Triumph Street Triple, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt allemaal hetzelfde, enige die er leuk uit zien zijn de zards of de arrow undermount.

Hmm dan mag jij wel eens naar de kno-arts voor je oren. Want het klinkt dus niet hetzelfde.. Ik heb veel sportuitlaten gehad, maar klinkt telkens weer anders, vooral als de motor koppel moet leveren.
 
Hmm dan mag jij wel eens naar de kno-arts voor je oren. Want het klinkt dus niet hetzelfde.. Ik heb veel sportuitlaten gehad, maar klinkt telkens weer anders, vooral als de motor koppel moet leveren.

Allemaal gebrom, _O-

Maar filmpjes doen het geluid geen eer aan. IRL zal het vele malen beter zijn / mooier / minder eentonig.
 
Ja ok, want om het perfect te laten horen zou je al naar een opnamestudio moeten gaan.. met je tel opnemen krijg je nooit het mooiste geluid
 
Ik vind er toch wel een erg lekker geluidje uit komen, met of zonder db-killers :9
Ben benieuwd naar de arrows, maar anders wordt het toch BOS voor mijn witte triple :Y
 
Wellicht wist iedereen het al, ik kom er net achter: Een forum toestand uitsluitend voor de Steet!

Street Triple


Mag al 8.000 toeren! Nèt de 150 km/u *O* En de eerste spontane "lift-off" heb
ik achter de rug. :? . Wel even wennen dus. :]

Groeten,
Peter
 
Moest er vanacht half4 voor uit, maar heb leuk zaken gedaan op ebay! Nieuw Triumph alarmsysteem voor street triple! Heb hem voor E 81.- incl verzenden! Haha lachen toch, kost in NL E 400.-! Scheelt waarschijnlijk wel weer in de verzekering! *O*

Je hebt hem ga ik vanuit in nederland gekocht, een buitenlands uitvoering heeft geen SCM certificering, dus dan accepteert je verzekering hem niet.
 
Halloohoo... tis in ut Frans hè?? Er staat volgens mij bij dat ze niet in productie worden genomen en dat de prototypes gratis af te halen zijn, onder de eiffel toren.

of zoiets.. :+



full


past toch mooier! Én een super geluid! :9~
 
Laatst bewerkt:
Volgende week een testrit regelen, even kijken op wat voor motor eerst.

Zit namelijk te twijfelen of ik ga proberen op alle motors een rit te kunnen maken. Maarja, mijn voorkeur gaat steeds naar de triple. Why bother riding something else than. Tenzij de triple tegenvalt, maar ik betwijfel het :) Dus mischien dan toch maar de kogel door de kerk en gelijk op de triple rijden. Ik heb dan zoiets van, ik wil dan niet op iets anders gereden hebben want rijdt de triple naar mijn gevoel goed, is het wat ik zoek in een motor, dan kan al het andere er toch niet aan tippen.

Denk toch stiekum dat het in the end een triple gaat worden :)

Dan nog het probleem, welke kleur.

Ik denk dan toch wit.

Groen is niet echt mijn kleur, oranje daarintegen weer wel. Daarom vond ik de Z750 of de ER6N zo mooi. Oranje.

Zwart is voor dit model te zwart. De accenten komen niet goed tevoorschijn. Daarnaast heeft wit wel wat. Ook op een wit brommertje gereden, mooi neutrale kleur.

Er komt dan zowiezo een flyscreen op, en een extra windcover <- staat niet verkeerd bij een witte IMHO. Daarnaast een bellypan.
 
Laatst bewerkt:
*O* Deel 2 *D
Heb net een boekje gekocht met test van motoplus street 675 vs daytona oa de r1/fz1 cbr600rr/hornet600 werden ook vergeleken en de street was gwn de favoriet van alle motoren :}
Wat ik wel raar vind is dat in een test die ik vroeger deze week kocht (motorrijder) de triple 117! krukas pk's had en in deze motoplus waren dat er 102pk's (kruk) :?
Kan toch niet... EN het was niet zo dat die bank van 117pk veel te optimistisch was want de hornet haalde er maar 100pk op ipv de opgegeven 102pk
mss ligt het aan de manier van inrijden ofzo :? ik denk dat ik mijne met de motoman methode ga inrijden (éérst warmrijden daarna al knallen en vlug olie verversen) schijnt beste resultaat te geven en ook (volgens motoman dan :P ) het beste voor je motor
Break In Secrets--How To Break In New Motorcycle and Car Engines For More Power
EN de motoren zijn ook op de weegschaal gezet (volle tank) en de street weegt slechts 190kg idem daytona :} hornet 206kg en z750 is nog een pak zwaarder *D
 
En als je dan die lelijke potten onder het zitje vandaan haalt en een low mount erop schroeft, weegt ie nog maar 183 afgetankt en wel :P *D
 
Laatst bewerkt:
PS ik heb die bellypan dus niet gewonnen B| in de laatste 5 sec een bod gedaan en ben onmiddelijk overboden geweest en geen tijd meer gehad om hoger te bieden (was ook niet veel meer de moeite omdat de laatste bieder direct 25$ meer biedde.
Dusja wacht wel ff en dan bestel ik één op jacklilley :P
 
PS ik heb die bellypan dus niet gewonnen B| in de laatste 5 sec een bod gedaan en ben onmiddelijk overboden geweest en geen tijd meer gehad om hoger te bieden (was ook niet veel meer de moeite omdat de laatste bieder direct 25$ meer biedde.
Dusja wacht wel ff en dan bestel ik één op jacklilley :P

Hmm balen.

:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan