Triumph Street Triple 8 : Najaar en wintereditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
smaken verschillen duidelijk, beetje een Zard verhaal zeg maar. _O-

Misschien dat ik nog wel de zards verkoop en een link pijp door pajic laat maken, of misschien 1 zard aan de zijkant van de motor en dan een link pijp, net als met de fresco.
 
wat ik btw even vreemd vindt,

ik zie net de leovince gp style evo 2 dempers, staat er dit bij:

They are designed to run at peak efficiency with stock jetting or fuel injection settings.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal begin zomer zelf eens van karton een mal maken hoe dat er eventueel uit zou komen te zien als hij eventueel gemonteerd zou word net als die fresco dingen, niet de mooite oplossing, maar het scheelt wel de orginele uitlaat open te hakken.

dat laatste heb ik dus geen zin in.
 
Wat voor stepjes zijn dat? Daytona?

Volgens mij Gilles:

full
 
@ flitz heb je trouwens arrow mapping?

@ mr. X welke kentekenplaathouder + ombouw heb jij eigenlijk?
 
@menace : ja ik heb de 3 in 1 arrow map. Heb de standaard, de duo arrow en de 3 in 1 laten testen op de bank. De 3 in 1 kwam er het beste uit. Voel wel dat hij beter rijdt ZONDER DB-Killer.

Haalde toch een goei 100 PK op het achterwiel
 
@menace : ja ik heb de 3 in 1 arrow map. Heb de standaard, de duo arrow en de 3 in 1 laten testen op de bank. De 3 in 1 kwam er het beste uit. Voel wel dat hij beter rijdt ZONDER DB-Killer.

Haalde toch een goei 100 PK op het achterwiel
Hey dus dan zou ik ook voor de 3-1 mapping moeten gaan.
Als het beter weer eens een ritje naar de dealer maken.
Heb je ook een run op de dyno gemaakt met je standaard dempers?
 
full
schiet nog niet erg op hè? :? ......als 't te lang duurt gaat deel 9 nog eerder op slot! :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan