Triumph Street Triple 8 : Najaar en wintereditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de week een setje paddock stands gekocht.Zijn van Bike Lift,made in Italy.
Staat wel netjes dacht ik,kan ik komende winte overal goed bij om de Street eens grondig te kuisen,zoals onze Belgische vrienden zeggen.
full


En ik kan de wielen demonteren en met twee lose velgen naar de bandenboer,scheelt toch weer een paar Euri
 
Kijk voor een verzekering bij triumph-insurance.nl.
Ik heb ook eens gekeken op Triumph Insurance maar ik heb er een beetje een apart gevoel bij.
Het oogt alsof het een onderdeel van Triumph is, maar het is gewoon een assurantiekantoor Combi Motors Verzekeringen BV uit Alphen aan den rijn die heel handig het beeldmerk en de naam van Triumph gebruiken. Ze doen hetzelfde met Harley-Davidson Insurance.
Dit zegt niets over of de verzekeraar goed of niet goed is, dat hoor je me niet zeggen, maar ze proberen wel op deze manier een beetje op de goede naam en het ons-gevoel in te spelen door zich anders voor te doen.
 
Van de week een setje paddock stands gekocht.Zijn van Bike Lift,made in Italy.
Staat wel netjes dacht ik,kan ik komende winte overal goed bij om de Street eens grondig te kuisen,zoals onze Belgische vrienden zeggen.
[afbeelding]

En ik kan de wielen demonteren en met twee lose velgen naar de bandenboer,scheelt toch weer een paar Euri

Is ideaal inderdaad... heb me vorig jaar ook een setje Valtermoto bokjes gekocht! :)

Gebruik ze erg veel en in de winter staat die altijd met de voetjes van de vloer :+
 
Ik heb ook eens gekeken op Triumph Insurance maar ik heb er een beetje een apart gevoel bij.
Het oogt alsof het een onderdeel van Triumph is, maar het is gewoon een assurantiekantoor Combi Motors Verzekeringen BV uit Alphen aan den rijn die heel handig het beeldmerk en de naam van Triumph gebruiken. Ze doen hetzelfde met Harley-Davidson Insurance.
Dit zegt niets over of de verzekeraar goed of niet goed is, dat hoor je me niet zeggen, maar ze proberen wel op deze manier een beetje op de goede naam en het ons-gevoel in te spelen door zich anders voor te doen.

Klopt, daar was ik van op de hoogte. Axels Bikeshop heeft me uitgelegd dat ze een goedkopere verkering hebben kunnen bedingen door aan te brengen dat Triumph-kopers en Harley-kopers gemiddeld méér liefhebber zijn dan veel andere merken. En dat liefhebbers gemiddeld genomen beter voor hun machines zorgen, waardoor er gemiddeld genomen minder geclaimed zou worden... :?
 
Klopt, daar was ik van op de hoogte. Axels Bikeshop heeft me uitgelegd dat ze een goedkopere verkering hebben kunnen bedingen door aan te brengen dat Triumph-kopers en Harley-kopers gemiddeld méér liefhebber zijn dan veel andere merken. En dat liefhebbers gemiddeld genomen beter voor hun machines zorgen, waardoor er gemiddeld genomen minder geclaimed zou worden... :?

heeft axels bikeshop verkering met de verzekering ? :+

dikke BS natuurlijk van liefhebbers e.d.

Iedere verzekering kan haar eigen premies bepalen volgens mij, dus dat de een duurder of goedkoper is, tsjah.

Ik zit bij unive, was de goedkoopste voor mijn leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Van de week een setje paddock stands gekocht.Zijn van Bike Lift,made in Italy.
Staat wel netjes dacht ik,kan ik komende winte overal goed bij om de Street eens grondig te kuisen,zoals onze Belgische vrienden zeggen.
[afbeelding]

En ik kan de wielen demonteren en met twee lose velgen naar de bandenboer,scheelt toch weer een paar Euri

Nice,

Zelf ga ik ook nog voor een voorbok zoeken volgend jaar.

Al is het maar om om de zoveel tijd mijn striping te kunnen vervangen })
 
Hoe zit het dan met die gewichtjes op de velgen? Is dat te doen zelf?

Om een wiel te balanceren hoeft deze niet in de voorvork/achterbrug te zitten. Dus dat kan ook bij de banden boer :) Snap alleen niet dat de bandenboer extra geld gaat vragen voor het demonteren van je velgen? Die van mij doet beide velgen in 20seconden eruit en erin zonder extra kosten oid.
 
Klopt, daar was ik van op de hoogte. Axels Bikeshop heeft me uitgelegd dat ze een goedkopere verkering hebben kunnen bedingen door aan te brengen dat Triumph-kopers en Harley-kopers gemiddeld méér liefhebber zijn dan veel andere merken. En dat liefhebbers gemiddeld genomen beter voor hun machines zorgen, waardoor er gemiddeld genomen minder geclaimed zou worden... :?
Ja, klinkt leuk maar is volgens mij een wassen neus, want op hun eigen site staat: "Met diverse merkenkortingen voor bijvoorbeeld Harley Davidson, BMW, Honda, Ducati, Kawasaki, Yamaha, Suzuki enz"
Ik denk dat het gewoon een commercieel trucje is, maakt verder ook niet uit hoor.
Ik verzekerer mijn motor bij Bikerpolis, die lijkt ook speciaal voor motoren te zijn, maar is ook weer gewoon een assuratiekantoor die de verzekering, in mijn geval, onderbrengt bij Reaal. Trouwens zijn de premies op een paar cent na hetzelfde tussen Triumph Insurance en Bikerpolis. Misschien brengt Triumph Insurance het ook wel onder bij Reaal ;)
 
Hallo allemaal ik lees al een tijdje mee maar heb niet zoveel te melden omdat ik nog geen triple heb, omdat ik eerst van m'n auto af wilde.
Maar ik heb hem net dus verkocht en de jacht kan eindelijk beginnen.
De prijzen voor een nieuwe en een gebruikte liggen niet zo heel ver uit elkaar dus twijfel daar
nog nog een beetje over.
Heeft iemand misschien nog wat tips voor me of een dealer waar ik zeker een kijkje moet gaan nemen in de omgeving Noord Holland.

gr Aeri
Goed nieuws!!! Auto verkocht gefeliciteerd *D (Nooit meer een auto kopen!) :]
Ga lekker naar Bruurs en laat je goed informeren ;)
Ga dan toch maar voor een R zeker als je af en toe iemand achterop meeneemt :]
 
Goed nieuws!!! Auto verkocht gefeliciteerd *D (Nooit meer een auto kopen!) :]
Ga lekker naar Bruurs en laat je goed informeren ;)
Ga dan toch maar voor een R zeker als je af en toe iemand achterop meeneemt :]
Dank je, rij maandag of dinsdag ff heen en ga me goed laten informeren. Maar ik denk toch echt dat het een witte gaat worden, vind het echt een super stoere kleur.
ik laat het wel ff weten hoe het was.
 
Zo, vanmiddag m'n groene street triple, 2008, met 4100 op de teller opgehaald. Ik natuurlijk dolblij. Na ff een flink blok om kwam ik thuis met een grijns van oor tot oor totdat zoonlief zij dat er rook onder de buddy weg kwam. Dus buddy er af en inderdaad; rond de accu rookte het "mooi". Accu was kokend heet, je kon je hand er niet opleggen. De motorzaak, waar hij weg komt, gebeld. Die hebben hem gelijk weer opgehaald. Nou, ik vond het plezier dat ik aan de motor had wel erg kort, toch!!! Dus flink balen. Iemand toevallig een idee wat het kan zijn?

Regina
 
Ik zei ook ongeveer 1000cc... Maar de rest valt af denk ik: Tuono zie ik je niet op rijden, andere Italomeuk ook eigenlijk niet en een KTM is erg beperkt inzetbaar. Hoewel ik de TNT nog wel een kansje geef. Ik hou het dan maar op een Hornet, een Speed, een Tiger of een VFR (maar van die laatste ellende moet je echt houden en er zit een volle kuip op).
B-King? Ik zeg ook maar wat.

Waar moet jouw nieuwe motor eigenlijk aan voldoen?


tss


goooooo corsaro! :+
 
Zo, vanmiddag m'n groene street triple, 2008, met 4100 op de teller opgehaald. Ik natuurlijk dolblij. Na ff een flink blok om kwam ik thuis met een grijns van oor tot oor totdat zoonlief zij dat er rook onder de buddy weg kwam. Dus buddy er af en inderdaad; rond de accu rookte het "mooi". Accu was kokend heet, je kon je hand er niet opleggen. De motorzaak, waar hij weg komt, gebeld. Die hebben hem gelijk weer opgehaald. Nou, ik vond het plezier dat ik aan de motor had wel erg kort, toch!!! Dus flink balen. Iemand toevallig een idee wat het kan zijn?

Regina


Mss gewoon een geval van een slechte accu? Lang stilgestaan?/leeg? Wel 'prettig' dat ze 'm meteen ophaalden. Zal toch niet te lang wachten worden tot de nieuwe hereniging?
BTW: groen is wel dé kleur ;)
 
Mss gewoon een geval van een slechte accu? Lang stilgestaan?/leeg? Wel 'prettig' dat ze 'm meteen ophaalden. Zal toch niet te lang wachten worden tot de nieuwe hereniging?
BTW: groen is wel dé kleur ;)

:N

Dank je, rij maandag of dinsdag ff heen en ga me goed laten informeren. Maar ik denk toch echt dat het een witte gaat worden, vind het echt een super stoere kleur.
ik laat het wel ff weten hoe het was.

:Y :Y
 
Mss gewoon een geval van een slechte accu? Lang stilgestaan?/leeg? Wel 'prettig' dat ze 'm meteen ophaalden. Zal toch niet te lang wachten worden tot de nieuwe hereniging?
BTW: groen is wel dé kleur ;)
Zal ofwel de accu zijn, ofwel de spanningsregelaar denk ik. De shop zal dat wel snel fixen.
 
kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zegt een van mijn leerlingen dat mijn band er zo zacht uitziet... Ik kijken, nee hoor, valt mee. Ik er eens op drukken... oeps... In een tussenuur naar een benzinepomp, lucht erbij, loopvlak bekeken... |( Ik heb die kruiskopschroef er maar in laten zitten en heb vanavond er een nieuwe dunlop roadsmart onder laten zetten :/

Dus nu moet ik 100km heeeel voorzichtig :] (en een week op water en brood :( )
 
kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zegt een van mijn leerlingen dat mijn band er zo zacht uitziet... Ik kijken, nee hoor, valt mee. Ik er eens op drukken... oeps... In een tussenuur naar een benzinepomp, lucht erbij, loopvlak bekeken... |( Ik heb die kruiskopschroef er maar in laten zitten en heb vanavond er een nieuwe dunlop roadsmart onder laten zetten :/

Dus nu moet ik 100km heeeel voorzichtig :] (en een week op water en brood :( )


balen met dat soort dingen.....
sommige zetten een plu erin. Niet mogelijk cq wenselijk geweest ipv meteen een nieuwe band?
 
kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zegt een van mijn leerlingen dat mijn band er zo zacht uitziet... Ik kijken, nee hoor, valt mee. Ik er eens op drukken... oeps... In een tussenuur naar een benzinepomp, lucht erbij, loopvlak bekeken... |( Ik heb die kruiskopschroef er maar in laten zitten en heb vanavond er een nieuwe dunlop roadsmart onder laten zetten :/

Dus nu moet ik 100km heeeel voorzichtig :] (en een week op water en brood :( )

je bedoelt 5 minuutjes ?

eventjes voorzichtig met het gas, daarna knallen :Y.

Hellingshoeken moet je toch wel maken om het goedje eraf te slijten dus daar zal het niet aan liggen, teveel gas geven dat is dodelijk :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan