Triumph Street triple 9: circuits, straten en vakanties

Status
Niet open voor verdere reacties.
DSC021792.JPG


Zijn de gewone streets ook verkrijgbaar met de grijze achtergrond of is dit alleen voor de zwarte R?
 
[afbeelding]

Zijn de gewone streets ook verkrijgbaar met de grijze achtergrond of is dit alleen voor de zwarte R?

Dit is standaard voor het 2010 model.Al vanaf halverwege 2009 ingevoerd door Triumph.Meningen zijn verdeeld over het nieywe cockpitje.Maar krijg het idee dat je liever de oude hebt?

Check:zit weer met een half oog te kijken.Heb deze nog niet gezien met grijze achtergrond ipv de oranje.
 
Laatst bewerkt:
ik zit nog steeds te twijfelen...
compleet nieuwe achtershock is wel lekker, maar de kosten...

misschien maar gewoon een Hyperpro combi kit, is achter alleen een andere veer (meteen een zwarte :9 )
met een vorige motor erg goede ervaring mee.
complete andere verstelbare achtershock is natuurlijk beter, helemaal met wat circuitdagen. maar moet toch keuzes maken....
Waarom geen daytona shock dan? Die zijn niet zo duur en erg goed. Man waar ik mijn motor heb gebracht voor de veren en afstellen was erg te spreken over deze schock.
 
Zo vandaag mijn rem-schakel setje opgehaald bij de coater en zier er strak uit. De kleur lijkt overeen te komen met het blok, maar kan het er morgen pas naast houden want de triple staat bij mams in de garage, heb er zelf namelijk geen plek voor.
Piccs van het resultaat volgen.
full
 
Ga ik ook nog even een kijkje nemen is hier vlak bij.Dat is wel erg rot zeg, en ik weet wat je nu voelt als je hem zo ziet staan.
Maar wat is er gebeurd al ik vragen mag, en knie alleen gekneusd?Dat dacht ik ook alleen beetje glijschade maar helaas bij alles goed na te lopen ook een scheurtje onder het balhoofd.

Klopt, onderhuids is er vaak meer mis dan je zo met het blote oog ziet O-)
 
ik zit nog steeds te twijfelen...
compleet nieuwe achtershock is wel lekker, maar de kosten...

misschien maar gewoon een Hyperpro combi kit, is achter alleen een andere veer (meteen een zwarte :9 )
met een vorige motor erg goede ervaring mee.
complete andere verstelbare achtershock is natuurlijk beter, helemaal met wat circuitdagen. maar moet toch keuzes maken....

Heb mijn Wilbers shock voor een schappelijk prijsje via internet op de kop getikt, zgan en weinig gebruikt :)

Wel een modje waar je erg veel plezier van gaat hebben, eerder het geld uitgeven hieraan dan aan allerlei optische meuk... ;)
 
Zo vandaag mijn rem-schakel setje opgehaald bij de coater en zier er strak uit. De kleur lijkt overeen te komen met het blok, maar kan het er morgen pas naast houden want de triple staat bij mams in de garage, heb er zelf namelijk geen plek voor.
Piccs van het resultaat volgen.
[afbeelding]

Na-apers allemaal! :+
 
Waarom geen daytona shock dan? Die zijn niet zo duur en erg goed. Man waar ik mijn motor heb gebracht voor de veren en afstellen was erg te spreken over deze schock.

voor de prijs van een gebruikte daytona shock heb je een Hyper combi kit... (voor + achter)
als ik het geld had wist ik het wel hoor...
 
Laatst bewerkt:
Wel een modje waar je erg veel plezier van gaat hebben, eerder het geld uitgeven hieraan dan aan allerlei optische meuk... ;)

inderdaad, aan die optische meuk heb je geen fluit! :P :+
laat alleen maar zien dat je voor geen meter kan rijden.. })
 
voor de prijs van een gebruikte daytona shock heb je een Hyper combi kit... (voor + achter)
als ik het geld had wist ik het wel hoor...
Dat zou kunnen...maar dan heb je achter nog steeds geen verstelbare shock.


Heb trouwens ook de foto's gekregen van Stefan van Bitubo racing service toen hij aan mijn triple gewerkt heeft. Altijd leuk voor de heb en ik wil ze graag met jullie delen.. ;)
Foto-3MJVNVMQ.jpg


Foto-LRUTWRLO.jpg


Foto-YBVF3T8Q.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan