Triumph Street Triple 10! : Wie niet weg is is gezien ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al een tijdje last van een trillende voorkant.

Bleek nu dus mijn balhoofdmoer los te zitten :')

Komt door het geraus met de motor denk ik.
 
Ik had al een tijdje last van een trillende voorkant.

Bleek nu dus mijn balhoofdmoer los te zitten :')

Komt door het geraus met de motor denk ik.

loop de rest ook maar even na dan....

nu een einde aan al die speedwobble's, tankslappers enzo? ;)
 
Fotootje is gepikt van iemand anders, maar de rode Street is de fiets van mijn wederhelft:
[afbeelding]

Zaterdag 1000 beurtje en dan komen de Arrows, flyscreen, Skidmarx hugger en Zumo-knop op (zo'n ding voor in je riser) *O* .

1000 KM al :} .Eigenlijk toch wel begrijpelijk.Als je er eenmaal op zit ben je er niet meer vanaf te slaan.

Hoe laat gaan jillie de Street weer ophalen zaterdag?Kom ik ff buurten.Tenzij het zo lekker weer is dat ik lekker aan het verdwalen ben in NH ofzo :z .
 
1000 KM al :} .Eigenlijk toch wel begrijpelijk.Als je er eenmaal op zit ben je er niet meer vanaf te slaan.

Hoe laat gaan jillie de Street weer ophalen zaterdag?Kom ik ff buurten.Tenzij het zo lekker weer is dat ik lekker aan het verdwalen ben in NH ofzo :z .
Hoezo weer ophalen? We blijven er lekker met onze snufferd opstaan totdat ie weer mee naar huis mag *D

Zal nog wel even laten weten hoe laat we er zijn.
 
Vandaag weer lekker gereden. De sliders blijven niet gespaard de laatste dagen :} .
 
vandaag de eerste keer dit jaar in de belgische ardenne gezeten.

[afbeelding]
's morgens was het vreselijk koud maar het is een goede dag geworden :-)
Ik ook, rond Anhée en Dinant. In het begin gefrustreerd van het weer maar eens de lange banen van Waals Brabant door beste ritje ooit gereden :)

Echt een aanrader, vooral Anhée en Maredsous, daar is geen één baan rechtdoor :Y

Maps:
Google Maps
Vind het altijd vreemd om op google maps terug te zien, lijkt veel langer en bochtiger in't echt *D
 
Laatst bewerkt:
bij mij was het deze route.

9lives-motorrit-korteroute.jpg

gps route: http://users.skynet.be/slashebeest/9lives-motorrit-korte route.gdb
 
Is er hier trouwens überhaupt iemand die de Brembo remmen heeft steken op de Triple R?
Ik heb er nog maar één foto van gezien, laat staan dat ik ze in het echt al eens tegengekomen ben maar ze zien er wel :9~ uit.
 
Is er hier trouwens überhaupt iemand die de Brembo remmen heeft steken op de Triple R?
Ik heb er nog maar één foto van gezien, laat staan dat ik ze in het echt al eens tegengekomen ben maar ze zien er wel :9~ uit.

niet van hier, wel geslaagd
full
 
oja,

geen crash foto'smeer, wel me laatste aankoop (vant weekend)

full



net nog even wezen kijken hoe ze er bij staat.
Die onderdelen komen niet snel genoeg, einde deze week.
dan gaan ze carterdeksel vervangen, en carterpan er onder weg, om zeker te zijn dat er geen rommel in ligt. dus ook spruitstuk los...
dan ga ik hem weer opbouwen..
kan niet wachten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan