Triumph Street Triple, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
iemand hier mischien interssen in een schaden street triple? staat er 1 met voorschaden op marktplaats. 5000 euro voor wie handig is en niet kan wachten?
 
ik lees net in de MOTORRIJDER dat de steet geen benzine meter heeft :? ben ik de enigste die dit nog niet wist? ik kon hem al niet vinden tijdens de proef rit :+
 
Moto 73, 13-26 December 2007;

Uitslag SWA (Verbond van motorbladen uit 12 landen!!)

thumb20041_top.jpg


Bike of the Year 2007:


1. Ducati 1098, 18 punten

2. Triumph Street Triple 675, 17 punten *O* :} *O* :} *O*

3. Suzuki B-King, 4 punten
3. KTM 690 LC4 Supermoto, 4 punten
3. Ducati hypermotard, 4 punten
3. Yamaha YZF-R1, 4 punten
3. Honda Hornet 600, 4 punten

8. Aprilia NA850 Mana, 3 punten

9. Ducati Desmosedici RR, 2 punten
9. Suzuki GSX-R1000 K7, 2 punten
9. Voxan Charade, 2 punten

12. Kawasaki Versys, 1 punt
12. KTM 990 Super Duke, 1 punt
 
Laatst bewerkt:
Moto 73, 13-26 December 2007;

Uitslag SWA (Verbond van motorbladen uit 12 landen!!)

[afbeelding]

Bike of the Year 2007:


1. Ducati 1098, 18 punten

2. Triumph Street Triple 675, 17 punten *O* :} *O* :} *O*

3. Suzuki B-King, 4 punten
3. KTM 690 LC4 Supermoto, 4 punten
3. Ducati hypermotard, 4 punten
3. Yamaha YZF-R1, 4 punten
3. Honda Hornet 600, 4 punten

8. Aprilia NA850 Mana, 3 punten

9. Ducati Desmosedici RR, 2 punten
9. Suzuki GSX-R1000 K7, 2 punten
9. Voxan Charade, 2 punten

12. Kawasaki Versys, 1 punt
12. KTM 990 Super Duke, 1 punt

hoe hadden we het kunnen denken :)
Zooo spijtig eigenlijk en zo dichtbij.
Een extra symbooltje in het reclameboekske van de striple had nooit kwaad gekunnen (zoals in dat van de daytona trouwens)
die was vorig jaar bike of the year btw
triumph is goed bezig!
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nooit de wens gehad voor meer dan een benzine lampje op de motor. Zolang dat ding maar niet eerder aan gaat dan dat er nog een paar liter inzit. Op de SV1000 ging dat ding al na 2/3 leeg branden |(

Hey maar ik denk dat de Triumph meer levert dan goede prijs/kwaliteit: ik ben helemaal overtuigd van het concept van een 3-cilinder. Misschien heeft het niet die rake klappen van een twin en de top van een 4-cilinder, maar juist in het middengebied is 'ie super. En dat is net het gebied wat je op de openbare weg het meeste gebruikt. Dat zal ook wel de nederlaag van de FZ1 verklaren. Dat ding gaat ook als een raket, maar alleen als hij vol op toeren is.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Ok hier ook 'n fotootje van mezelf voor het forum.

Bedankt Matt.

Mooi weer voor een ritje geweest vandaag...
... koud maar weinig wind en droog.

ik weet niet hoe het bij jou is maar hier zien de straten wit van de pekel
als dat bij jou ook is zou ik je motor maar goed afspoelen
 
Vandaag ook een ganse dag onderweg geweest met 2 maten met een superduke en enen met de nieuwen CBR 600 RR. Ze schrokken allemaal van de power van de street.
Spijtig dat ik de kop niet kon nemen omdat ik de route niet kende anders...
Ik heb de banden langs beide kanten volledig afgereden en spijtig genoeg m'n nieuwe nummerplaat ook! Die korte plaathouder die ik heb laten monteren staat te recht. Met als gevolg dat als je met duo nogal stevig doorsjeest de achtervering meermaals ten einde zit zodat de nrplaat tegen de achterband is gekomen en alles naar binnen werd geplooid. :( :(
We hebben het weer recht kunnen plooien maar m'n nrplaat is bijna niet meer leesbaar door het ertegen schuren van m'n band.
Ik ga dinsdag een afspraak maken om de originele achterkant er terug op te zetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan