Triumph Street Triple, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tadaaa!!! *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat is het toch een heerlijke poser/pr0n-bike!!! Je hoeft helemaal niet eens hard te gaan wil je fun hebben. Heb werkelijk waar de hele tijd met een rotgrijns gereden. Ongelovelijk, niet te beschrijven... Ook al die hoofdjes die omdraaien om te kijken. Geweldig! *O*

Die Bos-dempers maken me toch wel een hoop herrie, maar betrap mezelf om toch beetje met het gas te spelen bij een viaduct O-)

Aha, heb je jezelf wel even geknepen, om zeker te weten dat het geen droom was :+

Mooie fiets, de juiste kleur ook. :]
 
Het gaat al vlot ze. Ik neem toch geen grote risico's, en verken alles heel voorzichtig. Na de examens mijn maneuvers is goed oefenen. En schrik om hem te beschadigen mag ik niet hebben, anders zit ik daar maar verkrampt te rijden.

Ik vind de street al een beest... en dan ben ik zelfs nog niet boven de 7000trpm geweest! Ge moet niet vragen wat ze nog te bieden heeft!!
idd lekker onstpannen :]
Ik vind die manouvres moeilijk :X
Hem gwn lekker alleen op je eigen tempo inrijden :Y en tegen datie ingereden is voelt die triple als een verlengstuk van jezelf :} :]
Daarna kun je je grenzen langzaam maar zeker verleggen en grotere ritten maken vind het ook wel een beest zeker moest het mijn 1ste motor geweest zijn 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan