Triumph Street triple 7:Triples does Netherlands and Belgium

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voetsteunen van de daytona gekocht, met 1 heelplate, de ander had ie niet...

inclu verzendkosten 70 euro ongeveer kwijt.
 
Laatst bewerkt:
En ik ben ook aanwezig :W



Vandaag bijna een aanvaring gehad met een tractor :X . Ik kwam terug van school met een leuk tempo op vertrouwde bochtige baantjes toen er na een blinde bocht een kolos van een tractor voor mij opdoemde. Remde al danig af en dacht dat ik wel zou kunnen passeren maar toen merkte ik op dat de ploeg die hij hangen had achteraan de hele weg in nam.

één van de borstels aan de ploeg 'aaide' mij over mijn schouder wat mij vertelde dat het zééér nipt was.

Ach ja, dat kon de pret zeker niet drukken met die lekkere weer *O*
 
Laatst bewerkt:
En ik ben ook aanwezig :W



Vandaag bijna een aanvaring gehad met een tractor :X . Ik kwam terug van school met een leuk tempo op vertrouwde bochtige baantjes toen er na een blinde bocht een kolos van een tractor voor mij opdoemde. Remde al danig af en dacht dat ik wel zou kunnen passeren maar toen merkte ik op dat de ploeg die hij hangen had achteraan de hele weg in nam.

één van de borstels aan de ploeg 'aaide' mij over mijn schouder wat mij vertelde dat het zééér nipt was.

Ach ja, dat kon de pret zeker niet drukken met die lekkere weer *O*

tja, zoiets kan je verwachten he
 
full



:W Allemaal, jullie krijgen even rust. :P Tot volgende week. *O*
 
zowiezo de triumph open uitlaten mapping erin laten zetten voor de andere dempers die ik heb.

Hier is voor de Arrow lowmount ook een andere mapping erin gezet, maar volgens mij hebben de meesten (zo niet iedereen) met vervangingsdempers de andere mapping erin....
 
Laatst bewerkt:
Hebben mensen ervaring met 3rd party dempers (geen Arrow) en andere mappings? Welke zouden het beste van toepassing zijn? De Arrow mapping of de TOR mapping?
Zou kiezen voor de Arrow slip-on mapping...
De open Arrow mapping is gebaseerd op het ontbreken van tegendruk bij afwezigheid van de kat.
 
Laatst bewerkt:
Deze komen er bij mij op als ik een ST heb :9 :9~ Keer is wat anders dan Pazzo's die iedereen al heeft O-)

Wel tof dat logo van ASV erin gefreesd en voor op de remhendel :) in korte en lange versie te krijgen.

asvunbrea-1240245341-4781.jpg


Nog een radiaal rempompje erop van Bremboo ofzo :9 :9~
 
mooi spul idd, die ene site uit engeland biedt ze nog voor een aardig prijsje aan ook.

maar goed voorlopig blijf ik nog even doortuffen met de normale hendels
 
mooi spul idd, die ene site uit engeland biedt ze nog voor een aardig prijsje aan ook.

maar goed voorlopig blijf ik nog even doortuffen met de normale hendels

Ja klopt, 155e omgerekend :) Ietsjes duurder dan Pazzo's uit de US maarre dan kan je alsnog duur uit zijn door de invoerbelasting etc. die er mogelijk overheen komt.... laat er meestal een zo laag mogelijke prijs op zetten maarre daar trappen ze ook niet altijd in :+ Over het algemeen gaat het wel goed, kat en muis spelletje :+
 
zowiezo de triumph open uitlaten mapping erin laten zetten voor de andere dempers die ik heb.

De Arrow mapping heb ik al steken maar toch vind ik dat er nog een paar kleine dipjes zijn in het motor karakter. Hij rijdt best goed maar qua optimalisatie zou er nog wel wat dingen beter kunnen motorisch dan.

Verder is het feit van enorm wat benzine besparen mij heel aanlokkelijk
 
De Arrow mapping heb ik al steken maar toch vind ik dat er nog een paar kleine dipjes zijn in het motor karakter. Hij rijdt best goed maar qua optimalisatie zou er nog wel wat dingen beter kunnen motorisch dan.

Verder is het feit van enorm wat benzine besparen mij heel aanlokkelijk

Alleen maar op te lossen door het plaatsen van een Powercommander of Rapid-bike...
 
Alleen maar op te lossen door het plaatsen van een Powercommander of Rapid-bike...

Kan best zijn, ik ken er persoonlijk niet echt veel van, van zo'n mapping systemen. K'heb net een winkel gevonden vééél dichter bij mij ( in België dus ook ) waar ze die Powercommander ook verkopen. Na mijn examens is achter gaan horen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan