Triumph Street Triple 8 : Najaar en wintereditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou niet van stickers, er horen maar 2 stickers op een motorfiets.

full


en

GroteFoto-BNCYQZAW.jpg
 
Kopen dat ding!! De standaard shock is veel te zacht. Aftermarket vind ik persoonlijk te duur...
Haha ik heb naar je geluisterd *D
toch maar besteld.
Mijn street ken je niet meer terug na de winter met al die mods :P
Fresco uitlaat en Seat cowl zijn ook nog onderweg.
 
Haha ik heb naar je geluisterd *D
toch maar besteld.
Mijn street ken je niet meer terug na de winter met al die mods :P
Fresco uitlaat en Seat cowl zijn ook nog onderweg.

Heb je dat ding voor 150 pond gekocht :? "Dom" Je kon ook "make offer" doen en dan had je hem waarschijnlijk voor minder gehad ;) Opzich nog niet heel duur hoor...
 
Sinds gister heb ik de Street Triple ook "ontdekt" op mijn speurtocht naar een nieuwe motor. Wat is ie mooi, en al zeker in het wit! Zelf rijd ik nu een Yamaha Diversion XJ600S, maar ik wil toch wel volgend jaar een nieuwe motor gaan kopen.
Op mijn speurtocht kwam ik wel een paar dingen tegen, ik hoop dat jullie mijn vragen een beetje kunnen beantwoorden. :)
Op de officiële Triumph site staat er dat het 2009 model 9000 Euro kost en de 2010 8000 Euro. Bovendien zou de 2010 meer wegen en zijn sommige maten iets veranderd. Klopt dit, of zijn dit typefouten op de site?
Zelf ben ik 1.90 meter lang, en in de reviews valt te lezen dat de steppies toch een beetje hoog staan. Zijn er hier meer mensen die zo lang zijn? Hoe bevalt dit op de motor qua comfort en uithouden op lange ritten?

Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag, dan zijn de winkels weer open! :)

Is dit iets voor je?
Heb er een te koop.

Triumph Street Triple '08 zwart

;)
 
:X Heb het ff nagekeken maar klopt idd wat je zegt van de prijs!De R is ook in prijs verlaagd van 9990 dit jaar naar 8990 in 2010. Als het klopt krijg je dan wel heel veel motor voor weinig! :}

Alleen voor ons, als Street eigenaren zal een 2dehands ook minder opleveren aangezien je nu dus al een gewone Street hebt voor 7990 B|

Ben zelf 1.85m en kan er prima op zitten, maak vrijwel alleen maar lange ritten 200+ km dus :) De Street is gewoon een geweldige fiets :}

Lijkt wel alsof ze de BE prijzen hebben genomen, maar dan betalen jullie dus hetzelfde als ons maar dan inclusief BPM, dus zal wel fout zijn..

EDIT:
PK's schillen blijkbaar ook :+
106PS / 105bhp / 78kW @ 11,700 rpm
108PS / 107bhp / 79kW @ 11,700 rpm
 
Laatst bewerkt:
Haha ik heb naar je geluisterd *D
toch maar besteld.
Mijn street ken je niet meer terug na de winter met al die mods :P
Fresco uitlaat en Seat cowl zijn ook nog onderweg.

Top ga je geen spijt van hebben :)
Lekker he dat modden van je fiets, ik kan d'r ook geen genoeg van krijgen....Welke Fresco's komen er onder?
 
Top ga je geen spijt van hebben :)
Lekker he dat modden van je fiets, ik kan d'r ook geen genoeg van krijgen....Welke Fresco's komen er onder?

Probleem is alleen met aanpassen dat het altijd zo prijzig is, met alles wat je ook maar doet.
 
Probleem is alleen met aanpassen dat het altijd zo prijzig is, met alles wat je ook maar doet.

:^ Zou ook nog wel van alles willen veranderen maar veelal zijn het puur optische modjes die het rijgedrag niet verbeteren... :9 Andere prio's op dit moment O-)
 
Lijkt wel alsof ze de BE prijzen hebben genomen, maar dan betalen jullie dus hetzelfde als ons maar dan inclusief BPM, dus zal wel fout zijn..

EDIT:
PK's schillen blijkbaar ook :+
106PS / 105bhp / 78kW @ 11,700 rpm
108PS / 107bhp / 79kW @ 11,700 rpm

Moet haast wel een foutje zijn.... lijkt me erg stug als ze de prijzen in ene keer met 1000e verlagen. Helemaal van zo'n succes nummer als de Street :N
 
Top ga je geen spijt van hebben :)
Lekker he dat modden van je fiets, ik kan d'r ook geen genoeg van krijgen....Welke Fresco's komen er onder?
http://www.youtube.com/watch?v=H156Uqq8DwU
Deze komt er onder.
Ja het hele modden is echt geweldig. Maar is ook een hele dure hobbie. Doe in januari ook alleen nog wilbers veren voor en dan doe ik er ook echt niks meer aan.
Maar dan is hij wel naar mijn smaak. *D
 
Dag allen.
Sinds kort ben ik van meelezer naar meedoener gepromoveerd.
Vanuit Tilburg ga ik mijn weg zoeken in forumland.
Sommigen van jullie kennen me van 25 juli toen ik nog als nonMF- er, quote mercurieus,
out of the blue, welkom was om mee op dijkenroute te gaan.
Film- en fotomateriaal daarvan maakt me te spotten heb ik gezien. Zwarte helm, zwart pak, MG-R.
Oke, met groet.
 
http://www.youtube.com/watch?v=H156Uqq8DwU
Deze komt er onder.
Ja het hele modden is echt geweldig. Maar is ook een hele dure hobbie. Doe in januari ook alleen nog wilbers veren voor en dan doe ik er ook echt niks meer aan.
Maar dan is hij wel naar mijn smaak. *D

Mooie piepn :)
Ik wil niet weten wat ik inmiddels kwijt ben aan alle aanpassingen maar het is een aardige lijst.....Ze wordt er wel steeds mooier/beter van :P
* Speed Triple Fat Bar Black
* Bar end Mirrors
* QD Magnum Carbon uitlaten
* Daytona 675 Shock
* Wilbers voorvork veren
* Korte nummerplaathouder
* Led kentekenplaatverlichting in gefreesd alu behuizing
* Tuneboy ECU mapping by Ruud Frederiks Goes
* Pazzo shorty's Rem en koppelingshendel. Zwart/Alu
* OSCO kettingsmeersysteem
* Philips Xtreme Halogeen
* Motrax mini arrow knipperlichten voor en achter
* GSG mototechnik Sturzpads
* Speed Triple gashendel voor korte slag
* Paddock Bobbins
* Rear Hugger
* Seat Cover
* Fly Screen
* Belly Pan
pfff en dan ben ik vast nog wel wat vergeten...... ;)

edit:
hahaha inderdaad nog wat vergeten....
* Daytona 675 Rear Sets
 
Laatst bewerkt:
Dag allen.
Sinds kort ben ik van meelezer naar meedoener gepromoveerd.
Vanuit Tilburg ga ik mijn weg zoeken in forumland.
Sommigen van jullie kennen me van 25 juli toen ik nog als nonMF- er, quote mercurieus,
out of the blue, welkom was om mee op dijkenroute te gaan.
Film- en fotomateriaal daarvan maakt me te spotten heb ik gezien. Zwarte helm, zwart pak, MG-R.
Oke, met groet.

*O* WELKOM! *O*
 
Zien waar we het over hebben Monsjobe e.a:

dsc01235y.jpg


Mod's:
- Triumph: Upper chain guard-carbon
Lower chain guard-carbon
Paddock stand bobbins-black
Anodised brake reservoir- F+R
Anodised Top yoke nut-Gold
_BMG: Rear Hugger-carbon
Achterlicht Rood, incl richtingaanwijzers.
-Ixil:dempers
-Barracuda-it: Windshield aerosport
Mirrors street
Licenceplate alu + Ledlight
Gastankcover carbonstyle
Futura led's F+R
Bar ends alu
Booster: rimstriping reflecterend. Matched vrijwel met tankletters.
Topblock: valblokken
:) ;) *D

To do: Pro oiler monteren, al in bezit en
Tuneboy installeren binnenkort.

Vraag: Wat zijn ervaringen met Tuneboy? Wat is de winst in karakteristiek?
Oke, groeten.
 
Dag allen.
Sinds kort ben ik van meelezer naar meedoener gepromoveerd.
Vanuit Tilburg ga ik mijn weg zoeken in forumland.
Sommigen van jullie kennen me van 25 juli toen ik nog als nonMF- er, quote mercurieus,
out of the blue, welkom was om mee op dijkenroute te gaan.
Film- en fotomateriaal daarvan maakt me te spotten heb ik gezien. Zwarte helm, zwart pak, MG-R.
Oke, met groet.


:W
welkom hier
 
Dag allen.
Sinds kort ben ik van meelezer naar meedoener gepromoveerd.
Vanuit Tilburg ga ik mijn weg zoeken in forumland.
Sommigen van jullie kennen me van 25 juli toen ik nog als nonMF- er, quote mercurieus,
out of the blue, welkom was om mee op dijkenroute te gaan.
Film- en fotomateriaal daarvan maakt me te spotten heb ik gezien. Zwarte helm, zwart pak, MG-R.
Oke, met groet.

:W welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan