Triumph Street Triple 8 : Najaar en wintereditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de speedfour ingeruild en de street opgehaald.
Heb gekozen voor de zwarte uitvoering met flyscreen en belly pan.
Echt een super motor.
Nu even sel inrijden :( en dan weer veel fun km maken.
Feli *O* Ga je heel veel plezier van beleven :]
En met het komende mooie weer is ie zo ingereden ;)

Nieuw deeltje, gezelligggg. Ik ben d'r ook weer bij!

Circuit?? Doen!!

Euh Mercurieus zou je mijn foto in de OP willen vervangen voor deze?? Op de vorige zitten de bar end er nog niet op :+

[afbeelding]
8-) Gave foto!
 
:)

Zeg het maar, ergens aan de kant van de weg, of evt. kunnen we ook bij Bruurs afspreken, en daarna nog een uurtje of wat in de rondte?

Denk dat ik zaterdag om uur of half 10 bij Bruurs ben, ff bakkie en dan rondje? Heb niet gek veel tijd :N
 
hoop binnenkort mijn nieuwe rimstriping binnen te krijgen :) Zal een funky kleurtje zijn :D
 
250 euro aan materiaal, als je zelf echt 2 linkerhanden hebt, nog 2 a 2,5 uur aan arbeid.

(overigens heb ik echt nog nooit zo een duidelijk, en met scherpe plaatjes gevulde handleiding gezien bij motoraccesoires, Hyperpro heeft dat echt goed voor elkaar, al heb je 0,0 verstand van motoren of sleutelen, dan nog ga je het redden met die 8 a4'tjes tellende handleiding, en dat voor een klusje die makkelijk op 1 kantje kan.)
He dat is goed te doen *D dan in december denk ik andere vering monteren }) heb 2 rechter handen gelukkig dus dat gaat wel goed komen. Vind het al erg dat ik de triple voor de garantie naar een dealer moet brengen '(
 
Vandaag nog een Striple R gespot (mat grijs) op de A9 richting beverwijk rond 13.00uur ofzo.

Iemand van hier toevallig?

:]
 
Belofte maakt schuld...
Mercurieus, mogen deze in de startpost? :9

full
 
Whhaaaaa zag dit filmpje op Joetoep:


En verbaaste me over hoe snel dat ding optrekt }) :j :9~

Ik wil een Triple

:/ B| :(
 
Staande gehouden idd.... Denk dat ik dat ook maar doe, zie het toch niet heel rooskleurig in dat ik in mijn gelijk gesteld wordt B| Geen zin om dan tijd/energie in te steken... Jammer geld maargoed, had er toch al rekening mee gehouden dat ik gewoon moest gaan lappen. O-) Jarenlang goed gegaan dus :+ :9 €270,- viel me enigzins ook nog wel mee :+

Koopje, ik heb er al 2 van die gehad in 3 jaar tijd ondertussen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan