Triumph Street Triple 675 onderdelen

TripleBee

MF'er
10 jan 2008
88
0
Utrecht
Te koop:

Verschillende Triumph Street Triple 675 (R) onderdelen.


Bitubo XXF11 race shock € 550,-
Korte kentekenplaat houder € 25,-
Geintegreerd remlicht en knipperlichten € 40,-
Korte radiatorkappen € 35,-
Rizoma hendels (LB100a en LC800a) € 125,- (Inklapbaar)

Opgeteld = € 225,- . Alles bij elkaar mag weg voor € 165,- anders gelden de losse prijzen.

Alle prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.


Bitubo XXF11 voor Daytona 675 / Street Triple 675 - R

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
van welk materiaal zijn de radiatorkappen? Staat meestal aan de binnenkant, abs of zo iets..
 
Ze zien er qua materiaal hetzelfde uit als de originele kappen, maar zal vanavond ff voor je kijken.


Het zijn originele Triumph onderdelen. Aan de binnenkant staan dan ook de Triumph partnumbers, en de vermelding ASA (bij het recycle logo).
 
hallo triplebee...

heb je deze onderdelen nog steeds in aanbieding? Ik heb er anders wel €165 voor over!!! alle onderdelen zijn in goede staat veronderstel ik? Ik woon wel bij de zuider buren... enig idee hoeveel het verzenden zou kosten, indien je dit liever niet doet dan kom ik ze wel bij jou thuis ophalen, is wel 2u rijden natuurlijk...

groeten morgani
 
hallo triplebee...

heb je deze onderdelen nog steeds in aanbieding? Ik heb er anders wel €165 voor over!!! alle onderdelen zijn in goede staat veronderstel ik? Ik woon wel bij de zuider buren... enig idee hoeveel het verzenden zou kosten, indien je dit liever niet doet dan kom ik ze wel bij jou thuis ophalen, is wel 2u rijden natuurlijk...

groeten morgani


Morgani,

you have mail.
 
Terug
Bovenaan Onderaan