Triumph Street triple 7:Triples does Netherlands and Belgium

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet toch wat posten om jullie nieuwe topic in mijn favorieten te krijgen :+

full
 
Nee ik heb de originele zwarte speed triple fat bar met 't triumph logo er in ge-etst.
Via Ebay gekocht uit VS.

Zag die setjes ook al op Ebay engeland staan volgens mij incl. de bijbehorende risers. Alleen die originele van Triumph zijn niet zwart -O-
 
Ja dat heb ik ook, alleen de kroonplaten ook nog zwart.. En andere gewichten en handvaten van Rizoma, maar die risers zijn dus niet standaard

Ja dat is helemaal strak met zwarte kroonplaten *D Heb jij die Daytona veer er zelf onder gezet? Beetje goed zelf te doen als je handig bent :?
 
Stuur, risers en gewichten komt over de € 200,-
Let op, de risers zijn er in diverse maten (hoogte); Oppassen dus dat je er geen chopper van maakt. 8-)

Daarnaast komt het stuur meer naar je toe (= meer gebogen) dan het originele chromen stuur. Dat kun je enigszins compenseren doordat de Rizoma risers asymmetrisch zijn, maar de houding is iig anders.
Note: Gooi meteen de bijgeleverde moeren weg en haal een paar fatsoenlijke (borg)moeren bij de ijzerwinkel...

En om voor m'n beurt te spreken: achterschokdemper wisselen is echt simpel. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je de achterzijde van de motor moet optakelen/-hangen/-krikken, want de achterbrug moet vrij kunnen bewegen.
Vervolgens bovenste bout los en eruit, onderste bout los, achterbrug iets omhoog om de onderste bout langs de uitlaat te kunnen halen en klaar.
Montage is natuurlijk precies andersom. :X
 
En om voor m'n beurt te spreken: achterschokdemper wisselen is echt simpel. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je de achterzijde van de motor moet optakelen/-hangen/-krikken, want de achterbrug moet vrij kunnen bewegen.
Vervolgens bovenste bout los en eruit, onderste bout los, achterbrug iets omhoog om de onderste bout langs de uitlaat te kunnen halen en klaar.
Montage is natuurlijk precies andersom. :X

:^
max een kwartiertje werk
Ik heb de achterkant opgebokt, 2 assteunen onder de steppies en daarna de achterbok weer weg halen, werkt prima.
Als je een takel hebt is het natuurlijk nog makkelijker
 
Stuur, risers en gewichten komt over de € 200,-
Let op, de risers zijn er in diverse maten (hoogte); Oppassen dus dat je er geen chopper van maakt. 8-)

Daarnaast komt het stuur meer naar je toe (= meer gebogen) dan het originele chromen stuur. Dat kun je enigszins compenseren doordat de Rizoma risers asymmetrisch zijn, maar de houding is iig anders.
Note: Gooi meteen de bijgeleverde moeren weg en haal een paar fatsoenlijke (borg)moeren bij de ijzerwinkel...

En om voor m'n beurt te spreken: achterschokdemper wisselen is echt simpel. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je de achterzijde van de motor moet optakelen/-hangen/-krikken, want de achterbrug moet vrij kunnen bewegen.
Vervolgens bovenste bout los en eruit, onderste bout los, achterbrug iets omhoog om de onderste bout langs de uitlaat te kunnen halen en klaar.
Montage is natuurlijk precies andersom. :X

Dure "rommel" van Rizoma zeg :X O-) Waar heb je het zelf besteld? Ik denk dat ik zelf gewoon eerst Triumph fatbar stuurtje + risers koop... deze worden voor 107pond op Ebay aangeboden. i.c.m. de alluminiumkleurige kroonplaten ook nog wel mooi. Mocht ik van het winter mischien de kroonplaten zwart poedercoaten kan ik dat gelijk mee laten nemen ;)

Maargoed, lul nu allemaal wel zo mooi! Eerst een Street in mijn bezit hebben :+ :X
 
:^
max een kwartiertje werk
Ik heb de achterkant opgebokt, 2 assteunen onder de steppies en daarna de achterbok weer weg halen, werkt prima.
Als je een takel hebt is het natuurlijk nog makkelijker

Ok top.... dat lukt me wel! Heb wel eens moeilijkere klusjes gedaan ;)
 
Wil niet lullig doen maar euh, als je het zo wil schijven is het "Triples do NL & Belgium". Meervoud dus "do".

Mooie triples allemaal overigens...
 
In mijn geval bij Van de Kuinder in Hilversum, maar er zijn natuurlijk zat andere motorzaken die Rizoma verkopen. De meeste grote (supersport) dealers hebben het wel in hun assortiment.

Ik ga tzt wel even rondneuzen op internet (ebay e.d.) Zag op Ebay UK al Arrow lowmounts voorbij komen, nieuw, voor 450 pond :o :9 *O* Genoeg te vinden voor weinig, alleen je moet ff geduld hebben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan