Triumph Street triple 9: circuits, straten en vakanties

Status
Niet open voor verdere reacties.
tevreden met de osco???

Ik heb daar ook interesse in, op de beurs ff neuzen.

Osco bevalt top. Heb hiervoor een scotoiler gehad maar dat was op een gegeven moment klieren met dat ding. Afstellen was of droog staan of veel te rijk en dat zat je achterband onder de olie. Heb er wel 6 of 7 plezier van gehad op de TDM maar op de street was het om een of andere reden geen succes.
Heb de OSCO via Ebay uit engeland gehaald voor 75 eurie was mooi koopje. Heb werkt echt super. Bij iedere tankbeurt aan het knopje bovenop trekken en je ketting is gesmeerd.
Bij deze smeersystemen blijft je ketting lekker schoon en dus ook alles wat daar omheen zit. Achterwiel kettingbeschermer, geen dikke klodders vet om je voortandwiel. Je ketting gaat ook nog eens veel langer mee.
Wat mij betreft een aanradertje.
 
De zwart-goude opt salon
st%20%280%29.JPG

st%20%281%29.JPG

st%20%282%29.JPG

st%20%283%29.JPG

En de nieuwe gele kleur viel enorm mee, vond het zelfs prachtig :9~
st%20%284%29.JPG

st%20%285%29.JPG
 
Ik heb hem ook gezien (de gele). Vond hem persoonlijk enorm lelijk. De nieuwe zwarte R.
De velgen zoals je al had kunnen denken. Een beetje teveel kitsch gehalte!
 
Osco bevalt top. Heb hiervoor een scotoiler gehad maar dat was op een gegeven moment klieren met dat ding. Afstellen was of droog staan of veel te rijk en dat zat je achterband onder de olie. Heb er wel 6 of 7 plezier van gehad op de TDM maar op de street was het om een of andere reden geen succes.
Heb de OSCO via Ebay uit engeland gehaald voor 75 eurie was mooi koopje. Heb werkt echt super. Bij iedere tankbeurt aan het knopje bovenop trekken en je ketting is gesmeerd.
Bij deze smeersystemen blijft je ketting lekker schoon en dus ook alles wat daar omheen zit. Achterwiel kettingbeschermer, geen dikke klodders vet om je voortandwiel. Je ketting gaat ook nog eens veel langer mee.
Wat mij betreft een aanradertje.
werkt echt super heb het op al mijn fietsen gehad
linksaanzichtnieuw.jpg
 
Nope, doe het gerust kalm aan de eerste 75 km. Kon anders weleens een duur setje banden worden...Ze zijn dus echt glad in den beginne.

bullshit ;) ,

gewoon niet vol het gas erop als je de bocht in gaat, maar na 4x hetzelfde bochtje gereden te hebben, gewoon tot de schaamranden weg zijn en niets aan het handje.

Let wel op, dit was in de zomer, niet wanneer het 10 graden is zulke gein proberen, dan is de weg ook vochtig.

Lijkt wel alsof mensen in de regen rijden wanneer ze het woord nieuwe bandjes horen :+
 
Laatst bewerkt:
Osco bevalt top. Heb hiervoor een scotoiler gehad maar dat was op een gegeven moment klieren met dat ding. Afstellen was of droog staan of veel te rijk en dat zat je achterband onder de olie. Heb er wel 6 of 7 plezier van gehad op de TDM maar op de street was het om een of andere reden geen succes.
Heb de OSCO via Ebay uit engeland gehaald voor 75 eurie was mooi koopje. Heb werkt echt super. Bij iedere tankbeurt aan het knopje bovenop trekken en je ketting is gesmeerd.
Bij deze smeersystemen blijft je ketting lekker schoon en dus ook alles wat daar omheen zit. Achterwiel kettingbeschermer, geen dikke klodders vet om je voortandwiel. Je ketting gaat ook nog eens veel langer mee.
Wat mij betreft een aanradertje.

Dacht altijd dat ze aanbevolen om de uitstroomopeningen net voor het achtertandwiel te plaatsen (in draairichting). Dan druppelt de olie dus aan de binnenkant van de ketting en wordt vervolgens naar buiten geslingerd als de ketting om het tandwiel heenloopt. Dat zou een betere smering geven van de hele ketting en bovendien het kettingwiel smeren.

Klopt dat met de OSCO instructies en merk jij er iets van dat het op jouw manier slechter smeert of merk jij daar niet zoveel van met die 1000km/jaar omdat je alleen op het circuit rijdt? 8-)
 
voorbok is binnen gekomen,

maar het maakt niet uit welke je hebt, zolang die vast zit aan de onderkant van je voorvork poten, dan glijdt hij er van af aan de linkerkant (als je er recht voor staat).

Omdat de poten ongelijk zijn kwa onderkant.

Nu dus maar regelen of ik een extra stuk erbij kan kopen om hem onder het T-stuk omhoog te liften.

ding pletterde er al 2x vanaf :X
 
Laatst bewerkt:
Dacht altijd dat ze aanbevolen om de uitstroomopeningen net voor het achtertandwiel te plaatsen (in draairichting). Dan druppelt de olie dus aan de binnenkant van de ketting en wordt vervolgens naar buiten geslingerd als de ketting om het tandwiel heenloopt. Dat zou een betere smering geven van de hele ketting en bovendien het kettingwiel smeren.

Klopt dat met de OSCO instructies en merk jij er iets van dat het op jouw manier slechter smeert of merk jij daar niet zoveel van met die 1000km/jaar omdat je alleen op het circuit rijdt? 8-)

_O- Bij de Scottoiler moet ie inderdaad onderaan het achtertandwiel druppelen. Door de middelpunt vliedende kracht loopt de olie dan vanzelf naar buiten richting je ketting. De Scotoiler smeert continue zolang je motor draait. Wordt nl aangestuurd dmv vacuum van de injectie.
De Osco bedien je handmatig plm 1x/300km. Dat dioe je NA het rijden als je ketting warm is. Je geeft een dosis olie bij stapvoets rijden voordat je na een rit de motor in de stalling zet. Door de warmte van de ketting kan die olie mooi vloeien en tijdens stalling op je ketting "zetten". Zou je meteen weer gaan rijden dat slingert de Oscolie er gegerandeerd meteen weer vanaf.. Maakt dus niet uit dat je de olie bij de osco op de ketting laat lopen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan