Daytona met rode rimstripes he?
Die stond toen aan de ingang van de camping op de 1000 bochten rit en ook een keer over de cafetaria aan Zolder ( 2 of 3 weken terug geloof ik )
 
Jij hebt toch die blauw Daytona met rode rimstripes he?
Die stond toen aan de ingang van de camping op de 1000 bochten rit en ook een keer over de cafetaria aan Zolder ( 2 of 3 weken terug geloof ik )

Dat ben ik niet geweest geen rimstrips op mijn fiets.

large
 
Ow, das vreemd! Hij had namelijk exact de zelfde paint en van die engine covers als jij. Ook met arrow :?

Zijn meer SWA uitvoeringen geleverd, maar is wel zo dat ze maar in bepaalde landen zijn geleverd.

Ow, das vreemd! Hij had namelijk exact de zelfde paint en van die engine covers als jij. Ook met arrow :?
Dat is i.d.d. vreemd dat er meer blauwe Daytona's rond rijden. O-)

Vind het niet kunnen dat er meer van verkocht zijn, de verkoper zij dat er hier van maar een was. :+
 
Zijn meer SWA uitvoeringen geleverd, maar is wel zo dat ze maar in bepaalde landen zijn geleverd.Vind het niet kunnen dat er meer van verkocht zijn, de verkoper zij dat er hier van maar een was. :+


Dat vertelde hij ook vast aan de anderen :)
 
Is het ondertussen niet eens tijd voor een nieuw draadje? Een Triumph Street Eleven topicje? Of gaan we door tot de 200?
 
Dan vraag ik me toch af waar de arbeid nu in zit, want zelf doe ik olie, oliefilter en remvloeistof op mijn dooie akkertje in een uurtje 8-)
Doen ze ook iets aan de afstelling of synchronisatie van de injectoren :? want klepspeling lijkt me eerder een 20000 km beurt en ik kan zo niets anders bedenken waar ze \3!\ extra uren aan besteden.

Vind ik toch ook wel veel, ik denk dat ik minder betaald heb maar dat zou ik moeten opzoeken...
 
Gister bij de opening van Triumph Bollenstreek gereden met de Rocket en Daytona. :)
Viel reuze mee hoe zo'n Rocket rijdt.
De Daytona is slecht voor mijn roze kaartje.

Kan je ook gewoon mee aan de snelheid houden hoor O-)

Leuk gezicht al die Street op de baan

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan