Triumph Street Triple 8 : Najaar en wintereditie

Status
Niet open voor verdere reacties.




Nu nog even wachten op de small.. want die wil ik ook proberen, denk dat de small nog beter zal zitten want medium is toch ietsjes te ruim....
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hard in het triple forum.
De laatste tijd heel druk gehad, niet veel kunnen volgen hier. Ondertussen al deeltje 8!
Leuk te zien dat er steeds nieuwe triple rijders bijkomen, aan alle nieuwe hier, Welkom! *O*

Als de tijd en het werk(en het weer) het toelaat, misschien volgende weekend de eerste keer met de street op het circuit. Anders zeker volgend jaar op de agenda.
 
Het gaat hard in het triple forum.
De laatste tijd heel druk gehad, niet veel kunnen volgen hier. Ondertussen al deeltje 8!
Leuk te zien dat er steeds nieuwe triple rijders bijkomen, aan alle nieuwe hier, Welkom! *O*

Als de tijd en het werk(en het weer) het toelaat, misschien volgende weekend de eerste keer met de street op het circuit. Anders zeker volgend jaar op de agenda.


Aan het eind van deel 7 werd er ook al gesproken over volgend jaar een dagje circuit,... maar ook over of en hoe te verzekeren gedurende die dag.
 
Nieuw deeltje, gezelligggg. Ik ben d'r ook weer bij!

Circuit?? Doen!!

Euh Mercurieus zou je mijn foto in de OP willen vervangen voor deze?? Op de vorige zitten de bar end er nog niet op :+

MACZ20090909730-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
[~[url="http://thumbnails22.imagebam.com/4909/3770bc49083736.gif"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://thumbnails21.imagebam.com/4909/d44feb49083737.gif"]afbeelding~][/URL]

Nu nog even wachten op de small.. want die wil ik ook proberen, denk dat de small nog beter zal zitten want medium is toch ietsjes te ruim....

In de uitverkoop zeker O-) .

Knap botsmutsie :Y .Heb zelf laatst ook ff een paar Scorpion helmpies gepast,best ok.Alleen zere oren bij afzetten '( .

Wat is het verscil tusen de 750 en 1000?Alleen dat te lichte zonneviziertje?
 
In de uitverkoop zeker O-) .

Knap botsmutsie :Y .Heb zelf laatst ook ff een paar Scorpion helmpies gepast,best ok.Alleen zere oren bij afzetten '( .

Wat is het verscil tusen de 750 en 1000?Alleen dat te lichte zonneviziertje?

nette prijs betaald idd. ;)

de 1000 heeft een zonnevizier ingebouwd, maar die werkt niet erg goed zeggen sommige mensen. Plus ik gebruik zo'n zonnevizier toch nooit en het maakt de helm alleen maar zwaarder en groter. Plus de 1000 is nogal windruis gevoelig.

de 750 en de 450 verschillen erin dat de 750 van kevlar/fiberglas is en de 450 van polycarbonaat.

en het 50 getal in de series staat voor airfit, pompje om hem wat strakker te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Hey wat zijn eigenlijk allemaal de mogelijkeheden qua vering? Met mijn 90 kilo is de vering aan de slappe kant. Als ik een bocht echt goed aanrem dan gaat me achterkant zwabberen. is andere voorvering genoeg? En is er voor achter ook alleen een andere veer te krijgen? Ik weet dat er veel switchen met een daytona veer.
Dat ligt echt niet aan je gewicht, maar puur aan de vering. M'n vriendin had dat ook bij stevig remmen en ze weegt maar iets van 55 kilo.

Probleem zit m ook meer in de voorvering dan de achtervering. Omdat voor teveel wordt ingedrukt, blijft er te weinig gewicht over voor het achterwiel en gaat het zwabberen.

Als je vering vervangt, raad ik je aan om voor én achter tegelijk te doen. Alleen achter de veer vervangen is mogelijk. Informeer even bij Hyperpro die kunnen er echt een strak geheel van maken.
 
dinsdag komt small binnen als het goed is *O*

gelijk even een zwart vizier nog erbij bestelt *O*

Ik denk dat Small wel juist zal zijn, stuur ik medium weer zuruck.
 
Welke kosten? Voor laten komen betekend alleen dat je het niet eens bent met het transactievoorstel. Als je de boel in twijfel trekt is het is je goed recht om het voor te laten komen. De rechter zal alleen in zeer uitzonderlijke gevallen een hogere boete opleggen dan de OVJ eist (transactievoorstel). De kans dat je boete dus lager uitvalt is aannemelijker (mits je goede argumenten hebt).
Als je staande gehouden bent, en je hebt een geeltje gehad met een verkeerde datum, vergeet het maar, zal afgedaan worden als administratief foutje en dan is het alsnog lappen.
Ben je niet aangehouden, dan zou je misschien een kans maken. Even op flitsservice informeren?


Ik zou overigens gewoon betalen, wie zijn billen brandt...

Staande gehouden idd.... Denk dat ik dat ook maar doe, zie het toch niet heel rooskleurig in dat ik in mijn gelijk gesteld wordt B| Geen zin om dan tijd/energie in te steken... Jammer geld maargoed, had er toch al rekening mee gehouden dat ik gewoon moest gaan lappen. O-) Jarenlang goed gegaan dus :+ :9 €270,- viel me enigzins ook nog wel mee :+
 
Dat ligt echt niet aan je gewicht, maar puur aan de vering. M'n vriendin had dat ook bij stevig remmen en ze weegt maar iets van 55 kilo.

Probleem zit m ook meer in de voorvering dan de achtervering. Omdat voor teveel wordt ingedrukt, blijft er te weinig gewicht over voor het achterwiel en gaat het zwabberen.

Als je vering vervangt, raad ik je aan om voor én achter tegelijk te doen. Alleen achter de veer vervangen is mogelijk. Informeer even bij Hyperpro die kunnen er echt een strak geheel van maken.

:^ :Y
 
Dat ligt echt niet aan je gewicht, maar puur aan de vering. M'n vriendin had dat ook bij stevig remmen en ze weegt maar iets van 55 kilo.

Probleem zit m ook meer in de voorvering dan de achtervering. Omdat voor teveel wordt ingedrukt, blijft er te weinig gewicht over voor het achterwiel en gaat het zwabberen.

Als je vering vervangt, raad ik je aan om voor én achter tegelijk te doen. Alleen achter de veer vervangen is mogelijk. Informeer even bij Hyperpro die kunnen er echt een strak geheel van maken.
Als ik het doe wil ik het idd goed doen. Maar wat gaat dat ongeveer kosten?
schat een 500 euro?
 
Als er iemand geiterresseerd is in een unieke Striple,kijk dan ff op marktplaats.Staat er een met 4 cylinders _O- .Dan weet je wel waar je op gereden hebt/verkoopt.
 
Als ik het doe wil ik het idd goed doen. Maar wat gaat dat ongeveer kosten?
schat een 500 euro?
:Y
Bij Hyperpro iig wel. Dan heb je achter ALLEEN een andere veer. Je houdt dus je originele shock. Met een andere shock wordt het significant duurder.

Als je het helemaal zeker wil weten kan je het beste even bellen of langs gaan. Vertellen ze meteen wat ze je aanraden.

Met jouw gewicht raden ze een andere shock misschien wel aan. :P
 
nette prijs betaald idd. ;)

de 1000 heeft een zonnevizier ingebouwd, maar die werkt niet erg goed zeggen sommige mensen. Plus ik gebruik zo'n zonnevizier toch nooit en het maakt de helm alleen maar zwaarder en groter. Plus de 1000 is nogal windruis gevoelig.

de 750 en de 450 verschillen erin dat de 750 van kevlar/fiberglas is en de 450 van polycarbonaat.

en het 50 getal in de series staat voor airfit, pompje om hem wat strakker te zetten.


Hoor inderdaad meer dat het zonnevizier te licht zou zijn, ik ervaar het juist als 1 van de pluspunten aangezien de meeste juist te donker zijn, en het contrast wegnemen waardoor je met felle zon juist minder snel zaken opmerkt. Nu is het precies goed, bij zon hoef je net niet te knijpen met je ogen, en blijf het contrast super.
 
Als ik het doe wil ik het idd goed doen. Maar wat gaat dat ongeveer kosten?
schat een 500 euro?


250 euro aan materiaal, als je zelf echt 2 linkerhanden hebt, nog 2 a 2,5 uur aan arbeid.

(overigens heb ik echt nog nooit zo een duidelijk, en met scherpe plaatjes gevulde handleiding gezien bij motoraccesoires, Hyperpro heeft dat echt goed voor elkaar, al heb je 0,0 verstand van motoren of sleutelen, dan nog ga je het redden met die 8 a4'tjes tellende handleiding, en dat voor een klusje die makkelijk op 1 kantje kan.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan